vrijdag 22 maart 2024

Review: Rebel and Rose Rose Garden

Rebel and Rose Rose Garden

Vaste lezers zullen het ongetwijfeld wel gemerkt hebben: ik ben dol op de armbanden van het Nederlands merk Rebel & Rose. Inmiddels heb ik vier armbanden: Autumn Love, Indian Summer, Silver Shine DV en Rose Garden. Over deze laatste gaat dit artikel.


Rebel and Rose Rose Garden

Rebel and Rose Rose Garden
Als er een kleur is waar ik dol op ben, dan is het wel rose. Daarom mag er natuurlijk geen roze Rebel & Rose armband ontbreken in mijn collectie! Rebel & Rose heeft maar liefst 10 verschillende armbanden met roze stenen.  Ik koos uiteindelijk voor Rose Garden met een zilveren logo. Ze hebben deze armband ook met een gouden logo. Ik draag altijd zilveren sieraden en al mijn andere Rebel & Rose armbanden hebben ook een zilveren logo, dus de keuze was vrij snel gemaakt. Ik heb gekozen voor een armband met alleen roze kralen, want dat die sprong er voor mij gelijk uit. Ze hebben ook armbanden waarbij roze kralen gecombineerd worden met andere kleuren. Ook erg mooi. Zo een zal er ongetwijfeld ook een keer komen *knipoog*

Rose Garden bestaat uit kralen gemaakt van de Lignify Rodocrosh steen en zijn 6 mm groot en heeft een zilverkleurige sluiten waarin het logo van Rebel & Rose staat.


Rebel and Rose Rose Garden
De kralen armbanden komen in verschillende maten: XS (15cm), S (16,5 cm) en M (17,5 cm) voor dames en voor de heren zijn de maten L (19 cm), L+ (20 cm) en XL (21 cm). Ik heb zelf maatje S. Deze valt niet te strak en zeker niet te los. De armbanden zijn van een zeer goede kwaliteit en zijn niet zwaar aan de pols. Dit is erg fijn is als je, net zoals ik, meerdere Rebel & Rose armbanden aan een pols draagt. Wat ik zo leuk vind van Rebel & Rose armbanden is dat je ze los kan dragen of onderling combineren met andere Rebel & Rose armbanden. Of met andere sieraden. Ik combineer mijn Rebel & Rose armbanden met elkaar en met mijn leren Mulberry armband.


Ben jij al bekend met dit mooie Nederlandse merk?


Verkrijgbaarheid

Rebel and Rose Rose GardenJe kunt alle Rebel & Rose sieraden op hun eigen website kopen. Daar kan je ook vinden welke juweliers de collectie verkoopt. De Rose Garden armband kost  €39,90

12 opmerkingen:

  1. Hey wat gaaf, je hebt een nieuw exemplaar! Prachtig hoor! Verliefd op de kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie armband.. ik hou ervan😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke armbandjes! Mijn enige zorg zou zijn of ze niet te wijd voor mijn pols zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrina; erg mooi ook mooi als kado
    Ik kende het merk niet maar zeker even kijken op de site

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi. Ik vind de roze steentjes ook echt prachtig. Fijn dat hij ook niet zwaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die is best mooi - ik heb ook wel iets met rose in juwelen - vooral rose gold, maar deze kleur kan me zeker ook bekoren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een leuke armbandje, zo een met gekleurde stenen zou ik ook wel willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook nog op zoek naar een mooie armband en heb ook bij dit merk gekeken, maar er is zoveel keuze dat ik er nog niet uit ben, maar deze roze staat ook op mijn wensenlijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het ook zo leuk dat de armbandjes in bijna alle kleurtinten verkrijgbaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie armband! Die metalen kraal met hun logo erop is zo nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lichtroze kleur kralen heeft dit armbandje! Heel erg mooi deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi armbandje ik vind de kleur echt tof

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...