dinsdag 5 maart 2024

Review: Rebel and Rose Danny Vera armband

Rebel and Rose Danny Vera armband
Ik ben een grote fan van de Nederlandse zanger Danny Vera (bekend van de hit Rollercoaster) en ik ben fan van het Nederlandse sieraden merk Rebel & Rose. Het mag dan denk ik geen verassing zijn dat ik heel blij werd toen ik zag dat ze een samenwerking hebben en een aantal Danny Vera armbanden hebben?!


Rebel & Rose Silver Shine DV

Rebel and Rose Danny Vera armband

Er zijn vijf verschillende Danny Vera armbanden die allemaal kralen van 8 mm hebben. Zo is er een rode armband met gouden sluiting, een zwarte armband met één gouden en één rode kraal met zwart sluiting, een zwarte armband met enkele gouden kralen en gouden sluiting, grijs zilveren armband met zilver sluitingen een armband die helemaal zilverkleurig is. Ik vind alle armbanden erg mooi, maar alle armbanden met gouden en zwarte sluiting vielen direct af, omdat mijn andere Rebel & Rose armbanden ook een zilveren sluitinghebben en dat de lerenarmband die ik vaak draag ook zilver bevat, koos ik voor de Silver Shine DV armband.


Rebel and Rose Danny Vera armband

De Silver Shine DV armband bestaat uit de zilverkleurige Hematiet stenen van 8 mm. Wat deze armband zo bijzonder maakt, is de sluiting. Normaal gesproken staat hier Rebel& Rose en hun logo op, maar bij de Danny Vera armbanden, staat het logo van Danny Vera: de letter V in een prachtig lettertype. Als je naar de armband kijkt, dan zou je verwachten dat het een vrij zware armband is. Maar dat is absoluut niet het geval! De armband is van goede kwaliteit en is dus niet al te zwaar aan de pols. Wat erg fijn is als je, net zoals ik, meerdere armbanden aan een pols draagt. Ik draag eigenlijk altijd zilveren, wat meer klassieke sieraden, maar de armbanden van Rebel & Rose vind ik echt geweldig. Helemaal omdat je er eentje kan dragen, maar ze ook onderling kan combineren.


Rebel and Rose Danny Vera armband

De kralen armbanden komen in verschillende maten: XS (15cm), S (16,5 cm) en M (17,5 cm) voor dames en voor de heren zijn de maten L (19 cm), L+ (20 cm) en XL (21 cm). Ik heb zelf maatje S. Deze valt niet te strak en zeker niet te los.


Ben jij al bekend met dit mooie Nederlandse merk?


Verkrijgbaarheid

Je kunt alle Rebel & Rose sieraden op hun eigen website kopen. Daar kan je ook vinden welke juweliers de collectie verkoopt. Deze armband kost €39,90

11 opmerkingen:

  1. Gaaf! Ik heb ze al in de winkel gezien inderdaad. Toffe samenwerking :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave samenwerking zeg, en ik vind de armband ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige armband! Ik was nog niet bekend met dit merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie armbanden. Ik vind de zivere versie mooi maar de armbanden met de gekleurde (edelsteen?) kralen vind ik nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die in rood klinkt wel als iets voor mij al ken ik de zanger niet zo goed. Wel mooi die V op de sluiting

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een mooie armband en daardoor ook wel aan het kijken bij dit merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik kende het merk nog niet maar vind ze er wel mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ik kende het merk nog niet. Ik snap dat je heel blij wordt van zo'n samenwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit kende ik nog niet. Wat een leuke samenwerking en mooie armband.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk! Ik ben ook fan van Danny Vera. Ik ga meteen op de site kijken. Bedankt voor de tip. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh deze samenwerking (of het sieradenmerk) ken ik nog niet, maar ik snap wel dat je enthousiast bent. De armband ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...