dinsdag 19 maart 2024

Preview: International Woman's Day met By Dash Beauty

Op vrijdag 8 maart wordt elk jaar internationale vrouwen dag georganiseerd. Op deze dag wordt de vooruitgang op economische, politieke en sociale gebieden van vrouwen gevierd, maar wordt er ook benadrukt dat er nog vele stappen genomen moeten worden eer dat er gelijkheid is tussen mannen en vrouwen. Om deze dag te vieren, had By Dash Beauty een leuke actie: je kreeg maar liefst 20% korting op alles en je ontving ook nog eens een cadeautje! Hoe leuk is dat. Natuurlijk plaatste ik een bestelling bij dit prachtige Nederlandse merk. Benieuwd wat ik besteld heb? Dat lees je in dit artikel!


By Dash Beauty lipproducten

By Dash Beauty heeft echt super fijne lipproducten. Dit keer koos ik voor een lipgloss en twee liquid lipsticks.


De lipgloss die ik gekocht heb is de Mysterious lipgloss. Dit is een hele toffe lipgloss. In de verpakking ziet de lipgloss er doorzichtig uit met glitters, maar als je de liploss aanbrengt wordt deze roze. De lipgloss reageert namelijk op de pH waarde van jouw lippen. Ik ben erg benieuwd wat voor tint roze de lipgloss wordt! Ook kocht ik de liquid lipstick Amore. Dit is een prachtige diep rode kleur met een intense matte dekking. Dit is echt mijn soort kleur. Daarnaast kocht ik ook de liquid lipstick Treasure. Dit is een bruine tint met een zalmroze ondertoon. Ik ben erg benieuwd of deze tint mij mooi staat. Ik vind het altijd lastig om een mooie bruine/nude lipstick vinden. Als cadeau kreeg ik de lipgloss Pink Dream. Dit is een droomachtige zachtroze tint met ontelbare microglitters voor een prachtige dekking. Echt een geweldige tint. 


By Dash Beauty accessoires

Ik breng mijn foundation eigen altijd aan met een beauty blender. Nu heb ik de afgelopen jaren vele merken beauty blenders getest en die van By Dash Beauty zijn mijn favoriet. Daarom heb ik er twee bestelt voor back ups. Naast de lipgloss kreeg ik niet alleen toffe pen cadeau, maar ook een prachtige roze By Dash Beauty make up tas. Deze make up tas is van nep leer, heeft het perfecte formaat en heeft binnen in nog een aantal vakjes.


Natuurlijk komen over alle producten losse artikelen.


Welk product spreekt jou het meeste aan?


Ik heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

13 opmerkingen:

  1. Ik ken de naam Dash enkel van wasprodukten, Dash Beauty kende ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne korting. Twintig procent is wel de moeite, en de producten zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lipgloss lijkt me wel erg mooi, ik ben wel benieuwd hoe roze de kleur is, te fel vind ik niet mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar de matte lipsticks en naar de beauty blender. Benieuwd naar jouw ervaring hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corrina; ik ben wel voor de lipstift en het liefst 1 die langdurig blijf zitten. Leuk de code

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige blog weer! Dankjewel lieve Tessa 🩷

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op roze, dus hier word ik wel blij van! Ik ken het merk nog niet, maar nu ben ik er wel erg nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn blog om te lezen met handige korting, het is altijd fijn om voordelig je verzorgingsproducten te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuk pakket en wat een toffe samenwerking! Verliefd op de producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kende het merk nog niet en ben benieuwd naar de lipgloss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind roze of oranje tinten altijd erg mooi, een warme kleur die overal bij past.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke producten allemaal en ook de kleur roze vind ik erg tof. Ik ben erg benieuwd naar de liquid lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie producten zeg. De echt felle kleuren zijn niet echt mijn ding, ik houd meer van een wat mattere kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...