donderdag 20 juli 2023

Review: N Home Jardin de Paris

N Home Jardin de Paris
Sinds november 2022 heeft Nikkie Plessen een Home Collection.  Om deze collectie te vieren bezocht Nikkie en haar team de verschillende filialen van de Bijenkorf (waar de collectie te koop is). Natuurlijk ging ik daar heen en kocht ik een aantal producten. Benieuwd naar hoe de collectie er uitziet en welke producten ik heb? Dat lees je allemaal in dit artikel.


N-Home

De N-Home collectie bestaat uit drie lijnen: Jardin de Paris (dit is de huisgeur van alle N Brand Stores), London Muse en Golden Alps. De Jardin de Paris en London Muse collecties bestaan uit 8 producten: geurkaars (in twee formaten), geurstokjes (in twee formaten), body wash, body lotion, hand wash, hand lotion, clothing spray en een roomspray. De Golden Alps collectie bestaat uit een hand wash, hand lotion, room spray, geurkaars (ook twee formaten) en geurstokjes (wederom in twee formaten). De prijzen van de producten liggen tussen de €10,50 voor Clothing Spray en de €54,50 voor de Golden Alps geurstokjes en Golden Alps geurkaars.


Jardin de Paris

Wanneer je een van de N Brands stores binnen loopt, dan ruik je Jardin de Paris:

Ontdek het unieke contrast tussen Calabrisch bergamot en mos, het frisse akkoord van citroen en de poederachtige tonen van amber. Net zoals het licht en de zon unieke reflecties creëren, wordt deze geur geboren uit de perfecte harmonie tussen heldere en warme noten. De zonnige tonen van citroen worden verzacht door muskus.

Review N Home Jardin de Paris
Jardin de Paris bestaat uit de volgende noten: Calabrisch bergamot, citroen (topnoten),  Lily of the valley, groene thee, kardemom (hartnoten) en Amber, muskus, tonkaboon, mos (basisnoten). Ik vind het een heerlijke frisse geur.

Uit deze lijn heb ik de Clothing Spray (die ik stiekem als room spray gebruik voor in mijn beauty kamer). Dit zegt N Home over de Clohting Spray:
De Jardin de Paris Refreshing Clothing Spray is ontwikkeld om kleding, delicate stoffen, beddengoed en ander textiel op te frissen tussen de wasbeurten door. Creëer een unieke geurbeleving met deze heerlijke clothing spray. Een stijlvol parfum die alle stoffen een fijne geurervaring geeft.
De geur is vegan, maar dat is niet niet alles. Zo is de flacon recyclebaar en is de flacon gemaakt van suikerriet. Ik vind het een heerlijk frisse geur. De Clohting spray zit in een flacon van 250 ml en kost  
€10,50 

Naast de Clothing Spray heb ik ook de Body Wash (adviesprijs €12,50):
De Jardin de Paris Refreshing Body Wash is een voedende body wash ontwikkeld voor dagelijks gebruik en dagelijkse verzorging van het lichaam. De zachte, smeltende olie-gel textuur transformeert in een extra fijn en romig schuim dat de huid reinigt en hydrateert zonder het evenwicht van de huid te verstoren. Deze extra zachte formule is verrijkt met plantaardige verzachtende middelen om de huid te voeden tijdens het reinigen, wat een verzachtend effect heeft op de droge, geïrriteerde huid.
N Home Jardin de Paris Review

Wil je extra lang Jardin de Paris blijven ruiken, gebruik dan ook de bodylotion en spray jouw kleding in met dezelfde geur. De body wash is vegan vriendelijk. Wat inhoud dat er geen dierlijke producten zijn gebruikt bij het produceren van de body wash. Daarnaast is het ook vrij van SLS en SLES. Mijn huid is erg gevoelig en gaat erg snel jeuken als ik douch producten gebruik met een geur, maar dat is bij deze body wash niet het geval.


13 opmerkingen:

  1. Goed dat je huid hier dan tegen kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De geur klinkt zalig! En wat heerlijk dat het ook nog eens vegan en duurzaam is! Ik zet het direct op mijn verlanglijstje. Dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit klinkt als een heerlijke geurlijn. En ook nog eens vegan! Dat is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit moet een heerlijke geur zijn! Layering is inderdaad erg goed om lang goed te blijven ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alhoewel ik geen fan van de persoon Nikkie ben, lijken dit me wel heerlijke producten. De verpakking valt me wel een beetje tegen. Ik had bij haar iets meer sprankelends verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lijkt me een heerlijke frisse geur, een goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op de een of andere manier zou ik niet zo snel iets van Nikki Plessen kopen, komt misschien omdat het weer een bekende Nederlander is waar ik zelf niet zoveel mee hebt, maar goed, het is in ieder geval wel fijn dat het product vegan is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd hoe de geur in het echt ruikt, daarbij is het ook nog vegan. Wat wil je nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat het vegan en duurzaam is! Dat zou ik wel eens willen uittesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd ervan als een geurtje zowel in parfum als lotion verkrijgbaar is, zodat je een eenheid van geuren krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De geur klinkt erg lekker. Ik ken hem niet. Maar ben nu wel nieuwsgierig om het te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel goed dat het vegan en duurzaam is! Mogen ze met meer producten doen. Wederom ziet het product er prachtig uit, ik ben benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt goed deze home collection, heel erg benieuwd naar de geur hiervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...