dinsdag 16 januari 2024

Review: SLA PARIS Palette Blend It 3 oogschaduw palette

Review SLA PARIS Palette Blend It 3 oogschaduw palette

In het pakket dat ik vorig jaar van SLA Paris ontving, zat een prachtig oogschaduw: het Blend it 3 palette - Timeless Shades . Ik werd echt heel blij bij het zien van dit palette, het bevat namelijk de kleuren waar ik erg blij van word! Benieuwd hoe het oogschaduw palette mij bevallen is? Dat lees je in deze review.


SLA PARIS Palette Blend It 3 Timeless Shades

Ik heb al twee hele fijne oogschaduw palettes van SLA Paris: Golden Hour en het Thriochrome Nude oogschaduw palette. Beide oogschaduw palettes vind ik erg fijn, dus mijn verwachtingen zijn hoog gespannen. 

Dit was SLA Paris zegt over hun nieuwste oogschaduw palette:

Ontdek onze Blend it 3 palette - Timeless Shades - met 6 ongelooflijk mooie tinten waarmee je heel makkelijk zowel dag- als avondlooks kunt creëren. Het ultieme palette met micronized technologie voor schaduwen die diep intens, longlasting en supereasy aan te brengen zijn. De kleuren werken perfect samen voor een trendy make-up look! De rijk gepigmenteerde tinten mengen prachtig en feilloos op de oogleden, waardoor de make-up er natuurlijk uitziet en de ogen stralen.



Review SLA PARIS Palette Blend It 3 oogschaduw palette

De verpakking van het Blend It oogschaduw palette ziet er erg mooi uit: in gouden letters staat er Blend It en SLA op en op de achtergrond allerlei geometrische figuren. Wanneer je het palette open maakt, zie je gelijk een facechart. Dit is een tekening van, in dit geval, de ogen en er is er op aangegeven welke tint oogschaduw je waar op het ooglid kunt aanbrengen voor een look. Dit is erg handig als je niet goed weet welke tinten je waar kunt aanbrengen. Wanneer je deze tekening weghaalt, dan komt er een handige spiegel te voorschijn.


Het oogschaduw palette bestaat uit 6 kleuren met twee verschillende afwerkingen: 2 shimmer tinten en 4 matte tinten. Hierdoor kan je eindeloos veel looks maken. De meest in het oog springende kleur is de blauwe shimmer. Deze tint kan voor sommige beauty liefhebbers best intimiderend zijn. Gelukkig bevat dit ook rustige (bruine) tinten.


Swatches SLA Paris oogschaduw

De pigmentatie is zoals ik het van SLA PARIS mag verwachten: zeer goed. Ook bij de lichtste tinten uit het oogschaduw palette. Vaak hebben lichte tinten weinig pigmenten in zich waardoor de kleur niet goed zichtbaar is. Dat is bij dit palette niet aan de orde. De kleuren kan je ook mooi in elkaar overblenden. Iets wat belangrijk is als je meerdere tinten in één look gebruikt. Ook over de houdbaarheid niets meer dan lof. Helemaal als je dit oogschaduw palette combineert met de primer.


Wat vind jij van dit oogschaduw palette? 


Verkrijgbaarheid

Het SLA PARIS Palette Blend It 3 Timeless Shades is online te koop bij SLA PARIS voor  €33,50


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren zitten er in dit oogschaduw palette van SLA Paris! Benieuwd naar een ooglook hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren weer! Ik vind vooral de combinatie van het goud met bruin super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een chique oogpallet, het ziet er erg aantrekkelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt hele mooie tinten! Vooral die blauwe vind ik bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijn oogschaduw pallette! Handig ook met die nummers. Ik ben zelf dol op bruintinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die natuurlijke tinten erg mooi, maar die blauwe vind ik er niet echt bij passen en zou ik zelf ook nooit gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit. Fijn ook dat ze laten zien hoe je oogschaduw kan aan brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Blauw en goud springen er voor mij echt enorm uit. Mooi deze mix van eruit springende en wat neutralere kleuren. Daarmee kun je een hele mooie oog make-up maken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi combinaties van goud met aardse kleuren en de kleur blauw

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurtjes! Ik zou geneigd zijn om de beige en bruine tinten te gebruiken! Blauw gaat dan minder snel op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...