vrijdag 29 december 2023

Preview: SLA Paris

Een paar dagen voor kerst stond de postbode geheel onverwachts voor de deur met een pakketje. Ik had niets besteld, dus ik was heel nieuwsgierig naar de afzender! Bij het open maken zag ik direct de afzender: het prachtige Franse make up merk SLA Paris! Benieuwd wat ik allemaal voor mooie producten heb gekregen? Dan moet je vooral verder lezen!


In het pakket zat een lief kaartje en maar liefs vijf make up producten om een mooie feestelijk look te maken en mijn favoriete make up accessoire: een zakspiegel.


Het eerste product in het pakket is de Fix Up & More Velvety Eye Base. Dit is de nieuwste oogschaduw primer van SLA Paris. De formule beloofd fluweelzacht te zijn en transparant en zou zorgen voor een intense en optimale houdbaarheid van jouw oogschaduw. Ik ben hier erg benieuwd naar. Ik gebruik namelijk altijd een oogschaduw basis bij elke look die ik maak.


Als er een oogschaduw primer in het pakket zit, dan zit er natuurlijk ook een oogschaduw palette in. En wat voor een! Het is het Palette Blend It 3 Timeless Shades oogschaduw palette. Het palette bevat 6 tinten met verschillende afwerkingen waardoor je diverse veelzijdige looks kunt maken voor zowel overdag of voor de avond. Mocht je geen inspiratie hebben hoe je een look kunt maken, dan zit er een fijne facechart bij met twee voorbeeld ooglooks. Ik kan niet wachten om looks te gaan maken met dit palette.


Op sommige dagen wil je net wat extravagantere look hebben. Dan is de EyeLight Coat - Liquid Top Coat Eyeshadow perfect. Dit is een vloeibare oogschaduw die super gepigmenteerd, ultra longlasting en super shiny. Je kunt deze over een oogschaduw gebruiken of los. Er zijn drie tinten verkrijgbaar en ik heb ik de tint Beige Diva gekregen. Ik heb nog nooit met een product als dit gewerkt, dus ik ben erg benieuwd. De kleur is echt een kleur waar ik dol op ben.


Wat maakt een oog look helemaal af? Juist, een oogpotlood. Ik kreeg niet één, maar liefst twee Outliner Aquaresist Eye Pencils! Ik ontving de kleuren The Joker (groene tint) en Dark Magenta. Twee prachtige tinten. Ik ben zelf nog niet heel handig met een oogpotlood, goede reden om te gaan oefenen!


Natuurlijk komen over alle producten reviews online.  Naar welk product ben jij het meest benieuwd?

14 opmerkingen:

  1. Wat leyuknom spontaan verrast te worden met leuke kerstpakketjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie producten allemaal! Ben vooral benieuwd naar het oogschaduw palette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk een pakketje voor Kerst, onverwachte cadeaus zijn altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en mooie verrassing zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof oogschaduwpallet en echt leuk zo'n verrassing

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dark magenta dat blanket als muziek in mijn oren. Heb het merk nog niet geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben heel benieuwd naar de liquid oogschaduw. Nu ik richting de 50, lukt oogschaduw niet meer zo goed als vroeger. Het staat ook minder mooi of zo. Liquid werkt beter op mijn huid nu. Echt leuk om zoiets te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke preview, ik ben benieuwd naar je reviews van deze producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke verrassing zo vlak voor kerst! En ook helemaal iets voor jou natuurlijk! Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kadootje. Ik ben wel benieuwd hoe de oogschaduw blijft zitten. Of het eind van de dag ook nog mooi zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn nog eens leuke dingen om te vinden in je brievenbus. Beter dan rekeningen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke verrassing! En hele fijne producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een prachtig cadeau! Ik ben erg nieuwsgierig naar de vloeibare oogschaduw, want in mijn beleving is dat altijd zo vol en blijft het hangen in de lijntjes (die je nu eenmaal krijgt als je ouder wordt. Ach, who cares. But still, hoe breng je dat dan goed aan).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi product! Het is ondertussen januari, maar het is nog steeds een heel feestelijk pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...