woensdag 3 mei 2023

Review: Shab Cheeky Highlight & Blush

Review Shab Cheeky Highlight & Blush
Ik word altijd blij van een mooi gezichtpalette waarin verschillende blushes en highlighters zitten. Het Shab Cheeky Highlight & Blush is daarom ook een welkome aanvulling op mijn collectie. Benieuwd waarom? Dat lees je in deze blog!



Shab Cheeky Highlight & Blush

Shab zegt het volgende over hun Cheeky palette:

Dit palette is een ware 'match made in heaven'. Een volmaakte combinatie van de meest uiteenlopende tinten blush en highlighter. Met dit lumineuze Highlight & Blush palette is elke look mogelijk. Zo zitten er zachte, rustige kleuren in maar ook hele extravagante. Kortom, dit palette heeft alles voor elke look. Een onmisbare must voor iedere make-up lover. Om te contouren, blushen en highlighten.

Wat ik fijn vind van Shab is, is dat ze niet alleen cruelty free zijn, maar ook 100% vegan. Dit betekend dat er geen dierlijke ingrediënten gebruikt zijn in dit product.


Review Shab Cheeky Highlight & Blush
Het palette heeft, net zoals het oogschaduw palette, heeft het Cheeky palette een buiten sleeve waar een foto van Shabnam Ashkar, de oprichtster van het merk Shab op staat. Op de deksel van het palette staat dezelfde prachtige foto. Zo'n sleeve vind ik erg handig, want het beschermt jouw palette tegen onverwachts opengaan als je het palette mee neemt op vakantie. Daarnaast heeft het palette ook een grote spiegel. Wat erg handig is tijdens het opmaken. 


Swatch Shab Cheeky Highlight & Blush
Het palette heeft 3 oranjeachtige blushes waarvan er 2 een matte finish hebben en 1 een shimmer finish en 3 highlighters in de tinten wit, roze en champagne. Althans, zo zien ze er in het palette uit. Wanneer je ze gaat aanbrengen dan is het champagnekleurig, brons en goud. Je kunt ze los van elkaar gebruiken of onderling combineren. De mogelijkheden zijn eindeloos! Net zoals als alle Shab producten is de pigmentatie goed. Heel erg goed zelfs! Je hebt maar een klein beetje nodig om een mooie look te creëren. Mijn tip is daarom ook: dip jouw kwast heel lichtjes in de blush dan wel highlighter en tik dan de kwast af zodat het overtollige poeder van de kwast af komt. Is het dan nog te heftig voor jouw smaak? Je kunt dan de blush/highlighter goed uitbleden met een schone kwast of je doet er wat settingpoeder overheen. De poeders zijn boterzacht waardoor ze gemakkelijk uit te blenden zijn.


Wat vind jij van dit gezicht palette?



Verkrijgbaarheid

Het Shab Cheeky Highlight & Blush palette kost €59,95 en is te koop online bij Shab en online bij Douglas.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het helemaal bijzonder dat oranje daar ook bij hoort! Zo zie je maar weer dat het een hele kunst is, dat highlighten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tinten! Ik heb nog niet eerder van dit merk gehoord, maar het ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tweede kleur van rechts ziet er echt prachtig uit, benieuwd hoe het bij jou staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een palette met warme tinten en ook nog vegan, ik word er blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren! Ik vraag me alleen af of dat überhaupt bij mijn lichte huid zou staan. Van het merk heb ik nog nooit gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al wel vaker een oogschaduw palette gekocht, maar nog nooit zo een gelaats palette gekocht - ziet er wel leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...