maandag 27 maart 2023

Review: MAC Extended Play Perm Me Up Lash

Review MAC Extended Play Perm Me Up Lash

Mascara's testen is iets wat ik erg leuk vind om te doen. De meest recente mascara die ik gebruikt heb, is de Extended Play Perm Me Up Lash van MAC. Of dit een blijvertje is, dat lees je in deze review!


MAC Extended Play Perm Me Up Lash

MAC heeft diverse mascara's elk met zijn eigenschappen. Zo heeft de Extended Play Perm Me Up Lash mascara de volgende eigenschappen:

  • Houdt krul 16 uur lang

  • Geeft volume
  • Verlengend
  • Schilfer- en vlekbestendig
  • Klonter-proof
  • Warm water afwasbaar
  • Zweet- en vochtbestendig

Review MAC Extended Play Perm Me Up Lash

De Extended Play Perm Me Up Lash mascara komt in een mooie opvallende blauw tube met een golvend motief. In witte letters staat er MAC Extended Play Perm Me Up Lash. Dit is ongetwijfeld een van de meest opvallende mascara's qua vormgeving die ik getest heb. Het borsteltje zelf is ook opvallend. De meeste mascara borstels zijn recht, maar niet bij deze mascara! Deze is namelijk halfrond! Door deze bijzondere vorm kom je gemakkelijk bij alle wimper haartjes en deze unieke vorm zorgt voor volume van je wimpers.


De Extended Play Perm Me Up Lash mascara beloofde een aantal zaken en met het meeste ben ik het eens: de mascara geeft volume, verlengt mijn wimpers, vlekt niet en is klonter-proof. Twee dingen heb ik niet kunnen testen: de 16 uur krul (ik draag mijn mascara nooit 16 uur lang) en dat het afwasbaar is met warm water (ik maak mijn ogenleden altijd schoon met speciale oog make up remover). De mascara brengt gemakkelijk aan en blijft de hele dag netjes zitten. Ik vind dat mijn wimpers zichtbaar meer volume en krul hebben.


Mijn mening

Ik vind dat de MAC Extended Play Perm Me Up Lash een van de fijnere mascara's die ik de afgelopen tijd gebruikt heb. Alle beloftes (krul, volume, verlengend en klonter vrij) maakt deze mascara absoluut waar!


Wat is jouw favoriete mascara?


Verkrijgbaarheid

De MAC Extended Play Perm Me Up Lash is te koop bij de MAC winkels en online bij MAC. Maar ook bij geselecteerde filialen van Douglas en de Bijenkorf. En ook online bij de genoemde winkels. De prijs ligt rond de €26

13 opmerkingen:

  1. Wat een mascara met een aparte vormgeving, daarbij voldoet het ook aan al je verwachtingen, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat de mascara doet wat die beloofd! Dat gebeurd inderdaad niet vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik bijna nooit mascara, maar als ik het gebruik, dan moet het wel waterproof zijn. Ben nog al een emotioneel typetje dus de traantjes vloeien nogal eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het lastig vinden hoor de juiste mascara. Dit is dan wel een borstel die ik graag gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik al heel lang geen mascara meer, omdat ik al jaren wimperextensions draag. Daar kun je beter geen dingen overheen smeren, alleen wellicht voor een feestje maar het kan je wimpers beschadigen dus ik doe het nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel, meteen doorgestuurd naar mn vriending

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind vooral de vormgeving erg mooi! Maar ik ben zelf niet zo van de mascara, dus ik denk niet dat ik hem snel zal aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat kan deze masacara lekker veel. Ik houd van dit soort multifunctionele producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat de mascara voldoet aan de verwachtingen, daar heb je wat aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een fijne mascara! Alleen die prijs past niet echt binnen mijn budget. Maar goed daarvoor gebruik ik ook te weinig mascara.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg benieuwd naar het resultaat op je wimpers! Het ziet eruit als een fijn borsteltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 16 uur is best lang voor mascara. Meestal houden ze niet zolang. Wat jammer is. Klinkt interessant.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...