vrijdag 3 februari 2023

Review: Doll Beauty Doll Lips She's Well Red Lipstick

Review Doll Beauty Doll Lips  She's Well Red Lipstick

Rode lipstick. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Toen ik bij Boots zag dat Doll Beauty ook rode lipsticks verkoopt, moest ik er natuurlijk eentje mee nemen. Want er bestaat niet iets als te veel rode lipsticks. Benieuwd naar mijn ervaringen met de Doll Beauty lipstick? Dan moet je zeker deze review lezen!


Doll Beauty Doll Lips  She's Well Red Lipstick

Review Doll Beauty Doll Lips  She's Well Red Lipstick

Dit is wat Doll Beauty zegt over hun rode lipstick She's Well Red:

The perfect red lipstick doesn't exi... scrap that! We've got you Doll! Our Red Lipstick collection comprises of two stand out shades ready to turn up the heat! Pair with the Bleeding Gorg liner to create a strong Red Lip taking you from Day to Night. 


De lipstick zit in een roze huls. Op de dop van de huls is er een gouden hartje te vinden met daarin de tekst Doll Lips en nog een kleiner hartje. Super schattig, niet waar?!  Maar het kan nog schattiger! Op de lipstick zelf vind je allemaal hartjes. Echt te schattig en bijna zonde om te gebruiken!


Review Doll Beauty Doll Lips  She's Well Red Lipstick

De rode lipstick is een long lasting lipstick met een matte finish. Ondanks dat drogen mijn lippen niet uit. Iets wat toch vaak gebeurt met rode lipstick. De houdbaarheid is echt onwijs goed: pas na een uitgebreide lunch moet ik mijn lipstick bij werken. De lipstick is gemakkelijk aan te brengen. Vaak brengen matte lipsticks wat stoef aan, maar dat is bij deze Doll Beauty lipstick niet aan de orde. Bij een rode lipstick gebruik ik graag een lippotlood, hierdoor blijft de lipstick langer zitten en kan je de lipstick netter aanbrengen. Als je graag jouw lipstick wil laten matchen met een lippotlood van hetzelfde merk, dan zit je goed bij Doll Beauty. Ze hebben heel veel lippotloden en waarvan Bleeding Gorg de beste match is met de  She's Well Red lipstick.


Ben jij al bekend met Doll Beauty?


Verkrijgbaarheid

De Doll Beauty Doll Lips She's Well Red Lipstick is online te koop bij Doll Beauty zelf voor 13 pond. Ook kan je de lipstick kopen bij de Doll Beauty salon in Chester (ten zuiden van Liverpool). Ook diverse filialen van Boots verkopen Doll Beauty. Veder verkopen o.a Look Fantastic Doll Beauty.

17 opmerkingen:

  1. Die ken ik nog niet. Ik zou zelf niet zo snel in de UK lippenstift kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een decoratieve lipstick, bewaar je de make-up of gebruik je deze ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, alleen al om de huls en de hartjes in de lipstick zou ik hem kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleur zeg, om maar over de verpakking te zwijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een beauty van een lipstick 💄 zeg! En wat fijn dat 'ie ook nog een goede tijd meegaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Dat is nog eens een blikvanger van een lipstick! Ook van de verpakking wordt je hebberig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super uit. Al gebruik ik zelf amper make-up, laat staan lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat de lipstick er goed op blijft zitten, een goede tip

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de uitstraling van de lipstick zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lipsticks daar hou ik van! Vooral als deze lamg mooi vsn kleuren blijft op mijn lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Wat een mooie kleur en verpakking! Fijn ook dat de lipstick mat is. Dat vind ik vooral met rood echt een must.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kende het merk niet.Mooi, maar voor mezelf alleen op speciale dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een mooie lipstick om te zien! Ik ben niet heel erg fan van matte lipsticks omdat ik een glimmertje net even wat mooier vind staan bij mij. Aan de andere kant: zeg nooit nooit. Ik kende dit merk nog niet trouwens. Altijd leuk om weer eens een nieuw merk (en product) te leren kennen via een ervaringsdeskundige.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een mooie lipstick om te zien! Ik ben niet heel erg fan van matte lipsticks omdat ik een glimmertje net even wat mooier vind staan bij mij. Aan de andere kant: zeg nooit nooit. Ik kende dit merk nog niet trouwens. Altijd leuk om weer eens een nieuw merk (en product) te leren kennen via een ervaringsdeskundige.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kleur! Een rode lipstick is echt een klassieker

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kleur en super tof die hartvormige afdrukken

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...