woensdag 1 februari 2023

Review: By Dash Beauty mini's

By Dash Beauty mini's
Soms weet je niet of een product wel wat voor je is of dat een bepaalde kleur wel bij je past. Of je gaat op vakantie, maar je wilt niet full size producten mee nemen. Travel size of mini's bieden dan de uitkomst. Een van mijn favoriete Nederlandse merken By Dash Beauty verkoopt alle hun lipproducten, liquid lipstick en lipgloss, ook in mini formaat. Ideaal als je het mij vraagt. Zelf heb ik drie mini's in mijn collectie. In dit artikel laat ik de drie mini's zien en vertel ik wat ik er van vind.

By Dash Beauty mini's

Van alle liquid lipsticks en lipglosses zijn er mini's gemaakt. Ik heb zelf drie mini's in mijn collectie: Flamingo (een stralende rode kleur), Honey Nude (een bruin/roze nude tint) en True (een intens roze tint). Ondanks het kleine formaat (2,1ml) doen ze niet onder voor hun grote zusjes!


By Dash Beauty lipstick
Dit zegt By Dash Beauty zelf over hun lipgloss: Het is mogelijk om de lippen er stralend en glanzend er uit te laten zien zonder plakkerig te zijn, het ultieme draagcomfort. Door de hoge pigmentatie en hydraterende formule blijft deze mooi en gelijkmatig zitten. Door de smalle applicator kan de lip gloss precies worden aangebracht op de lippen zonder dat er teveel product wordt opgenomen uit de fles. Al onze beauty formules zijn dierproefvrij en veganistisch.


By Dash Beauty mini's

De mini's zitten in een ronde langwerpige verpakking met een zwarte dop. De rest van de verpakking heeft dezelfde kleur als de lipgloss. Ideaal als je, zoals ik, meerdere mini's in jouw collectie hebt. 


Alle drie de lipglossen zijn erg goed gepigmenteerd. Je ziet duidelijk welke kleur lipgloss je draag
t. De lipgloss bevat onder meer shea butter en vitamine E. Deze ingrediënten verzorgen en hydrateren jouw lippen. En dit voel je ook: de lipgloss voelt aangenaam aan zonder plakkerig te zijn. Sterker nog: ik heb niet het idee dat ik een lipgloss op heb! Zo prettig voelt de By Dash Beauty lipgloss aan!

De houdbaarheid is beter dan menig ander lipgloss: na een kopje thee zit de lipgloss is de lipgloss maar een beetje vervaagd. Na een maaltijd moet je jouw lipgloss wel bijwerken, maar dat vrijwel altijd noodzakelijk ongeacht welk lip product je gebruikt.



Verkrijgbaarheid

De By Dash Beauty mini's zijn online te koop bij By Dash Beauty en kosten €2,95 per stuk.


Ik heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat enkele producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf en een aantal producten die ik zelf gekocht heb. Dit beïnvloed mijn mening niet*

13 opmerkingen:

  1. Ik vind een mini lipstick erg handig voorop vakantie, een goede tip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren zijn dit! Ideaal dit maatje ook voor op vakantie of in je tas voor onderweg inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat handig van die mini's! Zou dit ook graag van lippenstift hebben, ben zelf niet zo van de lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel benieuwd hoe ze er op je lippen uit zien! Ik vind de rode kleur erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Tessa, bedankt voor weer een super lieve en eerlijke review! Binnenkort komen ze weer allemaal op voorraad liefs, By Dash Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superhandig formaat lijkt me! Deze neem je lekker makkelijk mee in een tasje of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tegenwoordig neem ik steeds vaker kleine verpakkingen mee voor een weekendje of midweek weg. Een kleine lipstick lijkt me erg makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben echt een liefhebber voor roze kleuren. Ze zien er echt goed uit. liefs Gea www.glamview.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ideaal zo'n klein formaat! Ik draag zelf helemaal geen lipgloss meer maar vroeger was ik er dol op.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het ideaal dat er steeds meer mini's worden uitgebracht, zodat iemand als ik, die normaal weinig make up gebruikt, toch kan kijken of het wel iets voor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die mini's zijn echt ideaal als je een nieuwe kleur wilt proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh wauw deze kleurtjes vind ik echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat leuk, ik was laatst op zoek naar mini lipsticks als cadeau voor mijn dochter. Ik wist niet zo goed welke kleur ze wilde, dus ik dacht ik koop een paar kleintjes. Dat bleek veel moeilijker dan ik dacht. Ik zal deze tip onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...