vrijdag 16 oktober 2020

Review: Catrice Iconails Party Animal

Wist je dat Catrice de 100ste Iconails heeft uitgebracht? En dat laten ze niet onopgemerkt voorbij gaan! Met trots laat ik jullie deze kleur, met de toepasselijke naam Party Animal aan jullie zien!


Review Catrice Iconails Party Animal

ICONAILS GEL LACQUER

Ze blijven tot zeven dagen zitten, bieden een perfecte gelfinish, zijn vrij van microplastics, bieden een optimale dekking en bevatten voedende açaí olie: ICONails Gel Lacquers zijn de ultieme must-haves onder de nagellakken! En nu is de bestsellercollectie aangevuld met vijf nieuwe tinten. Waaronder de kleur No 100 – de party animal onder de ICONails, die extra glinsterende parelrosé bevat. Adviesprijs €2,99

Catrice Iconails review

De Iconails lijn heeft een herkenbaar uiterlijk: een stevige vierkant flesje met een zwarte dop. Op het doorzichtige flesje staat in grote zwarte letters welk nummer nagellak het is. Op de achterkant kan je meer informatie over de nagellak vinden waaronder de naam. Omdat Party Animal nagellakje nummer 100 is, moet deze natuurlijk wel opvallen. En dat doet die! De dop is mooi goudkleurig en glimt je tegoedmoet! In gouden letters staat N° ONE HUNDERD. De nagellak zelf glimt je ook tegemoet: mooi zacht roze met een subtiele glans. Op de dop staat wat informatie over de nagellak en wat de nagellak beloofd: 

  1. Vegan
  2. Witt acai oil
  3. Microplast particle free
  4. Cruelty free
  5. 100% Gel shine, 100% colour
  6. Last's up to 7 days
Klinkt dat goed of klinkt dat goed? Maar dan is nu de grote vraag: is de nagellak fijn?

Review Catrice Iconails Party Animal
Om de nagellak te gebruiken, haal de gouden dop er af en dan komt er een zwarte ronde schroef dop te voorschijn. Rondom zitten er ribbels. Hierdoor heb je een betere grip op het kwastje. Het kwastje zelf is plat waardoor je de nagellak gemakkelijk en gelijkmatig aan kunt brengen op jouw nagels. Met één laagje heb je al een mooie dekking. Ook droogt de nagellak erg snel. Ideaal voor ongeduldige mensen zoals ik zelf. Maar hoe zit het met de houdbaarheid, houdt die echt zeven dagen? Dat vind ik lastig om te testen, omdat ik mijn nagellak nooit zo lang laat zitten. Meestal haal ik het er na een dag of twee weer er af. Ik heb de nagellak een paar dagen op gehad. Na 2 dagen raakt de bovenkant een beetje beschadigt. Maar dat is denk ik te voorkomen met een toap coat. Iets wat ik niet op gedaan heb.

Mijn mening
Ik vind Party Animal het 100ste nagellakje uit de Iconails lijn van Catrice geslaagd: zowel de verpakking als de kleur is chic en feestelijk.

Verkrijgbaarheid: de Iconails nagellak van Catrice is onder meer te koop bij Kruidvat voor €2,99 De nagellak heb ik gewonnen.

43 opmerkingen:

  1. Die ribbetjes op de dop lijken me heel handig want extra grip is niet verkeerd ( zeg ik uit ervaring :) ). Ik ken deze lak nog niet. Ik gebruik tegenwoordig gellak ( ook met topcoat) en vind het ideaal dat het 10 dagen blijft zitten, zo heb ik er helemaal geen omkijken naar en wel mooi gelakte nagels. Deze lak kan ik ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gellak is ook erg handig. Zelf kan ik maar hooguit 2 dagen nagellak dragen, dan is gellak geen optie

      Verwijderen
  2. Is inderdaad een mooi en feestelijk kleurtje, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die verpakking is zeker leuk en he tbergt ook makkelijk op, denk ik zo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het zo lekker lang blijft zitten. Dan kun je tenminste even vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Helaas blijft het bij mij hooguit maar 2 dagen op mijn nagels, omdat ik geen nagellak op mag op werk

      Verwijderen
  5. Prachtige kleur is het, heel mooi voor de herfst! Die ribbeltjes vind ik ook fijn, houdt net iets steviger vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De verpakking van deze is echt prachtig. En leuk zo'n parelmoerkleurtje. Ik hou daar altijd wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren! Ik lak altijd alleen mijn teen nagels. Deze kleur past wel bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kleur en ook het flesje kan me bekoren. Ik kende deze lak nog niet, maar fa hem zeker eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gek, maar in deze tijd heb ik nooit nagellak meer op, wel in de zomer, maar in de herfst en in de winter nooit. Misschien toch maar gewoon eens doen, want dit zijn wel hele mooie warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doen! Er zijn heel veel mooie tinten voor de herfst en winter

      Verwijderen
  10. Hele mooie kleur. Deze zou ik zelf ook wel kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kleur ziet er erg mooi uit. De beloftes op het potje klinken ook goed trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kleuren en de prijs is ook oke, zomer of winter ik heb altijd een lakje op. Ga 1 x per maand naar de nagelsalon. Ook in deze tijd er wordt daar coronaproof gewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is prettig. Vanwege mijn werk kan ik haast nooit nagellak op

      Verwijderen
  13. Wat een schitterende kleuren! Daar zal ik mijn dochter vast blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat ze het zo vieren! Jammer dat het een metallic kleurtje is, daar ben ik niet zo van haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het echt valt het wel mee. De kleur kreeg ik moeilijk vast gelegd

      Verwijderen
  15. Wat een mooie kleuren! Lekker herfstig. Ik vind Catrice sowieso top!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor een 100ste nagellakje is het zeker een mooi kleurtje. ik ben ook fan van de iconails lakjes van catrice

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kleuren! Ik hou wel van nagellak met een kleine glimmer erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het vegan & cruelty free aspect spreekt me heel erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Catrice heeft veel vegan producten en is ook cruelty free

      Verwijderen
  19. Ik vind de kwaliteit en dekking goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ik nagellak koop, dan is het ook altijd Catrice of essence

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze zou ik nog komen bekijken! Vind het een prachtige en best ook feestelijke kleur, heel mooi ����

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie en zachte kleuren. Heel feestelijk inderdaad ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een goede nagellak tip, zodat je handen er bij elke gelegenheid verzorgd uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: By Dash Beauty Mysterious Lip Gloss

Toen ik een klein meisje was, had mijn oma een groene lipstick maar als ze die op deed werden haar lippen niet groen, maar rood. Ik vond dat...