maandag 6 februari 2023

Make Up Zuster: Olcay Gulsen Beauty Miracle Blur versus Miracle Blurring Stick

Olcay Gulsen Beauty Blur

Het populairste product van Olcay Gulsen Beauty is de Mircale Blur 2.0. Het is dan ook niet gek dat ze meerdere soorten hebben uitgebracht. Zo is er naast de originele Blur, ook een Blurring stick en een body blur. In dit artikel ga ik de Mircale Blur 2.0 vergelijken met de Miracle Blurring Stick. Benieuwd naar wat overeenkomsten en wat de verschillen zijn? Dat lees je allemaal in dit artikel!


Olcay Gulsen Beauty Miracle Blur 2.0

De Olcay Gulsen Beauty Miracle Blur 2.0 is letterlijk magie in een potje. Het vervaagt grove poriën en fijne lijntjes en maakt ze minder zichtbaar. Daarnaast werkt het ook goed om roodheid en een glimmende huid te verminderen. De unieke textuur laat een zijdezachte finish achter terwijl het de huid egaliseert. Dit smoothing product creëert het perfecte canvas voor make-up. Zie het als een soort real life filter voor alle huidtypes van iedere leeftijd en kleur. 

De blur heeft diverse hydraterende ingrediënten, zoals hyaluronzuur en rozenbottel olie. Deze laatste zorgt ook voor dat de teint van de huid geëgaliseerd wordt en rozebottel olie verheldert de teint. En daarbij wordt de collageenproductie ook nog gestimuleerd. De textuur is heerlijk romig en is gemakkelijk aan te brengen.

Je kunt de Miracle Blur gebruiken als primer (zo gebruik ik hem altijd) of als losstaand make-up product. Je gebruikt de blur na jouw huidverzorging en voor jouw foundation (of CC-cream). Je kunt de blur gebruiken op je hele gezicht (zo breng ik de blur altijd aan) of op plekjes waar je last hebt van grove poriën of fijne lijntjes.


Olcay Gulsen Beauty Miracle Blurring Stick

De Olcay Gulsen Beauty Miracle Blurring Stick is de ultieme musthave voor in jouw handtas. Geïnspireerd op onze bestselling Miracle Blur vervaagt deze stick oneffenheden zoals poriën en fijne lijntjes voor een gladde en zachte huid. De Miracle Blurring Stick is een kleurloze stick die voor een priming en blurring effect zorgt. Hiermee creëer je een soft-focus look, met of zonder make-up. De olievrije, lichte formule matteert, absorbeert olie en talg en egaliseert de teint en textuur van de huid. Zo versterk je jouw natuurlijke look in plaats van deze te maskeren. Daarnaast is het product super makkelijk in gebruik en geeft het een zijdezachte finish.

De Miracle Blurring Stick kan, net zoals de Miracle Blur, als primer worden aangebracht of voor plaatselijk gebruik. Zoals de naam al aangeeft, is deze blur in stick vorm. De stick heeft een fijn zakformaat. Het is wel even wennen om de stick te gebruiken als je altijd een cream primer gewend went. Ik breng de primer aan op een paar punten van mijn gezicht (wangen, kin en voorhoofd) en blend het vervolgens uit.


Miracle Blur 2.0 versus Miracle Blurring Stick



Beide producten hebben dezelfde werking: jouw huid een soft focus look geven, grove poriën optische kleiner maken, fijne lijntjes opvullen, een glimmende huid verminderen en roodheid in het gezicht neutraliseren. Het grootste verschil zit in de textuur van het product. Waar de originele blur in een potje zit en een cream textuur heeft, is de Blurring Stick qua textuur vast en is het wat stroever met aanbrengen. Het grootste voordeel van de Blurring Stick is het formaat: de stick is klein en daardoor gemakkelijk mee te nemen voor een touch up onderweg.


Welke van de twee heeft jouw voorkeur?




Verkrijgbaarheid

De Olcay Gulsen Beauty Miracle Blur kost €28,95 en is hier te koop. De Olcay Gulsen Beauty Blurring Stick kost 13,95 en is hier te koop. Beide producten zijn ook te koop in de bundel Blur Me Up. Daarin zitten beide prodcuten plus de Miracle Body Blur. Deze bundel kost €54,50 (waarde van alle drie de producten bij elkaar is €77,85)


Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.

15 opmerkingen:

  1. Mooie post. Zelf gebruik ik eigenlijk niet veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik ze geen van beide, ik heb er dus geen ervaring mee. Toch maar een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gebruik deze producten niet, dus geen ervaring mee. Maar mijn voorkeur zoals ik het lees zou uitgaan naar de Miracle Blur 2.0.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik de gewone, maar wil de stick ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kleine verpakking voorde handtas lijkt me ideaal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het doet mij heel erg denken aan een product van Trinny London. Heet dat niet ook Miracle Blur? Alleen die zit in een potje. Het klinkt wel heel goed. Ik zou liever voor een pot met crème gaan. Op de een of andere manier lijkt een stick mij een stuk minder hygiënisch omdat je dan rechtstreeks met het product op je huid komt. Of zie ik dat verkeerd? Al scheelt het wel enorm in prijs zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het doet mij heel erg denken aan een product van Trinny London. Heet dat niet ook Miracle Blur? Alleen die zit in een potje. Het klinkt wel heel goed. Ik zou liever voor een pot met crème gaan. Op de een of andere manier lijkt een stick mij een stuk minder hygiënisch omdat je dan rechtstreeks met het product op je huid komt. Of zie ik dat verkeerd? Al scheelt het wel enorm in prijs zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er geen ervaring mee, maar lijken me fijne producten zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn en leuk om te lezen dat je wederom zo blij bent met de producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit lijkt me een superhandig product om je huid een egalere look te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb geen ervaring met beide producten. Maar ik zou liever voor een creme dan voor een stick gaan. Het lijkt mij wat hygienischer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een stick lijkt me we handig voor onderweg i.p.v. een potje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind een stick sws handiger dan een potje waar je met je vingers in moet en ook om mee te nemen op vakantie vind ik zo'n kleine stick handiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh deze moet ik echt een keer gaan proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dit soort vergelijkingen altijd heel fijn om te lezen. Het is in de praktijk lastig producten te vergelijken, omdat je ze dan allebei echt moet kopen dan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...