vrijdag 22 januari 2021

Review: NYX Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter

Review NYX Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter
Kan je in deze donkere dagen wel wat glans gebruiken? Dan is de NYX Professional Makeup Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter misschien wel wat voor je! In deze review vertel ik alles over deze vloeibare highlighter van NYX Professional Makeup.

NYX Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter
Er zijn in totaal vier verschillende kleuren Born To Glow Liquid Illuminator HighlighterSunbeam (parelmoer roze), Gleam (perzik roze met een beetje goud)Pure Gold (glinsterend goud) en Sun Goddess (brons). Ik heb zelf de tint Gleam. Voordat ik vertel wat ik van deze vloeibare highlighter vind, vertel ik wat NYX Professional Makeup zelf zegt over Born To Glow: De Born to Glow-highlighter is licht en multifunctioneel. Om op een snelle manier wat glans toe te voegen aan het gezicht, brengt u de Liquid Illuminator bijvoorbeeld aan op neus, de jukbeenderen, de binnenste ooghoeken en het wenkbrauwbot. Daarnaast kunt u een druppeltje toevoegen aan uw foundation of dagcrème om zo net een vleugje glans toe te voegen. Deze heldere en stralende formule geeft een frisse en stralende gloed. De Born to Glow Liquid Illuminator-highlighter van NYX Professional Makeup kan gebruikt worden als basis onder de make-up of op zichzelf .De Born to Glow Liquid Illuminator van NYX Professional Makeup heeft het een vegan formule, wat wil zeggen dat het geen ingrediënten of bijproducten van dierlijke oorsprong bevat.

Review NYX Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter
Wat ik erg prettig vind, is dat je de Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter met zowel make up als zonder make up kunt gebruiken.  De highlighter brengt gemakkelijk aan: je hebt maar een heel klein beetje nodig om een mooi effect te krijgen. Ook mengt de Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter mooi met de huid. 

Review NYX Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter
Ik heb de kleur Gleam. Een mooie perzik roze tint met een gouden glans. Ik ben van nature best erg bleek: als ik foundation nodig heb, is het vaak een van de lichtste tinten die er zijn. Hierdoor past  Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter in de kleur Gleam niet goed bij mijn huidtint in de winter. In de zomer, als ik wat meer kleur in mijn gezicht heb, zou deze kleur bij mij staan. Voor de winter past Sunbeam beter bij mij.

Mijn mening
Ik vind de NYX Professional Makeup Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter een prachtige highlighter die mijn huid een prachtige glow geeft. De vloeibare highlighter is makkelijk aan te brengen en is perfect te mengen met de huid. Het enige nadeel van Gleam is de tint: hij is voor mijn winterhuid net te donker.

Gebruik jij wel eens een vloeibare highlighter?

Verkrijgbaarheid: dNYX Professional Makeup Born To Glow Liquid Illuminator Highlighter is te koop bij de NYX Professional Makeup winkels in Rotterdam en Amsterdam. Maar ook bij Douglas, Etos en Wehkamp voor nog geen €10

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

26 opmerkingen:

  1. Ik heb nog nooit een vloeibare highlighter gebruikt, het lijkt me trouwens wel makkelijk en zo te zien, krijg je ook niet te veel in een keer uit de tube.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer wat geleerd, ik had er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik nooit make-up. Ik zou dit wel eens op iemands gezicht willen zien om te kunnen zien wat het doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik eigenlijk nooit highlighter überhaupt, ik vind het niet prettig aanvoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik nooit geen highlighter maar ga het toch eens doen dank voor je uitleg
    Corrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wist niet eens dat zoiets bestond joh, maar ik denk dat het ook niet echt iets is voor mijn huid, want ik ben in de winter altijd vrij bleek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog nooit gebruikt, eerlijk gezegd. Maar ben wel nieuwsgierig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben benieuwd hoe hij full face eruit ziet, op de hand lijkt hij wat heftig. Ik heb wel een paar vloeibare highlighters, maar gebruik ze nauwelijks. Mijn favoriete highlighters zijn die van MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik weleens van die glowing drops (een beetje hetzelfde principe volgens mij). Omdat ik nagenoeg geen foundation gebruik, breng ik ze inderdaad alleen op bepaalde plekken aan. Of ik meng het lichtjes met mijn dagcrème. Lastig is dat altijd met kleurtjes hè? In de zomer ben ik ook veel donkerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik weleens van die glowing drops (een beetje hetzelfde principe volgens mij). Omdat ik nagenoeg geen foundation gebruik, breng ik ze inderdaad alleen op bepaalde plekken aan. Of ik meng het lichtjes met mijn dagcrème. Lastig is dat altijd met kleurtjes hè? In de zomer ben ik ook veel donkerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind vloeibare highlighters vaak veel fijner dan in poedervorm. Deze is ook heel mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, maar ik merk dat ik poeder highlighters prettiger vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben geen make-up gebruiker. Dus ik zou t ook niet echt weten. Maar het is vast fijn in het gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze heb ik ook! Ik gebruik het niet vaak genoeg maar wel een van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geen idee dat het bestond. In iedergeval heel fijn dat het jou goed bevallen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik gebruik er één in poedervorm, die vind ik erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat het goed mengt met de huid een goede beauty tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kleuren! Ik heb pas recent de vloeibare highlighter ontdekt en ben er helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben dol op vloeibare highlighter. Dit ziet er ook uit als een fijn exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vloeibaar dat lijkt me best wel moeilijk om aan te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een klein beetje nodig voor een mooi effect, dat spreekt me erg aan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeh deze highligter lijkt mij heel leuk. Vooral rond de winter. Ik ben van nature heel bleek. Gebruik eigenlijk niet veel make up. Deze lijkt me wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat handig zo'n vloeibare highlighter. Ik gebruik wel eens een highlighter in poedervorm, maar dit is ook zeker eens het proberen waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De juiste tint gebruiken is altijd wel heel belangrijk inderdaad. Anders past het niet bij de rest van je uiterlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk om een product voorbij te zien komen dat ik ook heb. Ikzelf gebruik deze af en toe in de zomer voor een extra toets.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind dit product echt heel cool! Ik ga hem ook eens uitproberen in een van mijn volgende fotoshoots!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA Paris EyeLight Coat

Eind vorig jaar ontving ik van SLA Paris een prachtig pakket . Een van de producten die in dit pakket zat, was de EyeLight Coat. Dit is een ...