dinsdag 3 mei 2022

Review: Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur 2.0

Review Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur 2.0Het is geen geheim dat ik veel waarde hecht aan een goede primer voor onder mijn foundation. Het liefste heb ik altijd dat mijn foundation en primer van hetzelfde merk zijn. Tegenwoordig gebruik ik erg graag de Airbrush Foundation van Olcay Gulsen Beauty. Ik was daarom ook erg blij dat ik de Miracle Blur 2.0 kreeg. Ik had al veel goede verhalen over deze primer gehoord. Benieuwd of ik er ook enthousiast over ben? Dat lees je in deze review!



Olcay Gulsen Beauty Miracle Blur 2.0 

De Miracle Blur 2.0 is niet zo maar een primer. Het is veel meer! Dit wordt er op de website van Olcay Gulsen geschreven over de Miracle Blur 2.0: De Olcay Gulsen Beauty Miracle Blur 2.0 is letterlijk magie in een potje. Het vervaagt grove poriën en fijne lijntjes en maakt ze minder zichtbaar. Daarnaast werkt het ook goed om roodheid en een glimmende huid te verminderen. De unieke textuur laat een zijdezachte finish achter terwijl het de huid egaliseert. Dit smoothing product creëert het perfecte canvas voor make-up. Zie het als een soort real life filter voor alle huidtypes van iedere leeftijd en kleur.


Review Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur 2.0

Nieuw toegevoegd aan de formule zijn hyaluronzuur en rozenbottel olie, die voor een flinke dosis hydratatie zorgen. Daarnaast zorgt rozenbottel olie ook voor het verhelderen en egaliseren van de teint, terwijl de collageenproductie wordt gestimuleerd. Deze ingrediënten zorgen ervoor dat de Miracle Blur niet alleen een dagelijkse quick fix is, maar ook voor lange termijn magie zorgt.


Maar hoe gebruik dit bijzondere product? De Miracle Blur kan op verschillende manieren worden gebruikt: als primer of op zichzelf. Breng een kleine hoeveelheid aan na je skincare routine in de ochtend. Breng plaatselijk aan of op het gehele gezicht. Daarna kun je eventueel een CC-cream of foundation gebruiken. Miracle Blur is een make-up product, het is dus belangrijk je huid na gebruik goed te reinigen. Ik gebruik de Miracle Blur als primer voor onder mijn foundation.


Review Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur 2.0De Miracle Blur zit in een pracht goudkleurig potje met draai deksel. De primer is zalmkleurig, voelt romig en is gemakkelijk uit te smeren over het gezicht. Je hebt maar een klein beetje nodig voor je hele gezicht. Mijn huid heeft na het aanbrengen van de blur een mooie zijdezachte uitstraling en daarbij voelt mijn (erg droge) huid gehydrateerd aan. Doordat ik een droge huid heb, heb ik maar weinig last van grove poriën en geen glanzend gezicht. Wat ik wel heb ik roodheid in mijn gezicht: vooral op mijn wangen en op mijn kin. De Miracle Blur vermindert inderdaad de roodheid en als ik mijn foundation ook heb aangebracht, dan is de roodheid helemaal weg. Wanneer ik deze primer gebruik, blijft mijn foundation de gehele dag. Ook heeft mijn huid de hele dag een mooi gezonde glow. Helaas heb ik nooit de eerste Mircale Blur te pakken kunnen krijgen, dus ik kan de Mircale Blur 2.0 dus niet met elkaar vergelijken.


Mijn mening

De Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur 2.0 is een erg fijne toevoeging aan mijn collectie primers. Het is echt een blikvanger op mijn beauty tafel! De primer voelt heerlijk aan en zorgt er voor dat mijn huid gehydrateerd aan voelt waardoor de roodheid in mijn gezicht minder wordt en mijn foundation netjes blijft zitten.


Heb jij de Mircale Blur al gebruikt?


Verkrijgbaarheid

De Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur 2.0 is online bij Olcay Gulsen verkrijgbaar voor €29,95 

9 opmerkingen:

  1. Goed om weten dat deze primer ook goed is tegen roodheid. En wat een leuke verpakking zeg. Lijkt me een goede primer om ook even te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het goed voor je werkt en dat je nu minder rode plekken ervaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook, inderdaad een echte eyecatcher in de badkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook en het is inderdaad een echte eyecatcher in de badkamer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee nooit maar wat een prachtig potje zeg. Echt heel tof, zonde om in een kastje te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel toevallig heb ik onlangs haar boek cadeau gekregen! Ben ook echt benieuwd naar haar make up lijn super leuk dat je dit deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit klinkt als een hele fijne primer! Die ga ik zeker onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee ik heb zelf nog nooit een primer gebruikt, een goede tip voor de liefhebber

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de verpakking van dit product zo mooi! Je hebt het echt prachtig op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: dagje Parijs de voorbereidingen

Vorig jaar ben ik een midweek naar Parijs geweest. Dat was me zo goed bevallen, dat ik dit jaar terug wilde. Nu is het met de Olympische Sp...