woensdag 8 februari 2023

Review: Autograph Multi Blusher

Review Autograph Multi Blusher

Als ik op vakantie in het buitenland ben, vind ik het altijd leuk om make up te kopen van merken die uit dat land komen. Voor mij zijn dat souvenirs, herinneringen aan de reizen die ik gemaakt heb. In London kon ik mijn hart ophalen, niet alleen bij Boots, maar ook bij mijn favoriete warenhuis (hun foodhall  is ook echt een aanrader): Marks & Spencer. Ze verkopen daar bekende merken zoals Pixi en Clinique, maar ook veel Britse merken. Een van die Britse merken die mijn aansprak is het merk Autograph. Toen ik hun Multi Blusher zag, wist ik 'die moet ik hebben'. Benieuwd wat ik er van vind? Dat lees je in deze review.

Autograph Multi Blusher

Dit zegt Autograph zelf over hun Multi Blusher: 

Brighten up your face with this luxurious blusher from our Autograph collection in a rosey pink mix shade. The light, shimmering powder can gently be swept over cheekbones for a hint of colour or built up for a more intense glow. This handy blush compact has a mirror, making it perfect for touch-ups when out and about.


Review Autograph Multi Blusher

Wat mij het meeste aanspreekt is de kleur combinatie van roze en bruin tinten. Ik vind deze kleur combinatie prachtig voor in de herfst (ik weet het, het is nu al winter). De afgelopen maanden heb ik deze blush met veel plezier gedragen. Wat ik ook erg fijn vind aan deze blush van Autograph is dat het merk niet op dieren test en dat deze Multi Blusher gemaakt is zonder dierlijke producten waardoor de blush uitermate geschikt is voor vegans.


Review Autograph Multi Blusher

De blush zit in een vierkant zwart doosje. Op de deksel staat er in witte letters Autograph. Wanneer je het doosje open maakt, dan zie je gelijk een lekker grote spiegel. Hierdoor kan je de blush gemakkelijk meenemen op vakantie of onderweg je blush (of andere make up) bijwerken. Het mooiste aan deze blush vind ik de imprint. Het lijken net allemaal kristallen. Je kunt de kleuren afzonderlijk van elkaar gebruiken, maar ik meng de kleuren. Dit geeft een extra dimensie aan de blush. De blush brengt gemakkelijk aan en is goed met de huid te blenden. Pigmentatie vind ik altijd erg belangrijk. Bij een blush vind ik het altijd fijn als ik de blush kan opbouwen in intensiteit. En dat kan bij deze blush goed.


Koop jij wel eens make up tijdens een reis naar het buitenland?


Verkrijgbaarheid

De Autograph Multi Blusher is te koop bij Marks & Spencer en op hun website voor omgerekend ongeveer €12,50 Helaas verzenden ze niet naar Nederland en op de Nederlandse site verkopen ze geen make up. 


10 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat jij make-up meeneemt als souvenir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh die ziet er mooi uit! als ik deze tegen zou komen zou die ook zo in mijn mandje verdwijnen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf hou ik van zo weinig mogelijk make-up maar deze ziet er wel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig dat er een spiegel in het doosje zit! Dat lijkt me echt ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal dan wel door de Brexit komen dat ze niet naar Nederland verzenden. Best onhandig als je dan iets speciaal uit de UK wil hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie kleuren! Prachtige set zo, de spiegel heeft ook een mooie afmeting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren! En wat tof dat je make up meeneemt, daar zou ik niet op gekomen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren heeft deze brush

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik zelf nooit blush, alleen een bronzer en highlighter. Ben wel heel benieuwd naar het resultaat op je gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat je van de twee kleuren hele mooie kleurencombinaties kan maken

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...