dinsdag 24 januari 2023

Preview: By Dash Beauty

By Dash Beauty
Op oudejaarsdag had By Dash Beauty een leuke actie: op elke bestelling kreeg je 30% korting. Toevallig lag er al een wenslijstje van mij klaar, dus de bestelling was snel geplaats. Benieuwd wat ik besteld heb en wat mijn eerste indruk van deze producten zijn? Dat lees je allemaal in dit artikel!



Magic handspiegel 

By Dash Beauty spiegel
Al lange tijd wilde ik een handspiegel. Maar nergens kon ik een fijne handspiegel vinden die niet al te groot of te zwaar is. Gelukkig heeft By Dash Beauty de oplossing voor mij! Hun Magic handspiegel voldoet aan al mij wensen: klein (de spiegel in zijn geheel is 15,5 cm bij 9 cm bij 0,5 cm), gemakkelijk vast te houden en niet te zwaar.

De Magic handspiegel (€12,95) is alles wat je zoekt in een perfecte handspiegel. Met een spiegeloppervlakte van 8x8 cm is het mogelijk je gehele gezicht te bewonderen. Niet alleen handig om me te nemen vanwege het compacte formaat maar ook nog eens zeer handig vast te houden door de lange handgreep.


Gorgeous lipstick

By Dash Beauty lipstick
Ik ben echt dol op lipsticks. Vooral donkere tinten. Toen ik de lipstick Gorgeous (€14,95) zag, wist ik dat ik deze wilde hebben. Het is namelijk een  intens rood, paarse kleur met een matte dekking. Ik heb van By Dash Beauty al een liquid lipstick en die is echt super fijn. De pigmentatie is echt onwijs goed en hetzelfde kan je zeggen van de houdbaarheid.


Minis

By Dash Beauty mini lipstick
Wist je dat By Dash Beauty ook mini's verkoopt van de liquid lipsticks en lipglosses? Mini's zijn perfect om een product te proberen of een kleur te testen. Maar ze zijn ook ideaal om mee te nemen op vakantie. De By Dash Beauty mini's hebben een inhoud van 2,1 ml (en ze kosten maar €2,99 per stuk, echt spotgoedkoop) en zien er super schattig uit. Ik heb drie tinten: True (intens roze), Honey Nude (bruin/roze nude) en Flamingo (intenst stralend rood). De kwaliteit van deze mini's zijn net zo goed als de kwaliteit van de grote variant. 


De komende tijd komen er uitgebreidere reviews online van de drie producten.

Naar welke product ben jij het meest benieuwd?

Ik heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.

* Disclaimer: dit artikel bevat een producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf en een aantal producten die ik zelf gekocht heb. Dit beïnvloed mijn mening niet*

17 opmerkingen:

  1. Wat zijn de mini's schattig! Altijd handig voor in je handtas. Ben vooral benieuwd naar de nude en rode tint.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mini lipstick lijkt me erg handig voor als je op reis gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe gebruik je zo'n handspiegel? Is het niet lastig dat je dan maar 1 hand beschikbaar hebt voor je makeup?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor weer een leuk artikel Tessa! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren allemaal! Die mini's zijn ook super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf vind ik het handiger als je een spiegel niet hoeft vast te houden en als die ook een kant heeft die vergroot.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een handspiegel dat lijkt mij niet makkelijk om me daar mee op te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, die Flamingo is zo mooi van kleur! Love it! De merknaam vind ik echt zo slayen: "Dash Beauty". Mooi! Ga dit merk even volgen op TikTok! Thanksssss!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nieuwsgierig geworden naar de mini’s. Vooral de honey kleur. Binnenkort een review?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk die mini's en goed betaalbaar, zo kun je het nog eens een keer proberen zonder je een buil te vallen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zien er mooie producten uit! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het trouwens mooi verpakt, met dat speciale roze papier. Dat geeft het net iets extra's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ideaal dat ze het ook in mini's hebben uitgebracht. Lijkt mij ideaal om mee te nemen op vakantie of in je handtas voor een dagje weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben meteen heel nieuwsgierig naar waarom de spiegel 'Magic' in zijn omschrijving heeft staan ;) Mooi deze producten en de mini's zijn superhandig. Al heb ik laatst een hele voordelige mini lipstick van Clinique gekocht (durfde er niet meer te kopen omdat ik een specifieke kleur zocht) en die is zo mooi! Maar nu niet meer te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben meteen heel nieuwsgierig naar waarom de spiegel 'Magic' in zijn omschrijving heeft staan ;) Mooi deze producten en de mini's zijn superhandig. Al heb ik laatst een hele voordelige mini lipstick van Clinique gekocht (durfde er niet meer te kopen omdat ik een specifieke kleur zocht) en die is zo mooi! Maar nu niet meer te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave spiegel! Ik heb nu iedere keer een klein reisspiegeltje vast, maar zon grotere lijkt me echt ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Handige tools, ik stuur het door naar mijn vriendin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Tarte oogschaduw palette

Vorig jaar april ben ik naar Parijs geweest. Natuurlijk ben ik als beauty liefhebber naar Sephora geweest en heb ik een oogschaduw palette ...