vrijdag 27 januari 2023

Preview: Olcay Gulsen Beauty huidverzorging

Olcay Gulsen Beauty huidverzorging
Begin dit jaar volgde ik online de Olcay Gulsen Beauty Skincare Masterclass. Dit was erg leerzaam en maakte me nieuwsgierig naar een aantal huidverzoringsproducten die ik nog niet getest had. Hoogtijd om me te verdiepen in deze producten! Ik heb al een aantal Olcay Gulsen Beauty huidverzorgingsproducten die ik erg fijn vind, dus ik ben erg benieuwd naar de andere producten. Benieuwd over welke producten ik het heb? Dat lees je in dit artikel!


Kleine disclaimer vooraf: in dit artikel laat ik de producten zien die ik gekregen heb en mijn eerste indruk. Over ongeveer een maand of twee komen er uitgebreide reviews online. De huid heeft namelijk enige tijd nodig om aan een nieuwe huidverzorging routine te wennen.

Olcay Gulsen Beauty  Balm
Je gezicht kan je op verschillende manieren reinigen. Een populaire methode is met een balm. Ik heb nog nooit een balm gebruikt, dus ik ben erg benieuwd naar de Miracle Cleansing Balm (€21,95): Reinig je huid van dagelijkse make-up, SPF, onzuiverheden en overtollig talg met de Olcay Gulsen Beauty Miracle Cleansing Balm. Deze balm-to-milk cleanser zorgt voor een diepe reiniging, zonder de huid te strippen van haar natuurlijke oliën. De sorbetachtige textuur smelt op de huid en maakt deze perfect schoon en zijdezacht.

Olcay Gulsen Beauty Exfoliant
Recentelijk heb ik geleerd dat het niet goed is voor jouw huid om deze te scrubben. Een exfoliant is veel huidvriendelijker. Zelf heb ik nooit een exfoliant gebruikt, dus ik ben erg benieuwd hoe mijn droge en gevoelige huid reageert op de Glow Exfoliant Tonic (€18,95): Ben jij klaar voor jouw meest stralende huid ooit? De Olcay Gulsen Beauty Glow Exfoliant Tonic exfolieert de huid en verwijdert de dode huidcellen om jouw gezonde en gebalanceerde huid te onthullen. 

Olcay Gulsen Beauty Nachtcreme
Een nachtcrème is echt een must voor mij. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar Miracle Overnight Mask (€26,95). Dit is een nachtcrème en gezichtsmasker in een: 
Word iedere dag wakker met een stralende, uitgeruste huid dankzij het Olcay Gulsen Beauty Miracle Overnight Mask. Deze beauty kan worden gebruikt als nachtcrème of (nacht-)masker en zorgt voor de huid van jouw dromen.

Olcay Gulsen Beauty lipmask
Lipverzorging vind ik als lipstick liefhebber erg belangrijk. Niets is zo lelijk als velletjes op jouw lippen. Een goede balm is daarom erg belangrijk. Olcay Gulsen Beauty heeft al diverse lipverzorgingsproducten, maar deze hebben allemaal een tint. De Lip Mask Balm (€17,95) is een mooie aanvulling op de lipproducten: Maak korte metten met droge lippen en velletjes met de Olcay Gulsen Beauty Lip Mask Balm. Deze next level lipverzorging omhult de lippen met een voedende blend van krachtige ingrediënten voor maximale hydratatie. Gebruik het product als treatment terwijl je jouw schoonheidsslaapje doet of als een glossy balm voor zachte en gladde lippen. 

Olcay Gulsen Beauty
Olcay Gulsen Beauty
heeft niet alleen make up en huidverzorging in de collectie, maar ook beautytools. Beide tools ga ik voor je testen. De eerst tool is de Beauty Tool (€18,95): 
De Olcay Gulsen Beauty Beauty Tool is een innovatief hulpmiddel voor een gezichtsmassage. Deze vibrerende tool zorgt voor een prachtige glow in slechts vijf minuten en biedt een ontspannen dagelijkse me-time moment. Dit lijkt me erg heerlijk ontspannen om te doen.

De andere beautytool vind ik wel spannend om te gebruiken. Ik heb het over de OGB Dermaroller (€18,95): Creëer je eigen at-home facial met de Olcay Gulsen Beauty Dermaroller. Deze beauty tool heeft heel veel kleine naaldjes (0,3 mm) die kleine gaatjes in de huid prikken en zo de collageen en elastine productie stimuleren. En dat is niet zo gek als het klinkt. Het plumpt namelijk de huid, vervaagt littekens en hyperpigmentatie, verbetert de textuur en zorgt ervoor dat jouw mooie skincare producten beter worden opgenomen in de huid. Ik heb erg benieuwd hoe mijn gevoelige huid hier op gaat reageren.

Alle producten zitten in de iconische Olcay Gulsen Beauty verpakking: cream-kleurig met gouden accenten en het OGB wax seal logo. Ik vind de verpakkingen er erg luxueus uitzien, als of jouw eigen badkamer een luxe spa is. Dit draagt voor mij aan de beleving aan de me time van het reinigen en verzorgen van mijn gezicht.

Naar welk product ben jij het meest benieuwd naar?


Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

13 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de update als je huid tijd heeft gehad om aan het product te wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en leuk artikel! Ik werk veel samen met vrouwen en zwangere vrouwen. Wanneer we dan een fotoshoot hebben willen zij er natuurlijk op hun best uit zien! Tips zoals in dit artikel zijn dan ook enorm waardevol voor mijzelf als deze vrouwen. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een cleansing balm van Banila Co en die vind ik erg fijn, ben dan ook erg benieuwd naar die van Olcay Gulsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tania De Gheselle27 januari 2023 om 19:06

    Ik ben heel benieuwd naar de cleasing balm. Heb er in het verleden al van andere merken gebruikt dus ben hier wel beniewd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar de dermaroller, het lijkt me sowieso spannend als je een gevoelige huid hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beauty toon en lip mask zien er super interessant uit! Daar ben ik erg nieuwsgierig naar geworden. De masterclass klinkt trouwens ook reuze interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd naar de lip balm mask! Ik ben nog steeds op zoek naar iets dat blijvend werkt. Niet zo'n stick waar m'n lippen na het smeren nóg droger aanvoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n masker wat je 's nachts opdoet en dat je dan de volgende ochtend goed verzorgd wakker wordt lijkt mij ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben benieuwd naar je reviews over de producten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tonic staat hier ook en ga ik binnenkort uitproberen, ben ik heel nieuwsgierig naar. Die lip mask balm gebruik ik al. Ik doe 'm 's avonds voor het slapen gaan op zodat het 's nachts zijn werk goed kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tot nu toe wist ik niet van het bestaan van beauty producten van Olcay Gulsen, dus dat heb ik in ieder geval geleerd ;). Verder gebruik ik weinig producten, behalve een fijne olie/lotion voor mijn droge huid. Al lijkt de lip balm me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben vooral nieuwsgierig naar die dermaroller!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moet wel fijn zijn om zo'n skincare masterclass te volgen. Dit lijkt me een heel interessante collectie. Misschien toch ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...