zaterdag 31 december 2022

Terugblik 2022

Vandaag is het al weer de laatste dag van 2022. Om maar even een cliché aan te halen: de tijd is echt voorbij gevlogen! Het leek mij daarom leuk om terug te blikken op 2021: wat zijn mijn make up ontdekkingen geweest? Wat voor toffe beauty dingen heb ik gedaan? Dat lees je allemaal in dit artikel!


Nieuw ontdekt

Dit jaar heb ik een aantal nieuwe merken ontdekt. Een daarvan kende ik al heel lang via Instagram en ik wilde er al heel lang wat producten van proberen. Maar helaas is dit mooie merk niet in Nederland te koop, maar gelukkig wel in Engeland bij Boots. Over welk merk ik het heb? Doll Beauty! Ik heb er 2 blushes, een highlighter en een rode lipstick gekocht toen ik in London was. Volgende jaar ben ik weer van plan om naar London te gaan en dan zal ik zeker meer Doll Beauty gaan kopen.


Een andere merk dat ik al een tijdje via Instagram volgde, maar dit jaar goed heb leren kennen is SLA Paris. Jeetje, wat een mooi merk is dit. Ze hebben echt alles om een volledige look te maken. Een van mijn favoriete producten (al is dat heel lastig om te kiezen) is het Glow Up palet. Maar de oogschaduw, blush, mascara en lipsticks zijn ook top. Eerder deze maand heb ik nagellak, een primer en concealer ontvangen, deze zijn ook erg fijn.


Een nieuw Nederlands merk dat ik ontdekt heb via Instagram is By Dash Beauty. Ze staan bekend om hun prachtige nep wimpers, maar ze hebben ook super goede lipproducten. Ik ben er fan van. Binnenkort komt er ook een oogschaduw palette. Ik heb al een sneak peak op Instagram er van gezien en ik kan je vertellen: hij ziet er prachtig uit! 


Bobbi Brown: iedere beauty liefhebber kent dit merk. Ik kende het merk alleen van naam. Tot dit jaar. Enkele weken geleden heb ik een prachtig set gekocht met vier Bobbi Brown bestsellers: een lipstick, highlighter, mascara en gezichtsolie. En ik moet bekennen: ik snap waarom iedereen dol is op dit merk!



Oude bekende

Natuurlijk sla ik mijn favoriete bekende niet over. Een merk dat ik dit jaar nog beter heb leren kennen is Olcay Gulsen Beauty. Ik was al onwijs fan van dit prachtige Nederlandse merk, maar ik ben nog meer fan geworden. Niet alleen van de make up producten, maar ook van de huidverzorging. Ik kan niet wachten op alle nieuwe producten waarmee Olcay gaat komen!



MAC is een merk dat ik dit jaar ook meer ontdekt heb. En daar ben ik erg blij mee. Ze hebben zo veel fijne producten. Echt alles om een volledige look te maken. En dan de lipstick collecties: daar gaat mijn beauty hart sneller van kloppen! 




Een andere oude bekende die ik dit jaar beter heb leren kennen is Charlotte Tilbury. Haar lipsticks zijn echt top. En dit jaar heb ik haar highlighter collectie leren kennen. In London zitten twee filialen van Charlotte Tilbury, natuurlijk ben ik daar langs geweest. En ik kan je vertellen: het is een feestje om daar heen te gaan!


Een ander favoriet Nederlands merk van mij is N-Beauty. Sinds dit jaar wordt het merk verkocht bij de Douglas en zijn er twee N Beauty winkels in Nederland: een in Den Bosch en de andere in Arnhem. Komend jaar ga ik zeker een bezoekje brengen aan de winkel in Den Bosch!


Events

Dit jaar heb ik twee events bijgewoond. Het eerste event was de Miracle Summer Shop van Olcay Gulsen Beauty in Amsterdam. Drie dagen lang zat er in Amsterdam een Olcay Gulsen Beauty pop up shop waar je alle producten in het echt kon zien en proberen. Ook was er een masterclass. Natuurlijk was Olcay zelf ook aanwezig. Het was echt een super gezellige, leuke en leerzame dag. Enkele maanden laten opende Olcay Gulsen Beauty haar eerste shop-in-shop in de Glow Institute in Rotterdam.



In oktober was ik de plus één van mede-beauty blogger Sonja naar het Kiehl's event. Dit was het allereerste beauty pr event waar ik naar toe ging. Dit was erg leuk en leerzaam. Ik kende het merk alleen van naam, dus het was een interessante kennismaking met het merk voor mij.


Bij MAC heb ik dit jaar een masterclass gevolgd. Hoe dat was, dat lees je hier. Het is mij zo goed bevallen, dat ik in januari dit nog een keer ga doen.


Voorruit blik

Het afgelopen jaar kwamen er twee artikelen per week online: elke dinsdag en vrijdag. Dit zal in 2023 ook zo blijven. Op Instagram ben ik actiever en plaats ik ook regelmatig achter de schermen foto.

9 opmerkingen:

  1. Leuk om er zo op terug te kijken. Knap dat je zo regelmatig publiceert, ik ben zelf wat chaotisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke terugblik om te lezen, dat is weer eens wat anders dan de terugblik op mijn reizen. Wat tof dat je twee events hebt mogen bijwonen, dat lijkt me heel gaaf. Leuke foto met Olcay ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof overzicht! En leuk ook om to terug te kijken naar het afgelopen jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het afgelopen jaar veel inspiratie opgedaan, nu op naar een nieuwe jaar met veel beauty tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat die masterclass zo goed is bevallen dat je hem nog een keer gaat doen. En ook fijn dat die optie er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen welke merken je het afgelopen jaar hebt ontdekt en dat je ook naar events bent geweest! Hopelijk wordt het dit jaar opnieuw een jaar vol ontdekkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om te lezen wat je het afgelopen jaar hebt ontdekt. Ik gok dat je ook een hele voorraad aan spulletjes hebt inmiddels?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat tof dat je een masterclass bij MAC gaat doen. MAC vind ik echt zo'n fijn make-up merk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...