vrijdag 9 december 2022

Preview: MAC A Cocktail of Best-Sellers Kit

MAC A Cocktail of Best-Sellers Kit
We blijven even bij de cadeau sets van MAC. Maandag liet ik een set zien met alleen lip producten. Vandaag laat ik een set zien waarmee je een complete look kunt maken: de MAC A Cocktail of Best-Sellers Kit. Benieuwd wat er allemaal in dit set zit en waarom ik vind dat dit het perfecte cadeau is voor een make up liefhebber? Dat lees je allemaal in dit artikel!


MAC A Cocktail of Best-Sellers Kit

De naam van de set doet al vermoeden wat je kan verwachten: de iconische best sellers van MAC. Vijf producten waarmee je een glamorous look mee kunt maken. Wat ik het fijnste aan deze set vind, is dat het alleen maar full size producten bevat. Het set bevat de volgende producten:
  • lipstick in de tint Taupe (een muted reddish taupe brown tint)
  • single oogschaduw in de tint Expensive Pink (roze duochrome)
  • MACStack mascara in zwart
  • Strobe Cream in Pinklite (een soort dagcrème/primer)
  • Fix+ setting spray

MAC A Cocktail of Best-Sellers Kit
Ik ben groot liefhebber van de lipsticks van MAC. En een bruine lipstick komt altijd van pas. Perfect voor no make up make up looks of wanneer je een opvallende ooglook hebt gemaakt en de lippen rustig wilt houden. De oogschaduw van MAC is ook altijd fijn en deze tint is perfect voor dagelijks gebruik doordat het niet te opvallend/knallend is. Dat kan je niet zeggen van de MACStack mascara. Wow, die is echt super. Het lijkt net of je nep wimpers ophebt als je deze mascara draagt! De Strobe Cream heb ik nog nooit gebruikt, maar ik was er altijd erg nieuwsgierig naar. Dit is een soort dagcrème en primer in een. Tot slot bevat dit set de iconische Fix+ setting spray. Deze gebruik ik graag, dus een backup is meer dan welkom!


De komende tijd zal ik reviews plaatsen van alle producten.


Naar welk product ben jij het meest benieuwd?


Verkrijgbaarheid

De MAC A Cocktail of Best-Sellers Kit kost €69,90 en is onder meer te koop online bij MAC en in de MAC stores. Maar ook online bij Douglas en de Bijenkorf en in de geselecteerde filialen van beide winkels.

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het handig dat ze hun beste producten zo bundelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bruine lipstick heb ik nog nooit gehad, zag net dat zwart erg hip is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim gedaan zo voor de feestdagen! Leuk om cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het meeste nieuwsgierig naar de oogschaduw. Komt daar nog een apart review over?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben wel benieuwd naar die lipstick, blijft die goed zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ideaal een setje van alle producten bij elkaar, ook handig voor op reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo'n bestsellers kit, vind hem alleen wel wat aan de prijs. Voor dat geld zou ik liever zelf losse items scoren bij de MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit soort sets vind ik altijd top! Ik ben erg benieuwd naar de setting spray!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke set! Ik ben heel benieuwd naar de lipstick kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Naar de mascara want de rest gebruik ik niet. Ik vind zulke setjes wel altijd handig om producten uit te proberen en te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...