vrijdag 23 december 2022

Highlighter check

must have highlighters

Toen ik net begon met make up was ik geen fan van highlighters, maar in de loop der tijd is daar verandering in gekomen. Het leek me daarom leuk om een aantal highlighters uit mijn collectie te laten zien.  Benieuwd? Lees dan vooral verder!




Oud en nieuw

must have highlighters

Mijn oudste highlighter is eigenlijk helemaal niet zo oud. Het is de Hyper Real Glow Get Lit palette van MAC. Deze heb ik in augustus 2021 gekregen.  Het palette heeft 3 ijzige tinten. Erg bijzondere tinten als je het mij vraagt. Mijn nieuwste highlighter heb ik deze zomer in London gekocht: Like a Diamond van het Britse merk Doll Beauty. Een mooie schattige met een schattige hartjes imprint.


Schattig

must have highlighters

De highlighter met de meeste schattige vormgeving is Royal Flush van MAC. Deze highlighter is helaas niet meer te koop aangezien deze uit de Botanic Panic collectie uit het voorjaar 2021 komt. Ik kocht deze highlighter in de winter sale van 2021




Meest gebruikt

must have highlighters

Mijn meest gebruikte highlighter is er ook weer een van MAC: Oh Darling! Dit is een prachtige goudkleurige highlighter. In de pan ziet hij er heel heftig uit, maar je kunt hem heel subtiel aanbrengen.





Goedkoop en duur

must have highlighters

De duurste highlighter die ik heb is de limited Tilbury Pillow Talk Multi-Glow highlighter Romance Light. Toen ik deze zag, moest ik haar gewoon hebben. De vormgeving is prachtig en de kleuren zijn erg mooi en subtiel. Mijn goedkoopste highlighter is de Delicate Dew highlighter van Pixi. Dit merk is over het algemeen niet heel goedkoop, maar ik kocht dit duo bij de TKMaxx in London voor maar £6,99 waardoor het de goedkoopste highlighter is.


Wat is jouw favoriete highlighter?

17 opmerkingen:

  1. Die royal flush is mijn favoriet omdat ik het doosje zo prachtig vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welke effecten maak jij allemaal met highlighter? Ik weet dat je daar je hele gezicht mee kunt veranderen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen een gebruik, maar ik vind de Mac Darling een mooie versie met prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeder of crème gebruik ik niet wel blush om mijn gezicht mee op te fleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik helemaal geen highlighter (ik zou eigenlijk ook niet weten hoe ik het zou moeten gebruiken), maar ik vind het bovenste palette van MAC het mooiste eruit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een highlighter gebruik ik eigenlijk niet, wel een donkere poeder om wat accenten te leggen. Wel een fijn overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zien er heel mooi uit. Zelf gebruik ik tegenwoordig geen make-up meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verpakkingen allemaal! Ik ben dol op een vloeibare highlighter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De royal flush spreekt mij het meeste aan, lekker vrolijk en feestelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb wat highlighter doosjes liggen, ooit gekregen bij bijvoorbeeld de goodiebox, maar gebruik ze eigenlijk niet echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik gebruik ook geen highlighter, maar de ryal flush vind ik wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik gebruik highlighter alleen nog maar als ik echt uit ga, en dan gebruik ik van NYX de Born to Glow Illuminator. Die is vloeibaar en dat vind ik fijn. Ik hou ook erg van vloeibare blushes. Van jouw lijstje zou ik die van Charlotte Tilbury wel een keertje willen proberen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb een lade vol highlighters en gebruik eigenlijk altijd dezelfde twee van MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mac blijft altijd mijn favoriete merk, de kwaliteit is zo goed. De kosten zijn er vaak ook wel naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie highlighter die van Mac is super goed. Ik heb een roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie highlighter die van Mac is super goed. Ik heb een roze.
    Xxx
    Sherry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie highlighter die van Mac is super goed. Ik heb een roze.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...