dinsdag 14 juni 2022

Review: Charlotte Tilbury Pillow Talk Highlighter

Review Charlotte Tilbury Pillow Talk Highlighter
Wie Charlotte Tilbury zegt, zegt Pillow Talk. Deze iconische collectie is weer verder uitgebreid met twee limited edition highlighters: Dream Light (een warme roze tint) en Romance Light (een koele roze tint). Toen ik deze zag, wist ik gelijk dat ik de highlighter wilde. Benieuwd welke van de twee ik gekozen heb? Lees dan snel verder!

Charlotte Tilbury Pillow Talk Multi-Glow highlighter Romance Light

Ik denk dat de Pillow Talk collectie van Charlotte Tilbury de meest iconische collectie is in beauty land. Vrijwel iedere beauty liefhebber heeft de Pillow Talk lipstick in de collectie. Dankzij de populariteit, wordt de collectie steeds verder uitgebreid. Nu dus met twee prachtige highlighters.

Review Charlotte Tilbury Pillow Talk Highlighter
Er zijn dus twee kleuren highlighter.  Beide zijn echt prachtig, maar Dream Light is niet geschikt voor mijn bleke huid. daarom koos ik de Romance Light highlighter.  Persoonlijk vind ik deze ook de mooiste van de twee. Voordat ik mijn ervaringen deel, vertel ik eerst wat Charlotte Tilbury zelf zegt over de highlighter op haar website: Darling, discover my NEW! Pillow Talk Multi-Glow highlighter in 2 BEAUTIFYING shades that act like DREAMY LIGHTS, creating the illusion of GLASS-LIKE, FAIRY SKIN! Romance Light is a nude-pink highlighter in a silky-smooth powder formula for a cool-toned, fairy-like PILLOW TALK GLOW! I have captured DREAMY PINK, LIGHT REFLECTING tones of my iconic Pillow Talk world in this highlighter, to make ANY LIGHT – from SPOTLIGHTS, CANDLELIGHT + MOONLIGHT, TO DISCO and PARTY LIGHTS – reflect to your complexion for a SOFT-FOCUS, BEAUTIFYING FAIRY GLOW for any occasion! IT'S ICONIC! It's not just a colour, Pillow Talk is a BEAUTIFYING WORLD to make your beauty dreams come TRUE! It’s EVERYONE'S PERFECT SHADE for every moment – from a soft, dreamy look for day or dialled up for disco!


Review Charlotte Tilbury Pillow Talk Highlighter
De highlighter komt in zacht roze doosje met een kussen imprint en in gouden letters de merknaam en de productnaam. Op de bovenkant van het doosje staat de kleur naam plus er staan swatches van de tinten highlighter. Een erg leuk detail.  Zo ie zo vind ik de verpakkingen van Charlotte Tilbury altijd erg mooi. En dan de verpakking van de highlighter zelf. Die is echt prachtig! De verpakking is rond met een marmer look in roze parel tinten  en in het midden in goud het Charlotte Tilbury logo. Echt een hele luxe uitziende verpakking. Je zou de highlighter haast alleen al kopen voor deze prachtige verpakking! En dan heb ik het niet eens nog gehad over de highlighter zelf.


Review Charlotte Tilbury Pillow Talk Highlighter
Dat is ook weer een parel qua vormgeving! De highlighter bevat een spiegel met daarin gegraveerd een kleine ster. Een leuk detail als je het mij vraagt. De highlighter zelf heeft de imprint van een kussen er staat Pillow Talk in. Na een paar keer gebruiken vervaagd, dit allles, maar dat mag de pret niet drukken! De highlighter bestaat uit vier tinten: wit, perzik, roze en lila. Je kunt ze afzonderlijk van elkaar dragen om gemengd. Je hebt dus eigenlijk 5 highlighters in één! De kwaliteit is erg goed: de pigmentatie is goed. Je kunt de intensiteit van de highligher goed opbouwen. Je kunt de Pillow Talk highlighter zo subtiel of heftig aanbrengen als jij wilt. Ook blend de highlighter prachtig met de huid.


Mijn mening

Review Charlotte Tilbury Pillow Talk Highlighter
Ik vind de Charlotte Tilbury Pillow Talk Multi-Glow highlighter in de kleur Romance Light een mooie aanvulling op zowel mijn highlighter collectie als op mijn Pillow Talk collectie. De vormgeving is prachtig, hetzelfde geldt voor de highlighter zelf. Dankzij de opbouwbaarheid van de pigmenten kan je de highlighter zo subtiel of heftig aanbrengen als dat jij mooi vind.

Heb jij deze must have al in jouw collectie?

Verkrijgbaarheid

Review Charlotte Tilbury Pillow Talk Highlighter
De Charlotte Tilbury Pillow Talk Multi-Glow highlighter Romance Light kost €39 en is te koop online bij Charlotte Tilbury. De highlighters zijn ook te koop online bij de Bijenkorf en geselecteerde filialen van de Bijenkorf.

10 opmerkingen:

  1. Ik heb het niet maar ik vind het er wel erg mooi uitzien. Heel fluffy dus snap de naam wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige highlighter! Hoe vaker ik je blog lees, hoe meer ik wil kopen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kleuren 'begrijp' ik beter dan bijvoorbeeld de oranje achtige blusher van laatst : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en originele verpakking in de vorm vaneen parel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De details zoal de parel, de kleine ster geven het product net dat beetje meer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Wat een kleurtjes en wat een verpakking! Alleen ben ik niet zo bedreven in het gebruiken van highlighter moet ik je eerlijk bekennen. Ik heb wel een kleur die ik regelmatig gebruik (van SHAB) maar dat is dan ook meteen de kleur waarvan ze zei dat die het beste bij mij paste. Ze heeft het ook voorgedaan trouwens dus die 'werkwijze' hanteer ik ook als ik het zelf gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh deze is mooi! Niet alleen de kleur zelf maar ook hoe het in het doosje zit. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog en een mooi product! Als ik het product zie, begrijp ik goed waar de naam vandaan komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De diverse kleuren van deze highlights vind ik ook enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze is zo mooi he! alles van CT vind ik geweldig moet ik eerlijk zeggen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...