donderdag 30 april 2020

Geshopt April

Vandaag is het al weer de laatste dag van april. Als alles gelopen zou zijn als gepland, dan zou dit een heel lang geshopt artikel zijn. Want ik zou deze maand namelijk naar London gaan en ik had een flinke shop wenslijst met mooie merken, zoals Benefit, Too Faced, Ted Baker, Boots en nog veel meer. Door de huidige ontwikkelingen heb ik deze reis met een jaar moeten uitstellen. Maar heb ik deze maand dan helemaal geen nieuwe make up mogen toevoegen aan mijn collectie?

Natuurlijk heb ik nieuwe make up gekocht! Zo kocht ik een prachtig rode lipstick uit de Catrice Loves Peta collectie. Benieuwd of dit een goede aankoop is geweest? Dat lees je hier.
Catrice Loves Peta lipstick











Zoals jullie wellicht weten ben ik dol op Olcay Gulsen Beauty. Deze maand zijn er twee twee producten aan mijn Olcay Gulsen Beauty collectie toegevoegd: een Glam Easy Box en mascara.
Olcay Gulsen Beauty


1 opmerking:

  1. Lekker toch, wat shoppen?? Ik snap dat wel, zeker in deze tijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: dagje Parijs de voorbereidingen

Vorig jaar ben ik een midweek naar Parijs geweest. Dat was me zo goed bevallen, dat ik dit jaar terug wilde. Nu is het met de Olympische Sp...