vrijdag 24 januari 2020

Review: Catrice Lumizing Extreme Lip Booster

Wie wil er nu geen vollere lippen zonder dat er een injectienaald aan te pas komt?!  Catrice heeft in de halfjaarlijkse collectie update een lipgloss die er voor zorgt dat je wat grotere lippen krijgt: Lumizing Extreme Lip Booster . Ik testte uit of dit echt werkt.
Catrice Lumizing Extreme Lip Booster
Catrice omschrijft hun lipgloss als volgt: Hot of cool – met de nieuwe Volumizing Extreme Lip Booster zijn je lippen het allebei! Dankzij het mentholen chili-extract tintelt de Lip Booster op de lippen en creëert het een fascinerend volume-effect in slechts enkele seconden. Wat overblijft is een koel gevoel, een glanzende finish in delicaat rosé en een spannende ervaring. In alle opzichten.
Dat klinkt goed, niet waar?!

De Lumizing Extreme Lip Booster zit in een  glimmend rode met zilveren verpakking en bevat 5 ml aan product. De Lumizing Extreme Lip Booster bevat menthol en chili extracten die er voor dat je lippen gaan tintelen en de bloedsomloop in jouw lippen extra gestimuleerd word. Waardoor je lippen tijdelijk iets groter dan wel voller lijken. Ook de de glans van de lipgloss zorgt er voor dat dit effect optisch versterkt wordt. De lipgloss heeft een vage menthol geur die niet overheersend aanwezig is.

Enkele seconden na het aanbrengen van de  Lumizing Extreme Lip Booster beginnen mijn lippen te tintelen (een gevoel dat ik persoonlijk niet heel aangenaam vind). Mijn lippen glanzen mooi en ze lijken een klein beetje voller als normaal.

Mijn mening
Ik vind de Catrice  Lumizing Extreme Lip Booster niet prettig. Ik draag zo ie zo liever een lipstick dan een lipgloss. Maar het warme tintelende gevoel dat ik op mijn lippen voel na het aanbrengen van de lipgloss vind ik niet prettig. Voor mij is het dus dan ook geen aanrader, maar als je dol bent op lipgloss en iets vollere lippen wilt, dan is dit zeker een goede aanschaf!

Nog een advies: je kunt deze lipgoss beter laten liggen als je gevoelige of beschadigde lippen hebt.

Verkrijgbaarheid: de Lumizing Extreme Lip Booster ligt vanaf 10 februari bij onder meer de Kruidvat voor €3,99

Benieuwd naar de preview artikelen van de Catrice lente/zomer 2020 collectie update? Je kan ze hier vinden:
Surprise Effects & Colours & Finishes
Strong Preformance
Instant Natural Perfection & Ingredients 
Clean & Simple

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dat tintelen altijd juist zo lekker, maar ik kan het mij voorstellen dat je het niet prettig vindt. Zo had ik laatst zo een bubble mask en dan tintelt je hele gezicht... Ik vond het best een akelig, kriebelig gevoel toen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat masker lijkt mij echt verschrikkelijk, ik hou er totaal niet van als producten dat doen. Gelukkig smaken verschillen!

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...