maandag 18 februari 2019

Review: Barry M nagellak

Molten Metal. Het klinkt als de naam van een metal band. Maar dat is het niet. Het is de naam van een nagellak lijn van het Britse make up merk Barry M. Een vriendin van mij weet dat ik dol ben op Barry M, dus stuurde zij mij deze nagellak. Ze koos voor de kleur Pink Ice voor mij. En dat was een goede keus. Jeetje, wat een mooie, maar subtiele kleur.



Barry M nagellakBarry M nagellak De kleur valt het beste te omschrijven als een mix van roze en bruin en glittertjes. Hij is erg subtiel, maar als de licht op valt, schittert de nagellak prachtig. De nagellak is makkelijk aan te brengen en niet geheel onbelangrijk: het gaat er ook makkelijk af. Ondanks dat er glittertjes in zitten. Het is wel aan te raden om er een basecoat onder aan te brengen. Iets dat ik niet gedaan heb, omdat ik deze niet heb. Ik draag namelijk niet vaak nagellak vanwege mijn werk. Maar terug naar de nagellak. Een laagje geeft al een goede dekking. Ik heb de nagellak op woensdagavond er opgedaan en op zaterdag begon de nagellak los te laten/ beschadigen. Misschien met een topcoat houdt de nagellak wat langer?


4 opmerkingen:

  1. Ik ken dit merk wel van naam, eigenlijk nooit een review over gelezen. Een topcoat heb ik ook altijd nodig, anders is een nagellak bij mij ook zo weer verdwenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Barry M is ook niet zo heel bekend in Nederland. Je kan het alleen in een paar webshops kopen. Ik koop het meestal als ik in Engeland ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kleurtje! Ik ken dit merk wel, ik had er lipgloss van. Later nog wat make-up producten, maar nu gebruik ik heel beperkt make-up nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je. Er zijn maar weinig mensen in Nederland die dit merk lijken te kennen. En dat is erg jammer

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: International Woman's Day met By Dash Beauty

Op vrijdag 8 maart wordt elk jaar internationale vrouwen dag georganiseerd. Op deze dag wordt de vooruitgang op economische, politieke en so...