dinsdag 10 september 2024

Review: SLA PARIS HA Hydramizer Mist

Eerdere deze maand ontving ik prachtig pakket van een van mijn favoriete make up merken: SLA PARIS. In dit pakket zat de nieuwste make up collectie van dit mooie Franse merk. Een van die producten die in het pakket zat, was de HA Hydramizer Mist. Benieuwd wat voor soort mist dit is? Dan moet je zeker verder lezen!



SLA PARIS HA Hydramizer Mist

Toen ik de HA Hydramizer Mist uitpakte was ik nieuwsgierig. Is het een setting spray? Is het een fixing spray? Of is het een soort van primer? Gelukkig staat er op de website van SLA PARIS wat voor soort product het is:

Onze mist met hyaluronzuur, HA Hydramizer, is een hydraterende en zuurstofrijke mist verrijkt met hyaluronzuur, voorzien van een UV-schild en daarbij een bescherming tegen vervuiling, om de natuurlijke uitstraling van de huid te versterken. De Hydramizer is verrijkt met rozenbloesemwater van Damascus waardoor de huid mooi straalt! Het is een alles-in-één boost van vitaliteit die je vóór je primer en foundation aanbrengt voor een mooie en vollere huid. Laat jouw huid stralen met deze serum-mist!

Het is dus een huidverzorgingsproduct die de huid laat stralen en jouw huid voorbereid op make up. Dit klinkt als een zeer fijn product en een welkome aanvulling op mijn huidverzorgings- en make up routine. Een ideaal product voor make up loze dagen. In theorie dan. De praktijk viel bij mij heel anders uit!


Direct na gebruik voelde mijn huid gehydrateerd uit. Toen ik na een minuut of 10 de rest van mijn make up op wilde doen, was mijn gezicht knal rood. Kreeft rood. Gelukkig voelde ik geen brandend gevoel op mijn gezicht. De meest heftige roodheid hielt meer dan 2 uur aan en tegen de avond had mijn gezicht weer de normale kleur. Direct nadat ik merkte dat mijn huid zo rood was, heb ik mijn gezicht direct gewassen om het product van mijn gezicht te halen. Helaas is de SLA PARIS HA Hydramizer Mist helaas geen goede match voor mijn droge en gevoelige huid.


Verkrijgbaarheid

De SLA PARIS HA Hydramizer Mist kost €35 en is online te koop bij SLA PARIS.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de verpakking er super mooi uit zien. Maar ben niet zo van de mist spray

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n hydraterende mist vind ik altijd erg fijn om te gebruiken! Jammer dat het geen goede match is voor jouw huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jeetje, gelukkig is het vanzelf weer weggetrokken. Misschien ben je allergisch voor één van de ingrediënten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heftig en zo snel een negatieve lichamelijke reactie, gelukkig had je geen feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei dat was vast schrikken! Gelukkig was het vrij snel weg getrokken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er als een fijne product uit. Maar ik zelf koop nooit zo producten ook omwille dat ik soms moet op letten wat ik kan verdragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Het contouren van jouw gezicht kan je met vele verschillende producten doen, zoals met poeders of met een stick . Maar je kunt ook een vlo...