woensdag 24 juli 2024

Review: SLA Paris Shiny Ink Coat - Shiny Liquid Lipstick

Review SLA Paris vloeibare lipstick
Als er een make up product waar ik dol op ben, dan is het wel een lipstick. Helemaal als het een rode lipstick is. Rode lipstick is en blijft een echte klassieker als je het mij vraagt. Meestal draag ik een matte rode lipstick. Maar toen ik de Shiny Ink Coat lipsticks van SLA Paris zag werd ik nieuwsgierig. Helemaal toen ik de kleur Scarlet zag. Een prachtig rode tint. Die moest ik gewoon hebben!


Shiny Ink Coat 

Nog nooit gehoord van dit type lipproduct? Op de website van SLA Paris is het volgende te lezen: 

Review SLA Paris vloeibare lipstick
Wees de trend voor en zwicht nu voor de glanzende INK-coats van SLA Paris. Zes vloeibare lipsticks met een ultra intense, glanzende en langdurige finish. In een enkele gebaar zijn de lippen gekleurd, het materiaal glanst helder en glijdt niet in fijne lijntjes. Ultra comfortabel om te dragen, vloeibare glanzende lippenstift plakt niet. Geen excuses meer om niet te bezwijken voor de trend van glanzende lippen!

Review SLA Paris vloeibare lipstick
De lipstick komt in een deels doorzichtig verpakking waarop SLA Paris staat. Ik vind het altijd erg prettig als een verpakking (deels) doorzichtig is, omdat je dan in een oogopslag ziet welke kleur je te pakken hebt. Ideaal als je, zoals ik, meerdere lipsticks heb. De applicator van de lipstick is vergelijkbaar met die van een concealer. Hierdoor kan je gemakkelijk de lipstick aanbrengen.


Review SLA Paris vloeibare lipstick
Vaak zijn vloeibare lipsticks mat of uitdrogend. Dat is bij deze niet het geval. De lipstick geeft een mooie subtiele glans (minder heftig dan een lipgloss) en is zeer goed gepigmenteerd. Het is echt een opvallende kleur. Iets waar ik dol op ben. Ik vind de lipstick erg aangenaam aanvoelen op mijn lippen. De houdbaarheid is beter dan die van een lipgloss, maar minder goed als die van een matte vloeibare lipstick. Na een drankje is de lipstick wat vervaagd, maar bijwerken hoeft niet perse. Na een uitgebreide maaltijd is het wel aan te raden om bij te werken.


Is dit een kleur lipstick die jij zou dragen?


Verkrijgbaarheid

De Shiny Ink Coat is online te koop bij SLA Paris voor €23


12 opmerkingen:

  1. Ik vind een dieprode lipstick ook altijd erg mooi. Ik heb nu een combi van oudroze met donkerrood.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind altijd heel mooi bij anderen dus om de zoveel tijd schaf ik een rode lipstick aan maar het staat met helaas echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, ik hou van rode lippen! Ik moet zeggen dat ik het niet vaak draag, maar zo nu en dan draag ik het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind knalrode lipstick heel mooi, alleen staat het niet bij mij. Ik hou het bij een roze variant

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het echt super mooi. Vooral de kleur vind ik super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur hoor, zelf ben ik niet van de kleurtjes ik heb liever gewoon alleen een lipbalsem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie warme kleur lipstick, ik ben er dol op, toch staat de tint niet bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk draag ik alleen lipbalsem om te verzorgen. Deze kleur vind ik wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik draag zelf bijna nooit lipstick en zou al zeker niet voor deze kleur gaan, maar ik vind de verpakking wel ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een hele fijne rode lipstick. Ik vind het altijd prachtig, maar voor mezelf net te opvallend...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Persoonlijk vind ik de kleur vrij intens, het is niet een kleur die ik zelf gauw zou kiezen voor dagelijks gebruik. Ik ga dan liever voor een nude of zachtroze tint.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit soort kleurtjes zijn wel intens, maar voor af en toe wel heel leuk! Ik zou het zo dragen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Alka

Een paar dagen geleden bracht de postbode mij een prachtig pakket van het Nederlandse merk Alka . Ik heb al meerdere producten geprobeerd en...