vrijdag 15 maart 2024

Review: SLA Paris EyeLight Coat

Review SLA Paris EyeLight Coat

Eind vorig jaar ontving ik van SLA Paris een prachtig pakket. Een van de producten die in dit pakket zat, was de EyeLight Coat. Dit is een oogschaduw topper. Ik had nog nooit een product als dit gebruikt, dus ik was erg benieuwd. Wil je weten hoe de EyeLight Coat mij bevallen is? Dat lees je in dit artikel!


SLA Paris EyeLight Coat

Voordat ik vertel wat mijn ervaringen zijn, vertel ik eerst wat meer over wat voor soort product het is. Want als ik eerlijk ben, ik had er nog nooit van gehoord! SLA Paris zegt het volgende over de EyeLight Coat:

Ontdek de kracht van onze EyeLight Coat Liquid Top Coat Eyeshadow. Onze Liquid oogschaduw is super gepigmenteerd, ultra longlasting en super shiny. Wij zijn echt speechless over het resultaat! De EyeLight Coat Liquid Top Coat Eyeshadow is een ware revolutie voor al jouw oogmake-up. Gemakkelijk aan te brengen en met een fijne textuur is het perfect voor elke gelegenheid. De formule op waterbasis zorgt ervoor dat de oogschaduw moeiteloos op de huid glijdt en zich vervolgens permanent op het ooglid hecht. Ideaal! Dit veelzijdige product kan zowel op zichzelf worden aangebracht voor een opvallende look als als toplaag om extra shine toe te voegen. De ultra glittery finish is ongeëvenaard in vergelijking met klassieke oogschaduws, en dankzij de waterbestendige eigenschappen blijft het resultaat de hele dag perfect zitten. De actieve verstevigende ingrediënten herstellen de elasticiteit van de oogleden, wat zorgt voor een ongelooflijk en buitengewoon resultaat.

Review SLA Paris EyeLight Coat

De verpakking van de SLA Paris EyeLight Coat vind ik echt geweldig. Het heeft namelijk de vorm van een verftube! Echt zo leuk. Om de oogschaduw aan te brengen, draai je de dop er af en heb je een handige sponsachtige applicator (vergelijkbaar met een concealer applicator). Hiermee kan je gemakkelijk de oogschaduw aanbrengen. De vloeibare oogschaduw komt in drie kleuren: Beige Diva, Brownie en Peach Picante.


Review SLA Paris EyeLight Coat

Ik heb de kleur Beige Diva ontvangen. De kleur vind ik echt prachtig. Je kunt er zowel een simpele look net wat meer bijzonder maken (de EyeLight Coat combineren met mascara en rode lipstick). De oogschaduw is gemakkelijk aan te brengen en is goed gepigmenteerd. Helaas is de houdbaarheid op mijn ogen niet optimaal: halvewege de dag is de oogschaduw opgehoopt in de plooien van mijn oogleden. Dit komt omdat ik zo genoemde hooded eyes heb: hangende oogleden. Hierdoor zijn oogschaduws op cream of vloeibare basis niet echt geschikt voor mij.


Wat vind jij van deze oogschaduw?


Verkrijgbaarheid

De SLA Paris EyeLight Coat kost €22,50 en is online te koop bij SLA PARIS.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verpakking! Ik ben zelf geen fan van vloeibare oogschaduw, ik heb liever een poeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm dan zou het voor mij ook niet echt geschikt zijn. Oudere huid en geteisterd door de chemokuren. Wel fijn dat je eerlijk over het product ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verpakking is inderdaad erg leuk gedaan, en de kleur is ook fantastisch. Voor de prijs vind ik het ook wel meevallen, wellicht dat ik het binnenkort eens een poging geef bij mijn volgende fotoshoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrina; ik geef de voorkeur aan poeder oogschaduw
    En het liefst van Yves Laurent
    Blijft de hele dag mooi zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier nog nooit van gehoord! Ik gebruik zelf liever producten op poederbasis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig product, weten jullie toevallig of dit product vegan is?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoewel ik de verpakking echt super mooi vind, lijkt mij zo'n vloeibare oogschaduw niet echt handig in het gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie beige kleur niet te opvallend maar toch aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooi kleurtje zeg! Ik hou hier echt van, deze kun je eigenlijk altijd wel dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een hele mooie oogschaduw om te zien. En ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb deze ook van SLA Paris en ik vind het ook een erg mooie kleur en fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...