dinsdag 25 oktober 2022

Review: By Dash Beauty Blender

Review By Dash Beauty Blender
Jarenlang bracht ik mijn foundation aan met een kwast, want dat effect vond ik erg mooi. Bovendien vond ik een beauty blender zo'n gedoe: nat maken, uitknijpen en ga zo maar door. Ook had ik het gevoel dat de blender veel foundation opzoog. Maar tegenwoordig gebruik ik juist graag een blender, omdat mijn foundation dan gelijkmatiger aangebracht kan worden. Een beauty blender die ik graag gebruik, is de blender van By Dash Beauty. Benieuwd hoe ik deze blender ervaar? Dat lees je in deze review.


By Dash Beauty Blender

By Dahs Beauty heeft twee soorten blenders: een licht roze in de vorm van een ei en een donker roze/rode in de vorm van een druppel. Deze laatste is de klassieke vorm en is geschikt voor de volgende texturen: vloeibaar, gel en cream. Het grote gedeelte gebruik je om foundation aan te brengen en het puntje kan je gebruiken om de concealer aan te brengen. De andere blender, in de vorm van een ei met een afgestopt deel heeft drie kanten: de ronde kant is voor basis producten zoals foundation en bronzers, de punt voor detail werk zoals concealer aanbrengen en de platte kant ten slotte is voor contouren.


Review By Dash Beauty Blender
Je kun de blender zowel droog als nat gebruiken. Al heeft nat de voorkeur. Je houdt de blender dan onder stromend water en knijp daarna de spons uit. Doe een beetje foundation op je hand, dep de blender er in en daarna dep je voorzichtig de foundation op jouw gezicht. Het is belangrijk om na gebruik de blender schoon te maken. Hoe je dat doet, dat kan je terug vinden op de website van By Dash Beauty.


Review By Dash Beauty Blender
Dit is wat By Dash Beauty zelf zegt over hun blenders: Met de spons is het mogelijk om egaal en zeer precies je make up aan te brengen en kom je met gemak bij alle plekken in het gezicht. Ervaar zelf het gemak van het egaal aanbrengen van make up. De spons is ontwikkeld om het product op te nemen maar niet te absorberen.


Review By Dash Beauty Blender
De blenders voelen erg zacht aan. Dit vind ik altijd erg belangrijk voor een blender, vanwege mijn gevoelige huid. Als de blender nat is, groeit deze wat en wordt die nog zachter. De blender neemt mijn foundation goed op, zonder te veel product te absorberen. Hierdoor heb je niet veel foundation nodig. Het aanbrengen gaat gemakkelijk en geeft een prachtig, egaal en vooral natuurlijk resultaat. Het lijkt net alsof ik geen foundation op heb. En daar hou ik van; een natuurlijk effect.


Hoe breng jij foundation aan?


Verkrijgbaarheid

Je kunt de Beauty Blenders online kopen bij By Dahs Beauty. De blenders kosten €7,95 per stuk, €14,95 voor twee stuks en voor vier stuks betaal je €29,95


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

12 opmerkingen:

  1. Bedankt voor een ontzettende leuke review! Fijn dat je je beauty blenders net zo aangenaam vindt als wij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er echt heel anders uit dan een kwast zeg! Wat fijn dat je het daarmee heel natuurlijk kunt aanbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke blenders zijn dit! Echt een van mijn favorieten die ik tot nu toe geprobeerd heb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een handige manier om je zo op te maken, een goede tip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit een blender gebruikt maar ik lees er goede verhalen over

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik geen blenders maar ik vind ze er altijd zo leuk en schattig uitzien dat ik ze wel regelmatig cadeau geef haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zo’n ding een keer gebruikt maar ik werk zelf toch liever met een kwastje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog nooit een blender gebruikt, ik vind de vormgeving wel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik ben nog op zoek naar nieuwe beauty blenders! Deze klinken goed. Degene die ik nu heb worden zo lastig schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst altijd met mijn vingers (heb ik toch wel vaker van visagistes ook geleerd), een blender (al mag ik daar wel wat meer mee oefenen) en sinds kort met een speciale kwast van IT Cosmetics. Daar gaat het ook heel goed mee. Dat reinigen moet ik trouwens weer even doen. Goede reminder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nu superbenieuwd naar deze! Ze zien er goed uit ook. En waar heb je die beauty blender standaardjes gehaald? Zo cute, verkopen zij die ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zelf kan ik niet overweg met een beautyblender, geef mij maar een foundation kwast. Al draag ik bijna nooit foundation meer tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...