dinsdag 25 juli 2023

Review: MAC Connect in Colour oogschaduw palette

Review MAC Connect in Colour

Niet zo heel gek lang geleden heeft MAC weer een aantal oogschaduw palettes uitgebracht: drie palettes bestaan uit 12 tinten oogschaduw en vier palettes bestaan uit 6 tinten oogschaduw. Natuurlijk riepen ze mijn naam. Na lang wikken en wegen koos ik twee palettes met 6 tinten. De grote palettes zijn ook prachtig, maar daar zitten diverse tinten in die ik al heb. Dus dat is dan een beetje zonde. Benieuwd welke twee palettes ik gekozen heb? Dat lees je in deze review!


MAC Connect in Colour

Voordat ik vertel welke twee kleurschema's ik gekozen heb, vertel ik eerst wat meer over de palettes. Dit is wat MAC zegt over hun nieuwste oogschaduw collectie:

Review MAC Connect in Colour
Our first-of-its-kind formula seamlessly melts across lids – allowing for effortless application, buildability and blendability as you customize your eyes your way. Our most pigmented eye shadow to date is formulated with up to 25% higher pigment load compared to previous M·A·C Eye Shadow palettes. Plus, this Artist-curated palette is your portal to an ever-changing online universe of inspiration with a scannable QR code.

Wat fijn is aan de palettes is dat ze verschillende finishes heeft, waardoor je veelzijdige looks kunt maken. Wat ik echt super vind aan deze palettes is hoe gepigmenteerd ze zijn. En dan de intensiteit van de kleuren. Die is ook echt top. Hetzelfde geldt voor de blendbaarheid: je kunt de verschillende kleuren prachtig in elkaar laten overlopen.



Embedded in Burgundy

Review MAC Connect in Colour Embedded in Burgundy

Het eerste palette waar mijn oog op viel was het Embedded in Burgundy. Zoals de naam van het palette al doet vermoeden, bestaat dit oogschaduw palette uit zes bordeauxrode tinten:

Naked Lunch: Warm light beige (Frost)
Mega-Mocha: Warm chestnut brown (Matte)
Loading…: Shimmery rose-mauve (Frost)
Wanna Chat?: Rich blackened burgundy (Lustre)
Giga-Glitz: Deep rose champagne (Lustre)
Haux: Warm medium mauve (Satin)


Review MAC Connect in Colour Embedded in Burgundy

De vormgeving van dit palette is ook echt een feestje voor het oog. Op de deksel is in een zacht bruine tint een tuinlandschap met een vijver en sculpturen afgebeeld. Met daarboven op in witte letters MAC. Deze letters lijken wat te zweven, omdat de deksel een soort koepel heeft. Erg bijzonder.


Rose Lens

Review MAC Connect in Colour Rose Lens
Het andere palette dat ik koos was Rose Lens. Een prachtig oogschaduw palette met zes roze, beige en bruin tinten. Net zoals het andere palette heeft het vier verschillende afwerkingen, waardoor het een veelzijdig palette is. De namen van de tinten zijn ook echt zo leuk:


Cute On Mute: Shimmery light lilac (Lustre)
DM Me: Lustrous pink-rose gold (Lustre)
Grain: Soft ivory-beige (Satin)
Strong Connection: Shimmery deep aubergine (Frost)
Pink.Net: Vivid bright pink (Matte)
In Living Pink: Peachy pink with gold shimmer (Frost)


Review MAC Connect in Colour Rose Lens
Ook dit palette heeft weer zo'n geweldige verpakking. De vormgeving is in dezelfde stijl als het andere palette, met als verschil dat het nu roze is en dat het tuinlandschap bestaat uit een vijver met bomen. Het is een wat dromerigere look dan het andere palette.


Verkrijgbaarheid

De zes tinten palettes kosten €45 per stuk en zijn onder andere te koop bij de MAC stores en Douglas. Maar ook online bij MAC en bij Zalando. 

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie kleuren! De Rose Lens is mijn favoriet. Vooral de In Living Pink 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren en een wat een aantrekkelijke verpakking

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi dat er ook een glimmertje in de make-up zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie paletten! Ik ben zelf gek op de aubergine kleuren en zand/taupe/beige tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vormgeving is inderdaad prachtig, en de kleurtjes vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren! Vooral het roze palet vind ik erg mooi. Alleen de prijs ligt voor mij een beetje buiten mijn budget.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleuren en fraaie verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het eerste palet met de bruintinten erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe paletten en wat een ontzettend mooie kleuren hebben ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow mooie kleuren zeg! En net wat je schrijft, die verpakking is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het Embedded in Burgundy palette heeft al mijn make up lievelings kleurtjes! Love it

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kleuren, ik vind Mac altijd echt top producten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige verpakking! Mooie kleuren ook! Echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit paletje heeft inderdaad een leuke verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de kleuren en de vormgeving heel mooi en ik vind het ook gaaf dat je zoveel looks kun creëeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren en wat fijn dat je de oogschaduw kunt gebruiken voor een casual als chique look.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...