vrijdag 26 mei 2023

Review: N Beauty Long Lasting Lipstick Sexy Pink

Review N beauty lipstick
In het voorjaar en de zomer draag ik graag roze lipsticks. En laat N Beauty nu net een mooi fel roze lipstick met bijpassen lipliner hebben. Deze passen perfect bij mijn roze jurk die ik graag draag. Ik moest dus de lipstick hebben. Benieuwd hoe ik deze lipstick vind? Dat lees je in dit artikel.


N Beauty Long Lasting Matte Lipstick

Op de site van N Beauty staat er het volgende te lezen over de Long Lasting Matte Lipstick

N beauty lipstick
De perfecte lipstick voor elk feestje! Een lipstick met een buitengewone mix van oliën en wassen die direct een krachtige kleur geeft en de hele dag hydrateert. De subtiele schildering geeft je lippen een gloednieuwe look en stralende finish! Onze Long-Lasting Lipstick bevat shea butter, vit. E en A die veroudering en achteruitgang bestrijden en zorgen voor meer elastische, gladde en tonische lippen. Bevat geen: nanomaterialen, lanoline, parabenen. Ook is de lipstick vegan vriendelijk


Dit staat er op de site van N Beauty over de Ultimate Lipliner

N beauty lippotlood
De Ultimate Lipliner contourt de lippen en biedt een tint die bij je lipstick past. De innovatieve pigmenten zorgen voor een directe kleurafgifte in slechts één applicatie. De potloodpunt accentueert de lipcontour en zorgt ervoor dat de lipstick goed blijft zitten voor de perfecte look. Bevat geen parabenen, maar wel een hoog percentage biologische kokosolie en gamma oryzanol. De Ultimate Lipliner is vegan. Onze Ultimate Lipliners zijn verrijkt met een zeer hoog percentage biologische kokosolie, aangevuld met vit. E, gamma oryzanol en bolvorming silica voor een soft-focus effect en waardoor het een perfect natuurlijk beautyproduct is.

De lipstick en lipliner komen in een zwart doosje met zilver kleurige accenten. Op de onderkant van de doosjes is te zien om welke kleur en kleurnaam het gaat. Verder staat er de gebruikelijke informatie op het doosje. De lipstick huls is zwart met een witte N er op. De vormgeving van N Beauty is het beste te omschrijven als stoer.


N beauty lipstick
Als ik de Long Lasting Matte Lipstick gebruik doe ik dit in combinatie bij de bijbehorende Ultimate Lipliner en een lipprimer. Hierdoor kan je niet alleen de lipstick netter aanbrengen, ook blijft de lipstick beter zitten. Bovendien zie worden jouw lippen glad gemaakt, waardoor alles er mooier uit ziet. De lipstick is gemakkelijk aan te brengen: hij glijdt over mijn lippen. Vaak voelen matte lipsticks wat uitdrogen aan. Dat is bij de Long Lasting Matte Lipstick niet het geval. De houdbaarheid is goed: er is geen zichtbare afdruk op mijn mondkapje. Een kopje thee en een lichte lunch overleeft deze lipstick met gemak. In de loop van de dag vervaagt de lipstick wel een beetje van het midden uit. Maar dankzij de lipliner (deze breng ik ook aan op mijn lippen) valt dat niet heel erg op.


Verkrijgbaarheid

N Beauty Roze lipstick swatch
De N Beauty Long Lasting Matte Lipstick en Ultimate Lipliner zijn online te koop bij Nikkie Plessen en in haar winkels en bij de Douglas. De lipstick kost €22,50 en de lipliner €15

8 opmerkingen:

  1. Wat goed dat ze daar shea boter in doen, dat is echt heel goed voor de verzorging van je lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede tip om de lipliner over de hele lippen aan te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleur lipstick, een goede tip om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleur! Zullen ze die ook hebben die een beetje naar oranje toe neigt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat de kleur van je nieuwe lipstick matcht met je jurk! Voor mij is het te rozig, maar dat is vooral omdat ik eigenlijk nooit lipstick gebruik, alleen wat lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je ze zo naast elkaar ziet, dan passen de liner en lipstick wel heel mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is best een mooie kleur maar ikzelf zou het niet direct durven dragen. Ik zou voor een tintje lichter gaan. Wel fijn om te lezen dat deze matte lipstick niet droog aanvoelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind voor de zomer oranje en roze lipstick altijd erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...