maandag 29 mei 2023

Review: By Dash Beauty mini lipgloss

Review By Dash Beauty mini lipgloss

Soms weet je niet of een product wel bij je past qua werking of qua kleur. Of je gaat op vakantie, maar je wilt niet full size producten mee nemen. Travel size bieden dan de uitkomst. Een van mijn favoriete Nederlandse merken By Dash Beauty verkoopt alle hun lipproducten, liquid lipstick en lipgloss, ook in mini formaat. Echt zo handig. Zelf heb ik meerde mini's in mijn collectie. In dit artikel laat ik de twee van de vijf mini's zien die ik heb en vertel ik wat ik er van vind.


By Dash Beauty mini lipgloss

Review By Dash Beauty mini lipgloss

By Dash Beauty heeft van alle liquid lipsticks en lipglosses mini's gemaakt. Ik heb zelf vijf mini's in mijn collectie: Flamingo (een stralende rode kleur), Honey Nude (een bruin/roze nude tint) en True (een intens roze tint), Velvet Touch en Role Model. Over de laatste twee gaat deze review. Benieuwd naar wat ik vind van de eerste drie? De review lees je hier.


In deze blog staan de liquid lipsticks Velvet Touch en Role Model centraal. De eerst genoemde is een zalm roze tint en de tweede is een intens diep roze tint. Beide hebben een matte dekking.

By Dash Beauty zegt het volgende over hun lipsticks:

Review By Dash Beauty mini lipgloss
Door de hoge kleur pigmentatie is het mogelijk om een langdurige matte lip look te creëren. Door de hydraterende formule ontstaan er geen scheuren en blijft deze mooi en gelijkmatig zitten. De lippen worden tegelijkertijd verzorgd door de toevoeging van vitamine E en shea butter. Door de smalle applicator kan de lipstick precies worden aangebracht zonder dat er teveel product wordt opgenomen uit de fles en op de lippen terecht komt. Al onze beauty formules zijn dierproefvrij en veganistisch.

De mini's komen in een super schattig roze doosje. De lipsticks zelf zitten in een ronde langwerpige verpakking met een zwarte dop. De rest van de verpakking heeft dezelfde kleur als de lipgloss. Ideaal als je, zoals ik, meerdere mini's in jouw collectie hebt. 


Review By Dash Beauty mini lipgloss

Allebeide de lipsticks zijn erg goed gepigmenteerd. De lipstick bevat onder meer shea butter en vitamine E. Deze ingrediënten verzorgen en hydrateren jouw lippen. En dit voel je ook: de lipstick voelt aangenaam aan zonder uitdrogend te zijn. 

De houdbaarheid is erg goed: na een kopje thee zit de lipstick nog als een huis. Na een uitgebreide maaltijd is de lipstick wel wat vervaagd in het midden van de lippen.

Ondanks het kleine formaat van deze lipproducten (2,1ml) doen ze niet onder voor hun grote zusjes!


Verkrijgbaarheid

De By Dash Beauty mini's zijn online te koop bij By Dash Beauty en kosten €3,99 per stuk.

Ik heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat enkele producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf en een aantal producten die ik zelf gekocht heb. Dit beïnvloed mijn mening niet*

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de lipglosjes zo verzorgend zijn omdat er shea butter en vitamine E aan toegevoegd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben bij mini' s altijd bang dat ik net te weinig hoeveelheid heb, maar ik neem altijd te veel mee op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handig formaat lipgloss. Die steek je zo ff in je zak!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd echt van mini's. Vooral inderdaad omdat ze heel weinig ruimte innemen, maar ook omdat je dan sneller kunt wisselen tussen producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat deze wel meer doet dan gewoon je lippen een leuk kleurtje geven. Het formaat is handig om mee te nemen als je op stap gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. By Dash Beauty30 mei 2023 om 19:23

    Bedankt voor je lieve recensie! Much appreciated ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...