woensdag 31 mei 2023

Review: Mac Glow Play Blush Grand

Review Mac Glow Play Blush Grand
Een tijdje geleden heb ik bij MAC een Make Up Session gevolgd. Een van de producten die gebruikt waren, was de Glow Play Blush in de kleur Grand. Ik vond deze kleur zo mooi, dat ik hem gewoon moest hebben. Benieuwd naar mijn ervaringen met deze blush? Dat lees je allemaal in deze review!


MAC Glow Play Blush Grand

Grand is niet de eerste Glow Play Blush van MAC die ik heb. Vorig jaar heb ik de blush leren kennen. Ik had toen de kleur Cheer Up. Dit is een perzik/roze blush. Deze keer ging ik voor Grand wat een petal roze tint is. Erg mooi voor het voorjaar. 


MAC Glow Play Blush

De Glow Play Blush is niet een gewone poeder blush. Maar wat maakt de Glow Play Blush van MAC zo bijzonder? Dit is te lezen op de website van MAC

Touch and glow. Een gloednieuwe blush. Deze innovatieve ultra zachte, cushiony blush zorgt voor een vlekkeloze stralende look als hij wordt aangebracht met je vingers of met een kwast . Elf gemakkelijk te blenden tinten in een crèmige, opbouwbare formule zorgen voor een vleugje onberispelijke, licht tot medium opbouwbare kleur.

Volgens MAC is de Glow Play Blush een lichte blush met een sponsachtige textuur die kleurecht is en een onmiddellijke gloed. Ook zou de blush de hele dag blijven zitten.

Wat mij het meeste aanspreekt aan deze blush is de sponsachtige textuur. De blush ziet er uit als een cream, maar eenmaal aangebracht op het gezicht, ziet er uit als een poeder blush. De blush komt in acht kleuren: van fel roze tot oranje en alles wat er tussen in zit. 

Review Mac Glow Play Blush Grand
De Glow Play Blush zit in een doorzichtig rond doosje. Met zwarte letters staat op de deksel MAC. Wanneer je de deksel open doet, dan valt er direct wat op: de blush is niet plat maar het is bolvorming. Erg leuk en weer eens wat anders.

Laat je niet op het verkeerde been zetten door de kleur blush: de blush ziet er in het doosje namelijk wat donker uit. Maar op de huid is dat absoluut niet het geval: je kunt de blush goed opbouwen. Van subtiel tot opvallend. De pigmentatie is erg goed, met een beetje blush krijg je al een mooi effect. Ook de houdbaarheid is erg goed. En ook niet geheel onbelangrijk: je kunt de blush erg goed blenden met de huid.

Je kunt de blush op verschillende manieren aanbrengen. Ik breng de blush aan met schone vingers en blend dan de blush uit met een kwast. Als kan je dat natuurlijk ook doen met jouw vingers.


Heb jij deze MAC blush al eens geprobeerd? 


Verkrijgbaarheid

De MAC Glow Play Blush is voor €36  te koop bij de winkels van MAC en bij hun eigen website. Verder is de blush te koop bij geselecteerde filialen van Douglas en hun website. Verder is de blush ook te koop online bij de Bijenkorf en geselecteerde filialen van de Bijenkorf

8 opmerkingen:

  1. MAC heeft zulke kwalitatieve mooie producten. Alles van hen vind ik super. Een blush gebruik ik eigenlijk nagenoeg niet. Ben voorzichtig weer wat meer aan het uitproberen. De kleur vind ik al prachtig trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MAC heeft zulke kwalitatieve mooie producten. Alles van hen vind ik super. Een blush gebruik ik eigenlijk nagenoeg niet. Ben voorzichtig weer wat meer aan het uitproberen. De kleur vind ik al prachtig trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om te weten dat het in het echt niet zo donker is als het lijkt want zou het anders niet durven kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd heel moeilijk om de juiste kleur blush te vinden. Ook is de kleur die je gebruikt voor de zomer niet altijd geschikt voor de winter dus heb ik wel verschillende tinten die ik even uittest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zelf niet zo snel voor MAC kiezen omdat de make-up op diëten getest wordt. Maar ik vindt de kleur van de blush wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. koop mijn blush altijd bij MAC. Ze geven zulk goed advies en hebben mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleur, bij mijn huid past een roestachtige kleur iets beter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik houd van het merk maar gebruik geen blush, ik heb al een soort van natuurlijke blush haha. Textuur lijkt me wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...