vrijdag 3 maart 2023

Review: Olcay Gulsen Beauty tool

Review Olcay Gulsen Beauty tool
Olcay Gulsen Beauty heeft niet alleen make up en huidverzorging, maar ook beauty tools: de Olcay Gulsen Beauty Tool, de Dermaroller en de Body Brush. Vandaag deel ik mijn ervaringen met de eerst genoemde beauty tool. Benieuwd hoe ik deze tool ervaar in mijn huidverzorging routine ? Dan is deze review voor jou!


Olcay Gulsen Beauty Tool

Ik had nog nooit een beautytool gebruikt. Het lijkt me daarom handig om uit te zoeken wat deze tool precies doet: 

Review Olcay Gulsen Beauty tool
De Olcay Gulsen Beauty Beauty Tool is een innovatief hulpmiddel voor een gezichtsmassage. Deze vibrerende tool zorgt voor een prachtige glow in slechts vijf minuten en biedt een ontspannen dagelijkse me-time moment. 
Deze massage tool met zachte vibraties zorgt ervoor dat de gezichtsspieren zich ontspannen en bootsen zo een echte massage na. Daarnaast stimuleert het ook de doorbloeding van de huid, wat zorgt voor een natuurlijke glow. Ook heeft de T-vormige tool een liftend effect en versterkt het de contouren van het gezicht. De elasticiteit van de huid verbetert, waardoor je een instant facelift-effect ervaart. Gebruik de tool in combinatie met jouw favoriete serum, crème of olie voor een extra fijne gezichtsmassage en betere absorptie van de producten.


De tool heeft de huiskleuren van Olcay Gulsen Beauty: cream-kleurig met gouden details aan beide uiteindes. Met de halfronde onderkant kan je de tool aan/ uit zetten door er aan te draaien. De bovenkant heeft de vorm van de letter T. Dit is het gedeelte dat vibreert en dat je op jouw gezicht zet. Je masseert jouw gezicht van binnen naar buiten: dus van de kaaklijn langzaam naar de slaap. 


Review Olcay Gulsen Beauty tool
Voordat je de tool gebruikt, breng je een serum aan (in mijn geval het Hyaluron Serum). Dit heeft twee voordelen: de beauty tool beweegt dan soepelere over het gezicht en het serum wordt dan ook beter opgenomen door de huid. Ik merk inderdaad dat de tool dankzij het serum gemakkelijk over mijn gezicht beweegt en het serum wordt sneller opgenomen door mijn huid. Ik gebruik in de avond de tool, omdat ik dan meer tijd kan nemen voor een uitgebreide verzorgingsroutine. 


Of het de elasticiteit van mijn huid echt verbetert vind ik lastig te zeggen, want ik heb nog een strakke huid. Ik vind het een heerlijk momentje van ontspanning om deze tool te gebruiken. Ik heb wel het gevoel dat mijn huid meer een glow hebben dan wanneer ik de tool niet gebruik.


Gebruik jij wel eens een beauty tool?


Verkrijgbaarheid

De Olcay Gulsen Beauty Tool kost €18,95 en is te koop bij Olcay Gulsen.

Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

11 opmerkingen:

  1. Ik heb er een van Action geprobeerd. Die was vrij snel kapot. Fijn dat deze in ieder geval voor ontspanning zorgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest echt even inzoomen om te zien wat het is. Maar wat interessant! Nog niet eerder van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nog nooit van gehoord, masr het lijkt me een handige tool om verzorgingsproducten mee aan te brengen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik gebruik nooit beauty tools, of mag een scheermesje ook? Daar lijkt dit dingetje wel een beetje op : )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ooit zo'n jade roller gehad, maar sinds ik heb gelezen dat Paula Begoun het gebruik van al dit soort producten afraadt ben ik ermee gestopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een magic wand en dat is een soort rood licht therapie - ik merk wel dat ik meer gloed in mijn gezicht krijg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ken het niet, maar dit klinkt als een fijne tool om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er een liggen, maar eigenlijk nog nooit gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik ik de praktijk weinig tools, misschien omdat er weinig reclame over wordt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb wel eens zo'n steen gebruikt maar vond het wel veel moeite

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Olcay Gulsen Beauty Retinoid Renewal Face Oil

Begin dit jaar lanceerde Olcay Gulsen Beauty de Retinoid Renewal Face Oil. Een huidverzorgingsproduct die de celvernieuwing stimuleerd en de...