maandag 6 maart 2023

Review: SLA Paris nagellak

Review SLA Paris nagellak

Toen ik nog studeerde was ik echt dol op nagellak. Ik had alle kleuren van de regenboog en meer. Om de paar dagen koos ik een andere kleurtje. Maar toen ging ik werken in de zorg. En dan mag je vanwege hygiënische redenen geen nagellak dragen. Daarom heb ik toen der tijd al mijn nagellakjes weg gegeven. Iets waar ik toch een beetje spijt van heb. Want ik vind gekleurde nagels zo leuk staan. Ik was daarom erg blij toen ik van SLA Paris niet één, maar liefst twee nagellakjes kreeg. Afgelopen maand had ik vakantie, dus de perfecte gelegenheid om de nagellakjes uitgebreid te testen. Benieuwd welke kleuren ik ontvangen heb? Dat lees je in deze review. 


Color Extrem Nail Polish

Review SLA Paris nagellak

De nagellakjes die ik gekregen heb, komen uit de Color Extrem Nail Polish collectie en hebben de namen. Golden Nuggets en Hollywood. Afgaand op de naam Golden Nuggets zou je denken dat het een gouden nagellak is. Maar niets is minder waar. Het is een prachtig diep zwarte nagellak met gouden glitters. Hollywood is een klassieke roze/rode tint. Erg classy.

Review SLA Paris nagellak

De nagellak zit in een doorzichtig vierkant glazen flesje met een zwarte dop. Op het flesje staat in zilveren letters SLA Paris en op de onderkant staat de naam van de nagellak. Ik vind doorzichtige nagellak potjes altijd functioneel en mooi: je ziet direct welke kleur je hebt en het staat vrolijk als je meerdere nagellakjes hebt.

De nagellak is erg vloeibaar, waardoor je jouw nagels gemakkelijk kan lakken. Een laagje dekt redelijk,  het is eentje sheer. Wil je een volledige dekking, dan zijn twee laagjes echt een must. Je moet wel even wachten met een tweede laagje aanbrengen totdat de eerste laag droog is, anders lakje de eerste laag weer weg. De nagellak droogt redelijk snel op en blijft enkele dagen netjes zitten. Zeker wanneer je er een topcastZ over doet. Door dit extra laagje van doorzichtige nagellak bescherm je jouw nagellak en blijft het net wat langer mooi zitten.

Welke kleur spreekt jouw het meeste aan? Klassiek rood of glinsterend zwart?


Verkrijgbaarheid

De SLA Paris Color Extrem Nail Polish zijn te koop bij SLA Paris en kosten €27 per stuk. 


 * Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

9 opmerkingen:

  1. Ik had vroeger altijd zwart, maar was de laatste jaren aan de kleurtjes gegaan. Nu heb ik net vorige week toch weer zwart gekocht. Ik vind deze beiden mooi overigens. Ik lak alleen de nagels van mijn voeten overigens, nooit mijn handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lak en goede tips voor het lakken van je nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het glinsterende zwart erg mooi. Ik weet alleen niet hoe het mij zal staan met mijn lichte huid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele mooie felrode tint voor op de nagels! Lekker vrolijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit zwarte nagellak om mijn nagels gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleur rood! Ik ben zelf van de nude tinten en roze gellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de rode prachtig! Dat blijft toch wel mijn favoriete kleur voor nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klassiek rood natuurlijk. Oh deze is mooi voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij ziet de golden nugget er diepgroen uit, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Olcay Gulsen Beauty Retinoid Renewal Face Oil

Begin dit jaar lanceerde Olcay Gulsen Beauty de Retinoid Renewal Face Oil. Een huidverzorgingsproduct die de celvernieuwing stimuleerd en de...