vrijdag 20 januari 2023

Review: SLA Paris Oversize Fiber Eye Catcher Mascara

Mascara's: je hebt ze in alle soorten en maten en met allerlei beloftes. De afgelopen maanden heb ik weer een fijne mascara gebruikt. Eentje waar ik heel enthousiast over ben. Benieuwd over welke mascara ik het heb? Dan moet je vooral verder lezen!


SLA Paris Oversize Fiber Eye Catcher Mascara

De mascara waar ik het over heb, is de Oversize Fiber Eye Catcher Mascara van SLA Paris. Dit zegt SLA Paris zelf over hun mascara: Met de Mascara Oversize met eyecatcher-vezel creëer je XXL-wimpers voor een ultra trendy babydoll-look. Deze mascara geeft je wimpers buitensporig volume en onfatsoenlijke definitie voor een versterkte, panoramische en bewerkte look vanuit alle hoeken. Dankzij de crèmige en langhoudende formule geeft het de wimpers substantie en bedekt ze zonder ze te bevriezen. De vezels geven de wimpers extreme lengte en verdikken ze voor een onberispelijke en boeiende look van 's ochtends tot' s avonds.


Wat ik altijd zo fijn vind van SLA Paris, is dat ze ook altijd op hun website uitleggen hoe je hun producten kunt gebruiken en geven ze handig gebruik tips. Benieuwd naar deze tips? Hier kan je ze vinden.


De mascara zit in een zwarte tube waarop in een oversized lettertype Oversize en in een kleiner font Fiber Eye Catcher Mascara. De mascara borstel heeft de vorm van een stevige spar boom: smal van boven, breed van onder. Door deze vorm kan je gemakkelijke alle wimperharen bereiken. Met één laagje mascara krijg je al een mooi effect. Wil je echt de WOW factor? Dan voeg je een extra laagje toe. Mijn wimpers hebben zichtbaar meer volume als ik deze mascara op heb.


Welke mascara draag jij graag?


Verkrijgbaarheid

De SLA Paris Oversize Fiber Eye Catcher Mascara kost €25,50 en is online te koop bij SLA Paris zelf.

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

11 opmerkingen:

  1. Ik probeer af en toe wel eens een nieuwe mascara uit. Deze lijkt me wel leuk om te testen aangezien ik altijd wel meerdere laagjes aanbreng tot het resultaat mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet eruit als een hele fijne mascara. Mooi borsteltje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ervan om nieuwe mascara's uit te proberen. Deze kende ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel fijn dat je aan 1 laagje genoeg hebt. Ik gebruik al jaren dezelfde mascara, van L'oreal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet eruit als een fijne mascara, ben heel benieuwd naar het effect op je wimpers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet eruit als een fijne mascara, vaak is het even zoeken voordat je de juiste hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een fijne mascara vinden is zo'n zoektocht! Bij mij klontert deze iets te veel, maar met een beetje beleid werkt hij heel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een fijne mascara! Ik gebruik al jaren de lash sensational van Maybelline.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat borsteltje ziet er geweldig uit! Ik gebruik al jaren de telescopic mascara van L'ORÉAL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat borsteltje ziet er geweldig uit! Ik gebruik al jaren de telescopic mascara van L'ORÉAL ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mascara draag ik eigenlijk nooit. Een blauwe lijkt me dan wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Londen vervoer en overnachten

In 2006 bezocht ik voor het eerste Londen. Ik ging toen samen met mijn moeder 'even' een dagje op en neer vanaf Hoek van Holland me...