vrijdag 29 april 2022

Review: ANAS Crystal Soap

Review ANAS Crystal Soap

Zeep is zeep zou je denken. Maar niets is minder waar! Recentelijk maakte ik dankzij Sonja kennis met de ANAS Crystal Soap. Wat dit zeep zo bijzonder maakt, dat lees je in deze review!


ANAS Crystal Soap

Vaste lezers weten ondertussen dat ik graag altijd eerste informatie opzoek als ik een nieuw merk hebt ontdekt. Zo ook deze keer! Dit is er online te vinden over de ANAS Crystal Soap: ANAS Crystal Soap is een milde, diep hydraterende zeep met een subtiele geur. De zeep is niet alleen in de vorm van een diamant, de kern van onze zeep bevat een echt stuk Bergkristal. Het kristal helpt je energie in balans te houden en op te laden bij ieder gebruik. De rijke oliën en boters reinigen en herstellen de natuurlijke balans van je huid.


Review ANAS Crystal Soap

Naast het stuk bergkristal, bevat de zeep ook vulkanisch zand. Dit versoepelt en scrubt jouw huid. Dankzij de Braziliaanse babassu-, mango- en sheaboter zorgt de ANAS Crystal Soap voor hydratie zonder vettigheid. Daarbij is de zeep dieproefvrij en bevat het geen synthetische kleuren, sulfaten en parabenen. Dus deze zeep is vriendelijk voor jouw huid en het milieu!


Al eeuwenlang worden er krachten toegewezen aan kristallen. Zo ook aan het bergkristal. Bergkristalen worden ook wel Meester Heler genoemd en zorgt er voor dat je mooi van buiten bent en zorgt voor balans van binnenuit. Het zou een energieversterkerzijn die stimuleert en het immuunsysteem ontgift. Daarbij zou het bergkristal de balans tussen lichaam, geest en ziel herstellen.

Review ANAS Crystal Soap

Wat al eerste opvalt aan de ANAS Crystal Soap is de vorm van het stuk zeep: het heeft de vorm van een kristal. Past perfect bij de gedachte van de zeep. Ik hou erg van dit soort details. Ik had verwacht dat dankzij de mooie en bijzondere vorm, de zeep niet aangenaam in de hand zou liggen. Maar niets is minder waar. Hij ligt juist prettig in de hand. Wanneer ik deze zeep gebruikt heb, voelen mijn handen schoon en verzorgd aan. Als ik de geur van de zeep zou moeten omschrijven, dan kom ik niet verder als een typische zeep geur. Ik schreef al eerder over de krachten die een bergkristal zou hebben, persoonlijk merk ik hier niets van. Maar het zou goed kunnen, dat jij dit wel merkt.


Mijn mening

Ik vind de ANAS Crystal Soap een erg fijne zeep die erg fijn in de hand ligt en die er voor zorgt dat jouw handen na gebruik niet alleen schoon zijn, maar ze voelen ook erg prettig aan. Ik ben nog lang niet bij het bergkristal. Als ik deze bereikt heb, dan zal ik dit artikel aanpassen.


Ben jij al bekend met ANAS Crystal Soap?


Verkrijgbaarheid

De Anas Crystal Soap kost €15 en is de te koop op de website van Anas zelf.

11 opmerkingen:

  1. Wat een originele zeep in kristal vorm, ik vind de zeep alleen wel een beetje duur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, ziet er heel chique uit. Mooi om als cadeau te geven ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de zeep wel duur maar anderzijds ook weer enorm mooi! En dat het dierproefvrij is vind ik het ook wel weer waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er niet bekend mee. Bij ons thuis altijd het standaard pompje van rituals…

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vulkanisch zand waarmee je je huid kan scrubben dat lijkt me heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik vind dit echt zo tof haha! Wil dit al zo lang eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterker nog, ik gebruik 'm momenteel zelf ook! Al eerder de body mist, douchegel en body lotion maar die zijn nagenoeg op. Het principe en de missie vind ik al heel fijn. Deze zeep ook trouwens, maar ook omdat-ie zo heerlijk ruikt en fijn aanvoelt op de huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterker nog, ik gebruik 'm momenteel zelf ook! Al eerder de body mist, douchegel en body lotion maar die zijn nagenoeg op. Het principe en de missie vind ik al heel fijn. Deze zeep ook trouwens, maar ook omdat-ie zo heerlijk ruikt en fijn aanvoelt op de huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had nog niet van dit merk gehoord, maar vind vooral de vorm van de zeep wel erg verleidelijk om het te gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk concept zeg. Ik ben dol op handzepen en laat me dan ook regelmatig verleiden om er een nieuwe aan te kopen. Na gebruik berg ik deze altijd terug op in een leuk doosje voor handzepen zodat ze niet zomaar ergens blijven liggen. Ik kijk al uit naar je update!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...