dinsdag 19 april 2022

Review: Morphe Just A Crush Artistry Eyeshadow Palette

Review: Morphe Just A Crush Artistry Eyeshadow Palette
Pink isn't a colour, it's an additude! En dat is precies wat het Morphe 9J Just A Crush Artistry Eyeshadow Palette is met krachtige tinten roze. Toen ik dit palette zag, was ik verkocht. Ik moest dit palette hebben. Maar is het een goede aankoop geweest? Dat lees je in deze review!


Morphe 9J Just A Crush Artistry Eyeshadow Palette

Morphe omschrijf het roze oogschaduw palette als volgt: Don’t be shy, these blushing, crazy-creamy shades have a crush on you too. Swipe, sweep, and blend colors that are just fine on their own (but are dying to be an item).

Review: Morphe Just A Crush Artistry Eyeshadow Palette
Het oogschaduw palette dat ik heb, is nog van de oude collectie: een zwarte verpakking met op de deksel in witte letters
Morphe. Op de achterkant staat de naam van het palette. Tegenwoordig hebben de 9 serie oogschaduw paletten gekleurde verpakkingen die overeenkomen met de kleuren oogschaduw. Dus in dit geval een roze plastiek verpakking met daarop 9J en Just A Crush. Beide paletten hebben een grote spiegel. Handig voor als je dit palette mee op vakantie wilt nemen.

Het oogschaduw palette bevat negen verschillende tinten roze met zowel matte als shimmer finish. Hier word ik altijd blij van, want door een combinatie van matte en shimmer oogschaduws kan je veel verschillende en gevarieerde looks maken. De namen van de kleurtjes zijn ook erg girly:

Review: Morphe Just A Crush Artistry Eyeshadow Palette
Will They / matte peach

Wink / shimmering rosy copper
Butterflies / shimmering icy rose
Glance / shimmering champagne
First Kiss / matte fuchsia with pink sparkle
Double Text / matte red sangria
Casually / matte chocolate sauce
Flustered / shimmering plum magenta
Make a Move / matte eggplant


Swatch Morphe Just A Crush Artistry Eyeshadow Palette
Ondanks dat het roze palette, is het een veelzijdig palette. Dit komt door de verschillende tinten roze, maar ook dankzij de verschillende finishes. De verhouding van matte en shimmer finishes zijn goed: 4 van de negen tinten hebben een shimmer en de andere vijf zijn mat. De
pigmentatie van de tinten is goed. Erg goed zelfs! Want de lichtste kleur, Will They een matte perzik tint, is met een veeg al goed zichtbaar. Ook zit het met de blendbaar goed: de kleuren kan je mooi in elkaar over laten blenden.

Mijn mening

Het Morphe Just A Crush Artistry Eyeshadow Palette is een prachtig oogschaduw palette met 9 prachtig tinten in het roze kleurspectrum.  De oogschaduw is goed qua pigmentatie en blendbaarheid. Dankzij de diversiteit in kleur en afwerking, is het oogschaduw palette een veelzijdig palette. En dankzij de spiegel is het palette een perfect reisgenoot!

Mocht roze niet jouw kleur zijn, geen enkel probleem. In de 9 serie zijn nog vele andere kleuren verkrijgbaar zoals blauw, groen, grijs en nog veel meer!

Heb jij al een oogschaduw palette van Morphe gebruikt?

Verkrijgbaarheid: Het Morphe Smoke & Shadow Artistry Palette is online bij Morphe te koop voor €15. Ook is het palette te koop in de Morphe winkel in Amsterdam. Verder is dit palette online te koop bij Douglas en andere webshops. Prijzen kunnen online variëren per (web) winkel.

6 opmerkingen:

  1. Negen tinten is lekker veel zeg. Dan ziet er denk ik altijd wel een goede bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat ze ook groen, blauw en grijs hebben. Ik ben zelf niet zo van de roze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat ze meerdere kleur thema's hebben, zo kan je altijd wat vinden wat bij je ogen past! Roze spreekt mij iets minder aan, maar denk zeker dat dit pallet super geschikt is voor heel veel mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Negen tinten roze als je daar geen keuze uit kan maken, een goede makeup tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw super mooie tinten. Ze zien er gepigmenteerd uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi glimmertje zit erin! Prachtige tinten ook! Daar kun je mooie looks mee creëren.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Tarte oogschaduw palette

Vorig jaar april ben ik naar Parijs geweest. Natuurlijk ben ik als beauty liefhebber naar Sephora geweest en heb ik een oogschaduw palette ...