vrijdag 22 april 2022

Review: Max Factor Honey Lacquer

Review Max Factor Honey Lacquer
Lipgloss: ik heb er echt een haat/liefde verhouding mee. Dit komt vooral, omdat de lipgloss van vroeger echt heel erg kleverig was. Nu is het tegenwoordig (vaak) niet meer het geval. Een tijdje geleden mocht ik een nieuw soort lipgloss gaan testen: de Colour Elixir Honey Lacquer van Max Factor. Benieuwd hoe deze mij bevallen is? Dat lees je in deze review!


Max Factor Honey Lacquer

Maar was is de Honey Lacquer van Max Factor nu precies voor een product? Want het is niet echt een lipgloss in de traditionele zin van het woord. Dit is wat Max Factor zelf zegt over hun product:
Onze Colour Elixir Honey Lacquer is een drievoudig product: zo gepigmenteerd als een lippenstift, zo hydraterend als een lippenbalsem en zo glanzend als een lipgloss. Het perfecte product om in je clutch te hebben voor een avondje uit. Dit multitasking-product geeft je het onmiddellijke vertrouwen van een lipstick en de onweerstaanbaarheid van de glans die een gloss biedt, terwijl de lippen gehydrateerd en kusbaar blijven. Bovendien zijn er 8 verschillende kleuren, van Honey Nude tot Floral Ruby tot Regale Burgan, om zo een natuurlijke als opvallende lip look te creëeren. - Makkelijk aan te brengen door de gladde formule. - Hoog gepigmenteerde kleuren, waardoor je de dekking van een lippenstift krijgt. - Hoogglanzende finish voor een onweerstaanbaar glanzende lip.

Review Max Factor Honey Lacquer
De Honey Lacquer is dus een soort combinatie van een lipstick (de pigmentatie), een lipgloss (de glans) en een lipbalm (de hydratatie). Ik vind dit erg interessant klinken en ik ben erg benieuwd hoe de Honey Lacquer bij bevalt!

Voor ik vertel hoe ik dit bijzondere lip product ervaren heb, vertel ik eerst wat meer over de vormgeving. De tube is transparant met een goudkleurig label waarop Max Factor en Honey Lancquer staat. De dop is ook goudkleurig en heeft een bijzondere vormgeving. Het lijkt een beetje op een honingraad. Erg mooi vind ik deze vormgeving. De applicator is een simpele standaard applicator die ervoor zorgt dat je gemakkelijk en nauwkeurig de gloss kunt aanbrengen.

Swatch Max Factor Honey Lacquer
De kleur die ik heb gekregen is Honey Nude. Een mooie niet al te opvallende nude kleur. De gloss is gemakkelijk aan te brengen en voelt prettig aan op de lippen. Totaal niet plakkerig of kleverig. Ook is de pigmentatie is erg goed. Wat dat betreft lijkt het net een liquid lipstick! Als ik deze gloss draag, voelen mijn lippen gehydrateerd aan. Ook heeft de gloss een aangename, niet te overheersende geur. De houdbaarheid is meer vergelijkbaar met een gloss of een balm, dan met een liquid lipstick. Als je wat gegeten of gedronken hebt, is bij werken aan te raden. Je lippen hebben nog wel een (matte) kleur, maar de glans is weg en de gloss is vervaagd.


Mijn mening

Ik vind de Max Factor Honey Lacquer een fijn product dat makkelijk in gebruik is. Het is perfect voor dagen dat je wel een kleurtje op jouw lippen wilt, maar niet een te heftige kleur.


Ben jij al bekend met de Max Factor Honey Lacquer?


Verkrijgbaarheid

De Max Factor Honey Lacquer is onder meer te koop bij Kruidvat en Etos voor €12,95 Met grote regelmaat zijn er leuke aanbiedingen bij beide drogisterijen.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

6 opmerkingen:

  1. Ik heb ooit lipgloss gebruikt en inderdaad vanwege de kleverigheid nooit meer gebruikt. Ik vind de niet te felle kleuren wel mooi, toch maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat hij niet plakkerig en kleverig is. Dat lijkt me inderdaad heel vervelend voelen anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleurtje en leuke verpakking. Alweer zo mooi dat ik het moeilijk kan laten liggen. Het vraagt gewoon: koop me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooi kleurtje en ik vind lipgloss juist wel fijn zo nu en dan. Lekker subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik juist wel vaak een lipgloss om dat ik dat net net wat mooier vind lijken en lippenstift mij weer net te heftig is, dus ik ga zeker even kijken bij de drogist naar dit product.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh fijn dat deze niet kleeft. Dan zou ik deze zeker gebruiken maar in een lichter kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...