vrijdag 15 oktober 2021

Wat ligt er op mijn makeup tafel?

Het lijk mee leuk om jullie te laten zien hoe mijn make up tafel er uit ziet. Nou ja, tafel. Ik heb een kamer speciaal voor mijn make up, kleding en tassen. Kijken jullie gezellig mee?

De basis van mijn makeup tafel is
Brimmes van Ikea met aan weerszijden een Kallax kast met vier vakken. In de vakken van Kallax staan mijn tassen, back ups van mijn favoriete producten, mijn makeup boeken en make up accessoires. Brimmes is een simpele make up tafel met een lade aan de linkerkant en aan de rechterkant zit een blad dat je als deksel omhoog kan doen. Er komt dan een grote spiegel te voorschijn en nog meer opbergruimte. Deze opbergruimte bestaat uit drie compartimenten van verschillende formaten. Deze was perfect toen ik net met make up bezig was

Toen mijn make up collectie groter werd, heb ik de Kallax kasten er naast gezet. Zodat ik meer ruimte kreeg om de verschillende transparante make up houders (van de Primark) en pennenbakjes van de Ikea neer te zetten. Door al deze make up houders is mijn collectie netjes opgeborgen, maar kan ik gemakkelijk zien wat ik precies heb.

Op de momenten dat ik geen make up aan het aanbrengen ben, is mijn tafel helemaal leeg. Maar als ik mezelf ga op maken, dan ligt alles helemaal vol. Alles wat ik nodig heb, ligt dan verspreid over mijn tafel.

Op mijn Instagram pagina kan je onder de highlight Beauty Room 2021 zien hoe ik mijn beauty kamer gereorganiseerd heb.

Hoe berg jij jouw make up collectie op?

18 opmerkingen:

  1. Je hebt een gezellig tafeltje zeg! Ik ken zo'n tafeltje verder alleen uit films. Ik heb het zelf niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om het zo op te bergen. Ik heb zelf een make up tasje met mijn dagelijkse dingen en verder in de badkamerkast 1 plankje met andere make up.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn make up zit in één make up tas.
    Soms ben ik blij dat ik niet zo veel heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een make up tasje, maar daar zit niet veel i. Een oogpotlood en mascara om precies tw zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje wat heb jij veel make-up spulletjes, knap dat je het zo opgeruimd weet te houden. Die 5 lippenstiften van mij zwerven overal rond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig een aparte kamer voor je spullen, in onze vorige woning had ik dit ook. Ik heb een hoop in de badkamerkast staan, een aantal grote lades van een IKEA platsa kast en natuurlijk ALEX van IKEA.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een ruime collectie, in verhouding met jou heb ik niks

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn make up spulletjes gewoon in de badkamerkast staan, maar dat zijn er lang niet zoveel spulletjes als bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit! Ik heb ook bijna geen make-up, met blusher en lipstick houdt het wel een beetje op. Maar ik zou wel een inloopkast in huis willen voor mijn kleding en met een kleine kaptafel. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er mooi en vooral opgeruimd uit. Netjes hoor.
    Waar ik mijn make-up laat? In een heel klein doosje in de la. Past precies hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chique hoor, ik heb een klein make up tasje in de badkamer haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ikzelf heb geen tafeltje. Ziet er wel heel erg leuk uit! Bij mij past alles in 1 potje in mijn lade 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jongens, wat netjes! Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje met mijn ziel onder mijn arm loop voor wat betreft mijn skincare producten. Ik heb nu toch een punt bereikt (let wel, na járen) dat ik heel veel toegestuurd krijg en dat ik het bijna allemaal wil testen (wat niet altijd kan), maar ik moet het wel opbergen. En dat is best een uitdaging. Zeker wanneer je dus niet een kamer tot je beschikking hebt (speciaal daarvoor bedoel ik). Eerst deed ik dat wel op zolder, maar daar wordt het - met spaanplaat - zo'n 40 graden in de zomer. Doet wonderen voor je gezichtsverzorgingsproducten (not)... Dus nu staat het deels in de kast in de woonkamer, deels in de badkamer, deels in mijn kledingkast...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jongens, wat netjes! Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje met mijn ziel onder mijn arm loop voor wat betreft mijn skincare producten. Ik heb nu toch een punt bereikt (let wel, na járen) dat ik heel veel toegestuurd krijg en dat ik het bijna allemaal wil testen (wat niet altijd kan), maar ik moet het wel opbergen. En dat is best een uitdaging. Zeker wanneer je dus niet een kamer tot je beschikking hebt (speciaal daarvoor bedoel ik). Eerst deed ik dat wel op zolder, maar daar wordt het - met spaanplaat - zo'n 40 graden in de zomer. Doet wonderen voor je gezichtsverzorgingsproducten (not)... Dus nu staat het deels in de kast in de woonkamer, deels in de badkamer, deels in mijn kledingkast...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een luxe als je een kamer speciaal voor dat soort dingen hebt! Ik heb niet eens een slaapkamer en in de badkamer kan ik ook niks neerzetten. Mijn kleding en make up (lees: mascara, wenkbrauwpotlood en blusher) staan op mijn zoons kamer (dat zal hij niet zo heel lang meer leuk vinden, haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Altijd handig als je snel kan zien wat je hebt. De meesten zullen er jaloers op zijn, denk ik haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om je verzameling te zien! Ik heb mijn makeup ook in die bakken van acryl.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je tafeltje zit er leuk uit! En goed gevuld ook. Zo heb je alles altijd handig bij de hand denk ik : )

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA Paris EyeLight Coat

Eind vorig jaar ontving ik van SLA Paris een prachtig pakket . Een van de producten die in dit pakket zat, was de EyeLight Coat. Dit is een ...