dinsdag 13 april 2021

Review: Maybelline Fit Me Blush

Review Maybelline Fit Me Blush
Mijn eerste twee kennismakingen met het klassieke Amerikaanse merk Maybelline New York was niet heel positief. De Great Lash Mascara vond ik wat tegen vallen en de Color Tattoo 24HR werkte voor geen meter. Iets wat huiverig test ik de Maybelline New York Fit Me Blush in de kleur Wine. Zou dit het eerste Maybelline product zijn waar ik wél enthousiast over ben? Let's find out!


Maybelline New York Fit Me Blush
Dit is wat Maybelline zelf zegt over hun Fit Me Blush: De lichtgewicht Fit Me Blush van Maybelline geeft het gezicht een natuurlijk ogende blos. Niet alleen kleur je subtiel de appeltjes van de wangen, je geeft ze ook een lichte gloed voor een natuurlijk uitziende glow. Door de zachte textuur van de blush blendt deze goed met de huid en dekt hij gelijkmatig. Accentueert je natuurlijke blos gemakkelijk en creëert zo een mooie pop of color. De blush past bij elke huidskleur. Vind jouw fit tussen de vier blush kleuren!

Er zijn in totaal vier verschillende tinten blush in de Fit Me lijn waarvan de kleur Wine de meest donkere tint is. De kleur valt het beste te omschrijven als een combinatie van rode wijn met baksteen rood waar een subtiele glans in zit. Iets totaal anders dan dat ik gewent ben. Want zoals jullie wellicht weten ben ik dol op roze blushes! Extra leuk juist om eens een andere tint te gebruiken.

Review Maybelline Fit Me Blush
De Fit Me Blush zit in een simpele vierkant plastiek zwart doosje. De deksel is deels doorzichtig, zodat je gelijk ziet welke kleur je heb. Verder staat er in het zilver Maybelline New York Fit Me. Op de onderkant van het doosje staat de kleurnaam en kleurnummer. De verpakking vind ik vrij basic. Als ik heel eerlijk ben, zou ik zelf deze blush niet zo snel kopen puur vanwege het simpele uiterlijk (ik heb deze blush gewonnen).  Maar ze zeggen vaak don't judge a book by it's cover. Nu geldt dat ook voor make up.

De blush is boter zacht erg goed gepigmenteerd, maar niet zo erg gepigmenteerd dat je er uit ziet als een clown. Je kunt de blush erg goed opbouwen. Iets wat ik altijd erg fijn vind bij een blush. In de verpakking ziet de kleur Wine er erg donker uit en bij de harde, niet uitgeblende swatch is dat ook het geval. Eenmaal aangebracht op de wangen en geblend met de huid, is de blush subtiel aanwezig. Ik vind dit de perfect tint voor een natuurlijke, gezonde blos op de wangen! 

Mijn mening
Ik vind de 
Maybelline New York Fit Me in de kleur Wine een mooie subtiele blush die perfect is voor als je voor een no make up, make up look gaat! Dit is het eerste Maybelline New York product waar ik echt oprecht blij van word! De slogan van Maybelline gaat voor mij echt op bij de Fit Me Blush: Maybe she is born with it, maybe it's Maybelline


Wat is jouw favoriete product van Maybelline New York?

Verkrijgbaarheid: De Maybelline New York Fit Me is onder meer te koop bij Etos voor €9,99

10 opmerkingen:

  1. Oh, deze ga ik onthouden. De mijne is bijna op en was nog opzoek naar een andere omdat ik de kleur van die wat ik nu heb niet zo mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het doosje oogt het heel bruinig, maar op de foto is het toch wel oké.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het staat je erg mooi, zie ik op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blush staat je mooi en is inderdaad subtiel. Dit is een product wat mij aanspreekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi subtiel op gezicht aanwezig. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De blush staat je prachtig ik hou van zijn subtiele kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ga je nu ook ander producten van Maybelline gebruiken of was dit een eenmalig uitstapje?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb heel af en toe van dit merk een mascara. Waar ik erg blij mee ben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er mooi uit bij je. Zelf gebruik ik helemaal nooit blush, hooguit eens wat foundation maar daar blijft het wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staat je prachtig! Ik kan een blush die subtiel aanwezig is altijd wel heel erg waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA Paris EyeLight Coat

Eind vorig jaar ontving ik van SLA Paris een prachtig pakket . Een van de producten die in dit pakket zat, was de EyeLight Coat. Dit is een ...