dinsdag 25 januari 2022

Review: Morphe Pop of Pink Blush palette

Review Morphe Pop of Pink Blush palette

Blush, ik kan er geen genoeg van krijgen. Toen ik het Pop of Pink blush palette bij Morphe in Amsterdam zag liggen, moest ik deze hebben. De kleuren riepen niet alleen mijn naam, maar ik weet uit ervaring dat de blush palettes van Morphe erg fijn zijn. Zou dat ook gelden voor dit palette?


Morphe Pop of Pink Blush palette

Zoals altijd vertel ik wat er over het product geschreven wordt op de website van het merk. Dit zegt Morphe over hun blush palette: Give your cheeks a little pink-me-up with creamy mattes and silky, shimmery satins. This collection of sassy blush trios in sweet shades slays every look with a blendable formula and wearable, oh-so-you shades. 
Review Morphe Pop of Pink Blush paletteOok geven ze gelijk advies over hoe je het blush trio kunt gebruiken. Altijd handig als je nog niet zo veel ervaring hebt met make up: Slay it your way, Morphe Babe. But if you need a little inspo, here are our fave ways to wear Blushing Babes. Swipe your brush across all three shades for a custom flush. Or blend the first shade on the left with the middle shade to lighten things up. Also an idea: ear each shade separately to get a look that has softer definition than a contouring palette.
Het blush trio zit in een zwart langwerpig doosje gemaakt van plastiek met in witte letters staat de naam Morphe op de deksel. Op de onderkant staat de kleurnaam van het palette vermeld. Als je het palette open maakt, dan vallen de drie roze getinte blush gelijk op!  Ze hebben alle drie ook weer leuke namen: Rulebreaker (matte soft lilac), Free (shiny cotton candy pink) en Spirit (dusty pink sheen). Mijn favoriet van de drie is de kleur Free. Deze doet mij denken aan een suikerspin. De pigmentatie van de blush is erg goed. Je hebt maar weinig nodig om een mooi subtiel effect te krijgen. Als je van een meer opvallende blush houdt, dan zit je ook goed met dit palette: je kunt de blush namelijk erg goed opbouwen. Wat ook erg fijn is van dit blush palette, is dat je de blush goed met jouw huid kunt blenden. Het palette heeft ook een spiegel. Hierdoor is het Pop of Pink Blush Palette de perfecte reisgenoot!


Mijn mening

Net zoals het Peach blush palette van Morphe vind ik het Pop of Pink blush palette echt een aanrader! Mooie tinten die je gemakkelijk individueel of gemengd met elkaar kunt dragen. Zowel de pigmentatie als de blendbaarheid als de houdbaarheid zijn erg goed.
Wat voor kleur blush draag jij graag?


Verkrijgbaarheid

Het Morphe Blushing Babes Palette is online bij Morphe te koop voor €14. Ook is het palette te koop in de Morphe winkel in Amsterdam. Verder is dit palette online te koop bij Douglas en andere webshops. Prijzen kunnen online variëren.

25 opmerkingen:

  1. Als ik blush op heb dan is het in een oranje, roestachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi effect geeft het! Ik vind het altijd fijn als er een glimmer in de blush zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het altijd lastig welke blush bij mij past. Met blonde haren denk ik al snel aan roze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroeger kon ik echt niet zonder blush. Nu draag ik al jaren alleen nog een bronzer wanneer ik me opmaak

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eigenlijk nog nooit blush gedragen, maar deze kleur staat jou wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind blush heel mooi staan, maar ik draag het zelf eigenlijk nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik zelf nooit blush, heb het ooit een keertje geprobeerd, maar vond het totaal niet bij mij staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wissel heel vaak. Het ligt maar net aan de look en de jaargetijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vooral de roze tint in het midden vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik draag zelf geen blush, maar hij staat jou wel heel erg mooi! 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind vooral de donkere kleuren erg moou

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, een leuk onderwerp! Ik vind het sowieso erg mooi om me soms op te maken. Tevens vind ik de blush een beetje op highlighter lijken. Althans het effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel een hele mooie vind ik. Ik draag vaak een roze achtige kleur als blush :) Liefs Gea www.glamview.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ofwel draag ik blush ofwel ga ik voor bronzer. Is moeilijk om na te gaan welke kleur me het best staat dus heb ik verschillende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleuren! Ik draag geen blush…

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt heel mooi! Deze kleuren passen ook bij iedereen denk ik. Je hebt het mooi natuurlijk aangebracht, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Peach vind ik altijd wel een mooie kleur om als blush te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geen :) Ik gebruik nooit blush. Vind deze kleuren er wel mooi uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blush is eigenlijk een product dat ik nooit gebruik ook al zit het wel in mijn makeupstash

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik draag nooit blush, vind het bij mezelf “te”

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ook free het mooiste eruit zien. De andere twee lijken erg op elkaar vind ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik gebruik nooit blush, dus het is niet iets wat ik snel zou aanschaffen. Ik vind het resultaat bij jou wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze pallet heb ik nog nooit gehad heb er veel over gehoord. Ik vind het erg mooi bij je staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze pallet heb ik nog nooit gehad heb er veel over gehoord. Ik vind het erg mooi bij je staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh wauw deze pallet vind ik wel erg mooi van kleur. Ik wissel mijn blush vaak af het is een van de weinige dingen die ik wel vaak gebruik

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...