dinsdag 5 januari 2021

Review: Morphe X Manny MUA Glam Palette

Review Morphe X Manny MUA Glam Palette
Sinds eind vorig jaar zit er in de Amsterdamse Kalverstraat een Morphe Flag Ship Store. Tijdens mijn laatste bezoekje aan Amsterdam in november moest ik natuurlijk even langs. In Liverpool had ik Morphe al ontdekt. Dus ik was echt super blij dat Amsterdam nu ook een Morphe winkel heeft. Een van de producten die ik gekocht was, was het Morphe X Manny MUA Glam Palette. Benieuwd hoe dit palette eruit ziet? Lees dan vooral verder!

Morphe X Manny MUA Glam Palette
Morphe staat niet alleen bekend om de betaalbare en kwalitatieve goede make up producten. Ze staan ook bekend om hun samenwerkingen met grote Amerikaanse beauty influencers zoals Jaclyn Hill. Vorig jaar heeft Morphe aan Manny MUA gevraagd een palette te ontwikkelen en dat is het Morphe X Manny MUA Glam Palette geworden. Dit is wat Manny zelf zegt op de Morphe website over hun samenwerking: 
Review Morphe X Manny MUA Glam Palette
“It’s been so special for me to collaborate with Morphe on this GLAM collection! I’m so proud to be part of a brand that can bring you such amazing quality at an affordable price. I know you guys will feel beautiful wearing these shades!”
Dit is overgings hetzelfde dat er op de achterkant van de verpakking van het palette staat. Natuurlijk vertelt Morphe zelf ook wat op hun website over de samenwerking met Manny MUA: 
Are you ready to go glam with Manny MUA? This mirrored palette pairs up 12 wearable, anything-but-basic eyeshadows in matte and shimmer finishes with two stunning highlighters. Yes. You’ve got every reason to be shook.
Review Morphe X Manny MUA Glam Palette

Het Morphe X Manny MUA Glam Palette is een langwerpig palette en is van stevig karton gemaakt en het heeft een magneet sluiting. Op de verpakking is een mooie grijs/witte marmeren print te zien en daaronder staat de naam van het palette: Morphe X Manny MUA Glam Palette. Als je het palette open maakt, dan valt de grote spiegel gelijk op. De meningen over een spiegel in een oogschaduw lopen uit een: de een vind het super handig en de ander vind het weer onnodig en zwaar. Zelf vind ik het altijd wel fijn als een palette een spiegel heeft. Hierdoor heb je altijd een spiegel bij de hand. 



Het palette bevat twaalf tinten oogschaduw, met zowel matte als shimmering finishes, en twee highlighters. De verhoudingen tussen donkere en lichte tinten en afwerking is goed. Hierdoor kan je vele verschillende looks maken. De oogschaduw is  reamy met weinig fall out. De kleuren zijn goed met elkaar te blenden zonder dat je een nieuwe kleur maakt. Je kan alle oogschaduw tinten goed in elkaar over laten blenden. De pigmentatie is ook erg goed, zelfs van de lichtere tinten. De kleuren zijn ook erg goed op te bouwen op het ooglid als je van een meer heftigere look houdtOok de pigmentatie, houdbaarheid en opbouwbaarheid van de twee highlighters zijn
goed.

Review Morphe X Manny MUA Glam Palette
Swatchtes:
de meest linker swatch is Dust Cloud en
de meest rechter swatch is Howl

De kleuren oogschaduw in het Morphe X Manny MUA Glam Palette lijken op het eerste gezicht wat saai, maar dat zijn ze absoluut niet.  Zeker de kleuren Gementa en Cancer springer er voor mij uit. Hieronder is een lijstje met alle kleurnamen en de omschrijving die Morphe geeft van elke kleur: 
Dust Cloud / matte peach crème
Scorpio / shimmering warm gold
Fire Witch / matte coral
Leo / shimmering bronze
Sophie / matte toasted almond
Spellbound / matte rosewood
Cancer / shimmering plum
Zaya / matte cappuccino
Boy Next Door / matte camel
Gamenta / matte magenta
Aries / shimmering peacock
Howl / matte chocolate
Apollo / golden apricot shimmer (highlighter)
Nova / gleaming pink pearl (highlighter)

 Mijn mening
Review Morphe X Manny MUA Glam Palette
Swatches van de highlighters

 Ik vind het Morphe X Manny MUA Glam   Palette een mooie en veelzijdige palette. De   pigmentatie, houdbaarheid  
 en blendbaarheid zijn goed. Ik snap wel waarom   iedereen zo dol is op Morphe!


Wat is jouw favoriete Morphe product?

Verkrijgbaarheid: ik heb voor het Morphe X Manny MUA Glam Palette €11 betaald in de Morphe winkel in Amsterdam. Dit was tijdens Black Friday. Ik zag dat het palette nog te koop is op de website van Morphe voor €23. Of het palette ook nog te koop is in de winkel durf ik niet met zekerheid te zeggen

7 opmerkingen:

  1. Oooh dit pallet vind ik echt super mooi! die komt op mijn wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nog nooit van morphe gehoord. Die swatches zien er mooi uit. Wordt een keer naar Amsterdam gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit. Zelf gebruik ik het nooit, maar zitten mooie kleurtjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren. Zo zie je er weer stralend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren ik hou er wel van
    Groetjes Corrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben niet bekend met dit merk maar zo te zien is het veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...