dinsdag 12 januari 2021

Preview: Nivea Naturally Good huidverzorging

Al jarenlang ben ik lid van de
Nivea Tester club
. Een keer in de zo veel tijd kan je jezelf aanmelden om nieuwe Nivea producten te testen. En elke keer meld ik mezelf aan zonder succes. Tot december 2020! Ik was toen geselecteerd om een aantal nieuwe producten uit de Nivea Naturally Good lijn te testen. Echt super leuk! Vorige week kwam het pakketje binnen en met veel plezier laat ik deze vier producten aan jullie zien!

Nivea Naturally Good
Zo beschrijft Nivea de nieuwe Naturally Good lijn:
Het leven gaat snel, is druk en vraagt veel van jou en je huid. Zo nu en dan is er ook niets lekkerder dan een momentje voor jezelf en genieten van natuurlijke eenvoud. Het nieuwe NIVEA NATURALLY GOOD assortiment is gebaseerd op meer dan 100 jaar expertise en vertrouwen in huidverzorging. De NATURALLY GOOD producten zijn niet alleen 100% transparant, maar bevatten ook elk een biologisch hoofdingrediënt zoals  Kamille, Argan olie, Groene thee, Aloë vera. 

Een goede ontwikkeling is dit en ik ben ook erg benieuwd hoe ik deze lijn ga ervaren!

Ik ontving de volgende producten:
  • Naturally Good Micellair Water met Bio Aloë Vera:                      een product soort dat ik dagelijks gebruik. Ik ben benieuwd hoe ik de toevoeging van Aloë Vara ga ervaren.
  • Naturally Good Micellair Washgel:                                                   ik heb nog nooit een washgel gebruikt. Ik kan niet wachten om er achter te komen of het een product is dat ik graag ga gebruiken.
  • Naturally Good Anti Age Day Care en Naturally Good Anti Age Night Care:                                                                                        ik heb nog geen rimpels, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen met een anti-rimpel crème! 

Dit pakketje kwam precies op het goede moment, aangezien mijn verzorgingsproducten op waren. Ik ben dus gelijk begonnen met het testen van deze vier producten. Ik vind de gedachte achter de Naturally Good lijn van Nivea erg goed. Ik kan niet wachten om te ontdekken hoe deze producten mij bevallen én hoe mijn huid reageert op deze producten!

Ben jij al bekend met de Nivea Naturally Good  collectie?

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik gewonnen heb via een wedstrijd van Benefit op Instagram. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

8 opmerkingen:

  1. En nu natuurlijk een blog met daarin je ervaringen; zou je het ook zelf kopen of niet, wat is je in positieve zin opgevallen etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, die ken ik niet, maar ik houd wel erg van Nivea. Tegelijkertijd dacht ik eerst dat het om een afwasmiddel ging bij het zien van de fles. De verpakking kan wat mij betreft beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja ...ik weet het niet..Nivea is meestal wel goed en no nonsense. Voor de rest heb ik de gewoonte om per definitie geen verkoop praatjes te geloven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik benniet bekend met de nieuwe collectie. Maar ik ga het zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar de geur van de nieuwe uitvoering

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn, ik ben erg benieuwd naar de geur maar nivea is altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nivea heeft altijd fijne producten, benieuwd hiernaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik heb wat skincare getest en die bevielen goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: International Woman's Day met By Dash Beauty

Op vrijdag 8 maart wordt elk jaar internationale vrouwen dag georganiseerd. Op deze dag wordt de vooruitgang op economische, politieke en so...