maandag 15 juni 2020

Review: Soap & Glory Love at first Blush

Review Soap & Glory Love at first Blush

Vorig jaar in Liverpool heb ik het Britse merk Soap & Glory ontdekt. Een van de producten die ik toen gekocht heb, was Love at First Blush. Een multi colour blush. Benieuwd of deze blush een aanrader is of niet? Lees dan snel verder!


Soap & Glory Love at First Blush Multi-Shade Blushing Powder

De laatste tijd ben ik steeds doller op blush. Toen ik de naam van deze Soap & Glory blush zag, werd ik al blij (zoals jullie wellicht weten ben ik dol op leuke woordgrapjes en woordspelingen): Love at first Blush. Maar toen ik de blush zelf zag, was ik verkocht!


Voordat ik naar de blush zelf ga, vertel ik eerst wat meer over de verpakking. De Love at First Blush zit in een ronde plastic verpakking. Op de klink deksel staat een classy zwart wit foto van een jaren '50 pin up girl. Natuurlijk staan ook de merk naam en de naam van het product op de deksel. Wanneer je de deksel open maakt, komt de blush en een grote ronde spiegel te voorschijn.


Review Soap & Glory Love at first Blush

De blush zelf bestaat uit 5 verschillende kleuren (roze, bruin, cream en bordeaux) verspreid over 10 vlakken. De blush heeft ook een subtiele glans. Het wordt daarom ook niet voor niets een blush radiance powder genoemd! Om de blush te gebruiken ga je met jouw blush kwast over alle vlakjes heen. Ik doe dit in een ronddraaiende beweging, zodat ik gelijk de kleuren met elkaar meng. de tinten lijken best donker in de pan, maar eenmaal op de huid valt dat wel mee. De pigmentatie van de Soap & Glory Love at First Blush Multi-Shade Blushing Powder is goed. Mijn tip: tik eerst jouw kwast af om het overtollige poeder van de kwast te krijgen en bouw de blush op om een clownseffect te voorkomen.


Mijn mening

Review Soap & Glory Love at first Blush

Ik vind de Soap & Glory Love at First Blush Multi-Shade Blushing Powder echt prachtig. De kwaliteit is top en met de pigmentatie is niets mis. Misschien is zijn de kleuren voor het voorjaar wat te donker. Of juist niet, met een sunkissed skin kan deze blush ook heel mooi staan. Ik kan niet wachten om weer naar Engeland te gaan om meer make up van dit toffe merk te kopen! Of we moeten massaal Boots Nederland gaan stalken, want zij verkopen een (klein) deel van de huidverzorging van Soap & Glory!



Verkrijgbaarheid: Soap & Glory Love at First Blush Multi-Shade Blushing Powder is te koop bij de Britse drogisterij Boots voor £11.00

Verkrijgbaarheid: Soap & Glory Love at First Blush Multi-Shade Blushing Powder is te koop bij de Britse drogisterij Boots voor £11.00

29 opmerkingen:

  1. Om de verpakking alleen al zal je het willen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he?! Dat heb ik met alle producten van Soap & GLory

      Verwijderen
  2. Ik vind soap en glory een super fijn merk! leuke review heb je geschreven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik ook. Vind het alleen zo jammer dat er maar een klein deel van het assortiment hier verkocht word

      Verwijderen
  3. Ja he?! Soap & Glory wordt alleen bij Boots Apotheken verkocht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! Volgende keer als ik in Engeland ben naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat moet je zeker doen! Op de website van Boots Nederland kan je ook een aantal producten kopen. Lang niet alles

      Verwijderen
  5. Ik ken het merk helemaal niet, maar ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een Brits merk dat alleen bij Boots Apotheek te koop is.

      Verwijderen
  6. Wat een mooi product zeg! Ik heb zelf nog geen make-up van Soap & Glory geprobeerd, hun skincare wel en dat is ook echt wel de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he?! Ik heb de Skin Cocktail gebruikt, maar dat was geen succes voor mij. Ben wel erg benieuwd naar de rest van hun huidverzorging

      Verwijderen
  7. Ziet er wel echt super mooi uit. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, sowieso niets van Soap en Glory. Misschien toch eens aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren. En zelfs de verpakking is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke verpakking! Wordt er vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad leuk die woordgrapjes en mooi vormgegeven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben dol op vintage plaatjes, dus ik vind deze meteen mooi. Wat een leuke verpakking zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het vorige week gekocht maar nog niet geprobeerd, dit weekend maar even doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat handig meerdere kleuren in een doosje, zo heb je bij elke outfit de juiste look

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die naam is leuk!! Prachtige kleuren ook, perfect voor in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Londen vervoer en overnachten

In 2006 bezocht ik voor het eerste Londen. Ik ging toen samen met mijn moeder 'even' een dagje op en neer vanaf Hoek van Holland me...