vrijdag 27 maart 2020

Review: essence nagel verzorging

Vanaf maart ligt de lente/zomer 2020 collectie update van essence in de winkels. Enige tijd geleden heb ik een pakket gekregen met een aantal nieuwe producten. Met veel plezier heb ik deze voor jullie getest. Dit keer komt essence met een aantal fijne verzorgingsproducten voor de nagels. Benieuwd welke producten dit zijn? Ik laat je er drie zien!


essence JELLY NAIL POLISH REMOVER
Onderweg en je nagels hebben een nieuwe look nodig? Geen probleem! Dankzij de
gelachtige textuur drupt deze heerlijk naar ananas geurende JELLY NAIL POLISH REMOVER niet meteen uit het flesje – je kunt nu zelfs nagellak verwijderen in het vliegtuig, zonder ongewenste aandacht te trekken! 


Mijn gewone nagellak remover is vloeibaar, dus deze jelly nagellak remover was wat wenen. Dat kwam vooral door de textuur van de remover: het is even uitvogelen hoeveel je nu precies op een wattenschijfje moet doen, maar als je dat eenmaal weet. Dan gaat er een wereld voor je open! Mijn nagellak ging er in één keer af. Dat beloofde veel goeds. Ik heb toen één van mijn nagels gelakt met glitter nagellak van Sally Hansen. Met mijn gewone nagellak remover kreeg ik die glitters echt niet van mijn nagels af! Maar met de Jelly Nail Polish Remover van essence ging dat super makkelijk! De remover zou een ananas geur moeten hebben. Deze geur is heel subtiel, de typische nagellak remover geur is dominant. Ik raad deze nagellak remover zeker aan!

essence  NAIL & CUTICLE CREAM
Verwennerij ten top met de NAIL & CUTICLE CREAM! De vegan formule met rijke kokosnootolie beschermt intensief en vernieuwt gevoelige en veeleisende nagelriemen – voor handen zo fris als na een manicure! 


Dankzij mijn werk in de ouderenzorg, was ik vaak mijn handen. Niets is dan fijner om aan het einde van de dag mijn handen lekker te verwennen met een handcrème. Maar daar kan ik nu een nieuw product aan toevoegen: nagelriem verzorging. De Nail & Cuticle cream van essence is een heerlijk verzorgende nagelriem crème. Je smeert de crème gemakkelijk uit en de crème trekt snel in. Er zit een subtiele kokos geur aan, maar deze is (gelukkig) niet dominant aanwezig (ik houd niet van de geur van kokos). Na gebruik voelen de nagelriemen heerlijk zacht aan. Ik vind deze nagelriem crème echt een aanrader.

essence ANTI SPLIT FILE
Nail lovers met gevoelige nagels opgelet: de nieuwe ANTI SPLIT FILE is extreem zacht voor de nagels. De vijl krijgt zelfs zeer dunne en broze nagels perfect in vorm zonder ze onnodig te belasten.

Over deze vijl kan ik kort zijn: hij doet erg goed zijn werk. Ik heb zelf broze nagels en deze vijl zorgt er voor dat mijn nagels netjes kort zijn zonder te splijten. 

Verkrijgbaarheid: essence JELLY NAIL POLISH REMOVER is vanaf maart onder andere te koop bij Kruidvat voor €2,89. De NAIL & CUTICLE CREAM kost €1,99 en de ANTI SPLIT FILE kost €1,39

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

4 opmerkingen:

  1. De nail & cuticle cream is inmiddels op, ik vond het zalig! En die vijl vond ik ook zo fijn, mijn nagels zijn ook zo broos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond die remover echt bijzonder haha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...