maandag 30 maart 2020

Review: essence coconut kiss caring lip peeling

Review essence coconut kiss caring lip peelingVanaf maart ligt de lente/zomer 2020 collectie update van essence in de winkels. Enige tijd geleden heb ik een pakket gekregen met een aantal nieuwe producten. Met veel plezier heb ik deze voor jullie getest.  In deze collectie update zitten ook een aantal lipverzorging producten, waaronder een lip peeling. Benieuwd of deze peeling mij bevallen is? Lees verder en je komt er achter!

essence coconut kiss caring lip peeling
De coconut kiss caring lip peeling laat je lippen verleidelijk zacht en glad aanvoelen dankzij de natuurlijke scrubdeeltjes van geraspte kokosnoot en suiker, samen met 10% verzorgende amandelolie. Pak simpelweg een kleine hoeveelheid van de fijne, naar kokosnoot ruikende scrub met je vingers, masseer zachtjes op de lippen en verwijder vervolgens – voor ultrazachte lippen om te zoenen! 

Review essence coconut kiss caring lip peelingDe lip peeling zit in een transparante plastic potje. Op de deksel staat welk product het is en er staat  een kokos afgebeeld. Het is denk ik geen verrassing dat de peeling ruikt naar kokos, maar daar kom ik later op terug. De peeling zelf is wit en bevat hele kleine scrub deeltjes. Je hebt maar weinig nodig om jouw lippen een peeling te geven. Doe dit niet te vaak, niet vaker dan één keer per week, want de huid van jouw lippen is erg dun en dus erg kwetsbaar! Je neemt een beetje van de peeling en brengt deze met ronddraaiende bewegingen aan op jouw lippen. De overtollige peeling kan je met een tissue weg halen. Jouw lippen voelen hierna heerlijk zacht aan. En nu de geur van de peeling: dat is kokos. Deze is best aanwezig.


Mijn mening
Het resultaat van de coconut kiss caring lip peeling is erg fijn: mijn lippen voelen heerlijk aan. Ik zal deze echter niet vaak gebruiken, dit komt door de geur. Ik houd totaal niet van de geur van kokos. Als jij deze geur wel lekker vind, dan is het zeker een aanrader!

Verkrijgbaarheid: essence coconut kiss caring lip peeling is vanaf maart onder andere te koop bij Kruidvat voor €1,39



* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

10 opmerkingen:

  1. Ik heb vandaag voor het eerst een lipscrub gebruikt, wat heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interessant! Normaliter zou ik het wel kopen, maar ik gebruik een oude tandenborstel om mijn lippen te scrubben. En verder gebruik ik wel lippenbalsem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit klinkt heel goed. Ik heb alleen een hekel aan kokos, de geur en smaak ☺️ Hebben ze ook andere soorten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas niet. Nyx heeft ook een lip scrub en die is ook heel fijn. Ik heb er ook een review over geschreven

      Verwijderen
  4. Misschien de Labello scrubs eens proberen? Die zijn niet zo sterk qua geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik alleen lipstift en lipgloss verder eigenlijk niks voor de lippen. Alleen in de winter af en toe balsem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de winter kunnen de lippen extra aandacht gebracht

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...