dinsdag 31 maart 2020

Geshopt: maart

De maand maart begon als elke maand, maar al snel veranderde dit toen het Corona virus steeds meer slachtoffers maakte. Events werden afgelast, winkels pasten hun openingstijden aan of gingen dicht, horeca dicht. Reizen afgelast. Zo ook mijn trip naar London volgende maand. Heel begrijpelijk.

Ik ben begin dit jaar begonnen met een low buy. Dit zou ik doen tot mijn tripje naar London in april. Deze reis wordt uitgesteld tot volgend jaar (al ga ik in december wel 2 dagen naar London voor kerst). Ga ik dan door met deze low buy? Het antwoord is volmondig Ja! Het is me tot nu toe goed gelukt, dus ik heb alle vertrouwen er in dat ik de komende maanden ook minder make up ga kopen.

Benefit Brows & New BeginningsVorige maand had ik een aantal producten van Olcay Gulsen Beauty gekocht en deze maand heb ik een set van Benefit gekocht. Dit set stond al maanden op mijn wenslijstje en ik zou deze in Engeland gaan kopen. Nu dit niet door gaat, besloot ik het set bij Douglas te bestellen. In het setje dat ik kocht heet Brows & New Beginnings. Het set bestaat uit een poeder roze toilettas met glitters met daarin 4 producten in mini en fun size formaat: Dandelion blush (mini formaat), een mini Precisely My Brow wenkbrauwpotlood in de kleur 3, een mini POREfessional Pearl Primer en tot slot een fun size Love Tint lip & cheektint. Ik ben erg blij met dit set, aangezien de blush, de primer en de lip & cheektint al lange tijd op mijn wenslijtje stonden. Natuurlijk komen er reviews online van deze producten.

Blezi cosmeticsVerder won ik op de Instagram pagina van Blézi cosmetics een prachtige blush. Het zal denk ik geen verassing zijn, dat ik ook een review ga schrijven over deze schoonheid.









Pixi Beauty
Dat was niet de enige prijs die ik deze maand gewonnen heb! Ook won ik via de Instagram van The Pastel Suitcase een prachtig pakket met Pixi make up. Ik kende dit merk wel, maar ik had nog nooit wat van ze gebruikt. Daar is nu verandering in gekomen!

Ook heb ik deze maand make up gekregen van mijn make up bestie Berry: oogschaduw, bronzer, lipstick en een tas vol make up die ik als decoratie kapot kan maken.

Ik ben benieuwd wat april ons gaat brengen!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke categorie om te lezen. Leuk ook dat je een blush gewonnen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...