woensdag 4 december 2019

Review: Benefit Mini Van Holiday Set 2019

Review Benefit Mini Van Holiday Set 2019Elk jaar komen alle beauty merken met speciale feest collecties. Zo ook Benefit. Elk jaar komen zij met de meeste geweldige sets: in verschillende maten én prijsklassen. Dit jaar zijn er acht sets met verschillende producten verpakt in schattige metalen campers. Ook zijn er speciale sets met alleen maar mascara's of wenkbrauw producten. Maar ook losse producten die in een feestelijk jasje zijn gegoten. Toen ik deze collectie zag, werd ik erg blij er van. Ik wilde ze allemaal hebben! Dat zal wel de verzamelaar in mij zijn. Wat zo fijn is, aan deze sets: je bespaard echt super veel.  Vaak betaal je maar één of twee producten, terwijl er meer producten in de sets zitten. Toen ik afgelopen weekend bij Douglas was, zag ik dat er 25% korting was op alles. Dus ook op Benefit. Het zal denk ik geen verassing zijn, dat ik een set gekocht heb. Helaas was er in de winkel keus uit twee sets, dus dat maakte het kiezen een stuk makkelijker! Benieuwd welke camper ik gekocht heb? Lees snel verder!


Benefit I Brake For Beauty Mini Van Holiday Set 2019
Ik koos de roze camper met vier producten:
POREfessional primer full-size 22.0 ml
Hoola matte bronzer full-size 8.0 g
GimmeBrow+ wenkbrauwgel full-size 3.0 g
BADgal Bang! Mascara mini 4.0 g

Ik betaalde nog geen €34 voor dit set. Dat is precies hetzelfde bedrag als dat de Hoola Review Benefit Mini Van Holiday Set 2019bronzer alleen al kost! Alle producten kende ik van naam, maar de meeste heb ik nog nooit gebruikt, op de primer na. Daar ben ik fan van, zoals je in dit artikel kunt lezen. Van de Hoola matte bronzer heb ik veel goede dingen gehoord, dus daar ben ik ook erg benieuwd naar. Het zelfde geldt voor de GimmeBrow+. Benefit is bekend geworden door hun geweldige wenkbrauw producten. Ik heb dus dan ook hoge verwachtingen van dit product. In de set zit kleur 3 (medium) en online zag ik dat er 8 kleuren zijn. Ik ben benieuwd of deze kleur geschikt voor mij is. Tot slot zit er een mini mascara in deze set die volume beloofd. Ik kan niet wachten om te kijken of dit ook zo is.

Review Benefit Mini Van Holiday Set 2019Natuurlijk ga ik over alle producten ook reviews schrijven. Naar welk product zijn jullie het meest benieuwd naar?



6 opmerkingen:

  1. Het is zo'n leuke set, ziet er goed uit :) fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie! Ik ben echt zo blij met dit set. Jij ook een fijne dag!

      Verwijderen
  2. Benieuwd naar de GimmeBrow! Ik ben altijd bezig met mijn wenkbrauwen en lees graag over nieuwe producten. Die metalen camper is ook super leuk! (enne..zo lief! Check morgen mijn Instagram, thanks! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het de GimmeBrow! morgen gebruiken en natuurlijk komt er ook een review online! Leuke Instagram post!

      Verwijderen
  3. Ik heb ook al eens zo'n set gekocht. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...