vrijdag 27 december 2019

Geshopt in: Den Haag MaPeau

MaPeau beauty salon Den HaagIk schreef al eerder dat ik recentelijk bij MaPeau in Den Haag was geweest om daar UNG Cosmetics te kopen. Vandaag laat ik jullie kennis maken met deze nieuwe winkel die sinds december in de Haagse Bluf te vinden is.

MaPeau
Via de Instagram pagina van UNG Cosmetics leerde ik bestaan kennen van de nieuwste beauty salon in Den Haag: MaPeau. Toen ik samen met mijn beauty bestie Berry in Den Haag was, moesten we hier natuurlijk langs! MaPeau is gevestigd in de Haagse Bluf. Ik wist wel een soort van waar dat was, maar ook niet helemaal. Dankzij behulpzame brandweerlieden vonden we de Haagse Bluf. Al snel vonden we de winkel. Waar we zeer hartelijk welkom werden geheten door Karlijn. We keken op ons gemak rond en stonden uitgebreid stil bij het UNG Cosmetics schap (uiteindelijk koos ik de lipstick Coco). Bij het afrekenen raakte we aan de praat met Karlijn en vertelde ze dat ze nog druk bezig zijn met de inrichting (wat er nu al erg mooi uit ziet).  Ook hebben we gesproken met de eigenaar Koos. Dit was een erg interessant gesprek over de winkel.

MaPeau beauty salon Den Haag
Maar wat is MaPeau precies? Het is een luxueuze winkel/beauty salon waar ze veel mooie dermacosmetische producten van merken kopen die je normaal gesproken alleen bij de apotheek kunt kopen. Ze verkopen er merken als Bergman, Vichy, Nuxe, Avène, Instituut Esthederm, Beauty Fillers La Roche Posay, Avéne, Nuxe, Lierac en natuurlijk UNG. En vanaf januari 2020 kan je ook terecht in huanti-aging suite voor verschillende huidverbetering behandelingen.


Where Pharma meets skincare and beauty
MaPeau beauty salon Den HaagMeet our brand new store & beauty salon where we love to welcome you with our best advice for personal skincare. Products known by pharmacy's. We bring them to you in this new concept. Come and let us welcome you.

Our promise: Visit us and feel welcome, walk out feeling beautiful.

Ik herken me helemaal in de visie en belofte van MaPeau: ik voelde me zeer welkom en werd goed én deskundig geholpen. Mocht je een keer in de buurt van Den Haag zijn, dan raad ik zeker een bezoekje aan bij MaPeau!

Je kunt MaPeau vinden op de Haagse Bluf 34. Je kan ze natuurlijk ook op Facebook volgen om niets te missen!

Update oktober 2021: MaPeau heeft helaas de winkel op de Haagse Bluf gesloten. Ze hebben nog wel een salon op de Alfons Diepenbrokhof  37C in Den Haag. In Haarlem (Barteljorisstraat 7) en Amstelveen (Binnenhof 63) zit MaPeau ook met een salon en winkel waar ze UNG verkopen.

MaPeau beauty salon Den HaagMaPeau beauty salon Den Haag
MaPeau beauty salon Den Haag


6 opmerkingen:

  1. Leuk om weer eens naar Den Haag te gaan. Als wij die kant opgingen was het meestal voor familie maar de binnenstad weer eens bekijken moet ik hoognodig weer eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Den Haag is echt super om te shoppen. En mooi schap van UNG zeg, wauw! Wil ik hier ook 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij een mooie winkel, helaas is Den Haag best wel een eindje rijden van Hengelo :-) x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: International Woman's Day met By Dash Beauty

Op vrijdag 8 maart wordt elk jaar internationale vrouwen dag georganiseerd. Op deze dag wordt de vooruitgang op economische, politieke en so...