woensdag 12 juni 2024

Review: Shab lipstick

Review Shab lipstick
Vaste lezers weten ongetwijfeld dat ik dol ben op lipsticks. En dan het liefste opvallende kleuren. Daarom ben ik ook echt super blij met de lipstick Sensual van het mooie Nederlandse merk SHAB. In deze review vertel ik alles over deze lipstick.


SHAB lipstick

Dit is wat SHAB zegt over hun lipsticks:
Review Shab lipstick
SHAB staat voor inclusiviteit, zelfliefde en kwaliteit.
Deze drie componenten zijn dan ook op alle manieren zichtbaar in de nieuwe 'Lèvres sexy lips' collectie. Nooit meer zoeken naar de perfecte lipstick kleur met de acht universele kleuren. Met zorg ontwikkelt voor de community om liefde te geven en te ontvangen. De unieke formule geeft de lippen met slechts één veeg een diepe, rijke kleur. De perfecte pigmentatie, volledig dekkende formule maakt de lippen zacht, glad en gehydrateerd, voor het ultieme, matte comfort. Kortom een boost van zelfvertrouwen en zelf liefde!
Daarbij is SHAB Cosmetics ook nog eens 100% cruelty free, vegan en gender neutraal.

De lipstick zit in een stevige vierkante verpakking. In witte letters staat op de onderkant SHAB Lévres. Wat ik erg fijn vind, is dat de dop een magneetsluiting heeft. Wat ik een erg leuk detail vind, is dat op de lipstick de letter S. staat. Ik hou van dit soort details.


Review Shab lipstick

De SHAB lipstick brengt romig aan. Vaak betekend dat een lipstick wat sneller vervaagd, maar dat is absoluut niet het geval!  En dan de pigmentatie. Die is echt heel goed! Na een hapje en een drankje is de lipstick maar een klein beetje vervaagd. Maar dat zie je haast niet. Daarbij voelt de lipstick aangenaam aan op de lippen. Ik heb de kleur Sensual. Dit is een mooie diepe roze kleur. De kleur is goed aanwezig. Precies waar ik van hou!

Wat vind jij van deze kleur?


Verkrijgbaarheid

De lipsticks van Shab kosten €30,95 en zijn online te koop bij Shab zelf. Maar ook online bij Douglas.

15 opmerkingen:

  1. Ik ken het merk niet, maar een hydraterende lipstick lijkt me erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat een NL merk zo'n mooie lipstick maakt! Ik vind de vorm van de lipstick houder ook erg schattig eruit zien. Het lijkt anders dan alle anderen op de markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooie uit. En de kleur vind ik ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtige tint, en wat leuk dat er een letter S op de lippenstift staat. De magneetsluiting lijkt me heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de verpakking met de witte letters een mooie moderne uitstraling hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken het merk niet maar het ziet er prachtig uit en vind de letter op de lipstick super tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtige kleur! Het merk was mij nog onbekend, maar ik ga het eens proberen want ben nog altijd op zoek naar een mooie lipstick die lang blijft

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleur! Ziet er heel mooi en zomers uit. Fijn ook d'r luxe verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur lipstick is dit! Niet too much en toch opvallend, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie lipstick. handig zo'n dop met magneetsluiting. Is goed over nagedacht ☻

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die kleuren, maar ik durf die felle kleuren niet zo vaak opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja! Shab heeft prachtige lipsticks (ik heb er ook een paar) en sowieso mooie make-up. Ik ben ook fan van de mascara. Ik merk dat ik zelf amper nog felle kleuren lippenstift draag (terwijl ik vroeger leefde op knalrood).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja! Shab heeft prachtige lipsticks (ik heb er ook een paar) en sowieso mooie make-up. Ik ben ook fan van de mascara. Ik merk dat ik zelf amper nog felle kleuren lippenstift draag (terwijl ik vroeger leefde op knalrood).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik heb sinds kort ook een lipstick met zo een magneetsluiting. Super handig

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat dit een Nederlands merk is. Ik vind de kleur erg mooi moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Montmartre

Dit is al weer het vierde artikel over mijn dagje Parijs. In deel 1 vertelde ik over de voorbereidingen, deel 2 ging over het openbaar ve...